Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milläs köyhä vuokran maksaa, jos asuntotuki pienenee?

Vierailija
30.09.2023 |

Aivan käsittämätöntä leikata köyhän asuntotukea. Minkäs minä vuokran maksan ilman sitä? Pakkohan se on valtion maksaa joka tapauksessa.

Kommentit (864)

Vierailija
681/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni mä keräsin vaihtoehdot jota on tarjottu yhdeks näppäräks kokoelmaks josta ponnistaa tulevaisuuteen.

1. Mene töihin (sana työ tarkoittaa rikollisuutta arvokonservatiivin pussiin, ei oikeaa työtä.)

2. Myy huumeita.

3. Myy persettä.

4. Myy poliitikolle sen oma lapsi takas.

Suomi nousuun!

Eli ennemmin valitset vankilan kuin menet töihin?

Väkivalta ja lasten pahoinpitely taitaa olla sinulle tuttua hommaa huumeiden käytön ohella? Miten minulle tuli nyt mieleen Sebastian,Muusa ja 4 vuotias poikalapsi.

Tuon tason ihmisiäkö tässä oikeasti vielä pitäisi jotenkin ymmärtää ja rahoittaa?

Vierailija
682/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiltä työttömiltä "köyhiltä" on uskottavuus jo mennyt, siksi paljon olette jo pelkkää soopaa kirjoitellut. Hahhahhaahahhahhaaa, mutta kiitos taas päivän nauruista ; )

Onneksi kerrostaloissa ollaan vastuussa myös naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja jos taloyhtiö menee konkurssiin niin kaikki menettävät asuntonsa ja velka jää niille kenellä sitä on.

Asumistuet leikataan, vuokralaiset lähtevät, sijoittajat jättää yhtiölainat ja vastikkeet maksamatta ja kaikki osakkaat menettävät asuntonsa ja osalle työssäkäyvistä jää 200 000 asuntovelkaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Työssäkäyvä käy iloisena töissä ja maksaa vuokraa + 200 000 asuntovelkaa asunnosta mitä ei enää ole. 😜

Mulla on nyt vatsa koko ajan kipeä, koska en osaa töitä. Ja lisäksi pitää miettiä hallituksen leikkauksia ja panikoida niitä. En kyllä jaksa asuntoa siivota, hyvä kun jaksan 4 hengen pyykit pestä.

Siivoan sitten ensi keväänä, kun työ päättyy. 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonni mä keräsin vaihtoehdot jota on tarjottu yhdeks näppäräks kokoelmaks josta ponnistaa tulevaisuuteen.

1. Mene töihin (sana työ tarkoittaa rikollisuutta arvokonservatiivin pussiin, ei oikeaa työtä.)

2. Myy huumeita.

3. Myy persettä.

Suomi nousuun!

Väkivalta ja lasten pahoinpitely taitaa olla sinulle tuttua hommaa huumeiden käytön ohella? Miten minulle tuli nyt mieleen Sebastian,Muusa ja 4 vuotias poikalapsi.

Tuon tason ihmisiäkö tässä oikeasti vielä pitäisi jotenkin ymmärtää ja rahoittaa?

Se on yleismaailmallinen fakta, että rikollisuus nousee, kun tuilla ei kykene edes peruselämiseen tai niitä ei ole ollenkaan. Ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.

Vierailija
684/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Myy huumeita.

3. Myy persettä.

Suomi nousuun!

Se on yleismaailmallinen fakta, että rikollisuus nousee, kun tuilla ei kykene edes peruselämiseen tai niitä ei ole ollenkaan. Ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.

Ja köyhät tappelee keskenään ja varastavat toisiltaan 🤪🍿

Vierailija
685/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt töissä mutta mun piti opiskella neljäs ammatti ennen kuin sain töitä. Ensimmäinen oli väärää alaa, mutta sinnittelun väkisin läpi. Toinen oli hyvä mutta sitten tuli lama ja alalle tuli hetkesssä tuhansia työttömiä. Kolmas piti olla hyvin työllistävä mutta ei vaan onnistunut saada kunnollisia töitä enkä päässyt mihinkään alemman tasonkaan hommiin. Siivoojaksi ei otettu. Neljäs oli sellainen minkä en kuvitellut työllistävän ja alalla on työttömyyttä paljon mutta kävin sen vain siksi että se oli työvoimapoliittinen ja sain rahaa. Mutta ohoh. Minä sainkin töitä ja vielä oman alan. En ole mikään huippuosaaja ja alalla on tekijöistä ylitarjontaa.

Turha kertoa että opiskelijkaa ska jolla on töitä sillä kukaan ei tiedä miten maailma kehittyy. Uskon että jopa hoitoalan työt vähenee. Suuret ikäluokat kuolee pois vähitellen ihmisetblöyböt ulkomailla hoidossa ja hoitorobotit tulee.

