Milläs köyhä vuokran maksaa, jos asuntotuki pienenee?
Aivan käsittämätöntä leikata köyhän asuntotukea. Minkäs minä vuokran maksan ilman sitä? Pakkohan se on valtion maksaa joka tapauksessa.
Kommentit (864)
A otat vastuun elämästäsi ja menet töihin tai