Ot.

Vierailija
686/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on reilu kymmenkunta vuokralaista. Yhden perheen kanssa olen käyny keskusteluja mahdollisesta vuokran alennuksesta. Olen ilmoittanut tulemaan vuokrassa vastaan. Jos en ihan täysin koko leikauksen määrällä niin auttavasti kumminkin.

Olen aina ollut sitä mieltä että asiallisista vuokralaisista kannattaa pitää kiinni. Elämässä on muutakin kun raha.

Vierailija
687/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sijoittajalla on 3 eri kerrostalossa sijoitusasunto niin hän on vastuussa 3 kerrostalon yhtiölainoista ja vastikkeista.

Sijoittaja on osakas ja hän on silloin vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista ja vastikkeista. Hallitus leikkaa ansiosidonnaiset ja sovitellut päivärahat ja asumistuet.

Tyhmä on vastuussa monen eri kerrostalon yhtiölainoista ja vastikkeista.

Ei ole. KUKAAN ei ole vastuussa muista kuin OMISTA vastikkeistaan. Jos vastikkeet jäävät rästiin, niin ne ovat aina VAIN ja ainoastaan niiden  osakkeiden rasitteena.  Muiden vastikkeet voivat nousta jos yhtiön kassa ei riitä maksamaan laskuja mutta niin sen maksamatta jääneenkin vastikkeet nousevat. Eli ET OLE vastuussa muiden vastikkeista, et edes rahoitusvastikkeesta.

Vierailija
688/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Myy huumeita.

3. Myy persettä.

Suomi nousuun!

1. Olin jo yli 25 vuotta. Kukaan ei enää huoli vanhaa.

2. Olen tosi huono kaupantekijä. Hukkaisin sekä huumeet että rahat.

3. Se on melkein kuusikymppinen ja kiinni hemmetin äkäisessä ihmisessä.

4. Tätä kohtaa en ymmärrä, koska olen lukenut vain ketjun alku- ja loppupään. Epäilen kuitenkin, että ihmisryöstöön en kykene terveydentilani vuoksi.

Ilahdutan kuitenkin monia lukijoita kertomalla, että olen muuttamassa pois Helsingistä. Pitkä työttömyys kaikkine muine seurauksineen vei kodin alta, ja nyt valtio maksaa minun puolestani kolmanneksen isompaa vuokraa kuin vastikkeeni olivat. Kuinka pitkään melkein kuusikymppinen vielä elää?

Vierailija
689/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sijoittajalla on 3 eri kerrostalossa sijoitusasunto niin hän on vastuussa 3 kerrostalon yhtiölainoista ja vastikkeista.

Sijoittaja on osakas ja hän on silloin vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista ja vastikkeista. Hallitus leikkaa ansiosidonnaiset ja sovitellut päivärahat ja asumistuet.

Ei ole. KUKAAN ei ole vastuussa muista kuin OMISTA vastikkeistaan. Jos vastikkeet jäävät rästiin, niin ne ovat aina VAIN ja ainoastaan niiden  osakkeiden rasitteena.  Muiden vastikkeet voivat nousta jos yhtiön kassa ei riitä maksamaan laskuja mutta niin sen maksamatta jääneenkin vastikkeet nousevat. Eli ET OLE vastuussa muiden vastikkeista, et edes rahoitusvastikkeesta.

Taloyhtio pakkolunastaa yhtiökokouksen päätöksellä asiansa hoitamattoman osakkaan huoneiston ja myy jos muulla ratkaisulla ei osakas hoida velvoitteitaan.

Olen yhden tälläisen rästivelka osakkeen taloyhtiöltä  -94 laman alta ostanut.

Vierailija
690/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän yksinkertainen. Jo vanha sananlasku varoittaa panemasta kaikkia munia yhteen koriin.

Mutta näin tietty erottuvat jyvät akanoista 😊

Vierailija
691/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiltä työttömiltä "köyhiltä" on uskottavuus jo mennyt, siksi paljon olette jo pelkkää soopaa kirjoitellut. Hahhahhaahahhahhaaa, mutta kiitos taas päivän nauruista ; )

Onneksi kerrostaloissa ollaan vastuussa myös naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja jos taloyhtiö menee konkurssiin niin kaikki menettävät asuntonsa ja velka jää niille kenellä sitä on.

Asumistuet leikataan, vuokralaiset lähtevät, sijoittajat jättää yhtiölainat ja vastikkeet maksamatta ja kaikki osakkaat menettävät asuntonsa ja osalle työssäkäyvistä jää 200 000 asuntovelkaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Työssäkäyvä käy iloisena töissä ja maksaa vuokraa + 200 000 asuntovelkaa asunnosta mitä ei enää ole. 😜

Mulla on nyt vatsa koko ajan kipeä, koska en osaa töitä. Ja lisäksi pitää miettiä hallituksen leikkauksia ja panikoida niitä. En kyllä jaksa asuntoa siivota, hyvä kun jaksan 4 hengen pyykit pestä.

Siivoan sitten ensi keväänä, kun työ päättyy. 😜

käsinkö sinä pyykit peset? 

Vierailija
692/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Myy huumeita.

3. Myy persettä.

Suomi nousuun!

Lukeminen ei taida olla sun juttu, nää oli kaikki ehdotukset mitä tähän ketjuun on kirjotettu, ei mun omia mielipiteitä.

Vierailija
693/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Myy huumeita.

3. Myy persettä.

Suomi nousuun!

Muutos on tulossa, sinne missä säkin asut.

Kyllä meille rotille alkaa oleen selvää ketkä niitä tän maan vihollisia on ja me ei olla silleen kauhean rationaalista väkeä kun tappamaha aletaan, eli toivottavasti jaksaa sit naurattaa.

Vierailija
694/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein tiukkaa on nii siinäkin säästää kun ei suihkussa lotraa aamun illon vaan pesee pilsan tai mulukkun hanan alla nopsaan.

Vierailija
695/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Myy huumeita.

3. Myy persettä.

Suomi nousuun!

Muutos on tulossa, sinne missä säkin asut.

Kyllä meille rotille alkaa oleen selvää ketkä niitä tän maan vihollisia on ja me ei olla silleen kauhean rationaalista väkeä kun tappamaha aletaan, eli toivottavasti jaksaa sit naurattaa.

🍿😂🥳🎈🎉🍕🍺

Vierailija
696/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän yksinkertainen. Jo vanha sananlasku varoittaa panemasta kaikkia munia yhteen koriin.

En ole sijoittanut yhteenkään kerrostaloon.

Kun kerrostalo menee konkurssiin niin vuokralainen sanoo adjöö ja vaihtaa toiseen kerrostaloon keittelemään kaffetta.

Sijoittajalle tai muulle osakkaalle jää asuntolaina maksettavaksi. 😜

No, toki tavarat pitää pakata ja vaihtaa vuokrakämppää, mutta ei jää asuntovelkaa asunnosta mitä ei enää ole 😘

Vierailija
697/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä muuttaa sitten halvempaan että on varaa maksaa. Niin yksinkertaista se on.

Onhan se aina ollut tiedossa kuinka yksinkertaisia rikkaat on, mutta tuossa tuli jälleen uusi todiste 😂 Tota tyhmyyttään ei kannattaisi ihan kovin julkisesti toitottaa, jos joskus sattuu isukin rahat loppumaan, ja joudut tutustumaan oikeaan elämään.

Tuo kommentti ei kyllä sinuakaan saanut mitenkään älykkäältä vaikuttamaan.

Vierailija
698/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei maksa vastikkeita ja yhtiölainoja niin muut osakkaat maksavat ne. Lisäksi jos on liikehuoneistoja ja yritykset menevät konkurssiin niin osakkaat maksavat myös liikehuoneistojen vastikkeet ja yhtiölainat.

Jos ei löydy massia niin kerrostalo menee konkurssiin ja kaikki osakkaat menettävät asuntonsa ja asunrovelka jää niille kenellä sitä on.

Nyt kun asumistuet leikataan niin vuokralaiset lähtevät ja vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta.

Asiaa ei auta, että 34% Suomen kansasta on eläkkeellä ja 60000 ihmistä kuolee vuodessa.

Vierailija
699/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sijoittanut yhteenkään kerrostaloon.

Kun kerrostalo menee konkurssiin niin vuokralainen sanoo adjöö ja vaihtaa toiseen kerrostaloon keittelemään kaffetta.

Sijoittajalle tai muulle osakkaalle jää asuntolaina maksettavaksi. 😜

Et taaskaan ymmärtänyt asian ydintä, köyhä akana 😊

Vierailija
700/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtio pakkolunastaa yhtiökokouksen päätöksellä asiansa hoitamattoman osakkaan huoneiston ja myy jos muulla ratkaisulla ei osakas hoida velvoitteitaan.

Olen yhden tälläisen rästivelka osakkeen taloyhtiöltä  -94 laman alta ostanut.

😂😂😂😂😂

Ja kenelle myyt. 2400 brutto palkalla ei saa asuntolainaa ilman säästöjä eikä osa-aikatöillä eikä palkkatukitöillä eikä työkokeiluilla, eikä kuntouttavalla työtoiminnalla eikä nolla-sopimuksilla.

Moni tulee myös perimään asunnon, ei he sulta mitään osta.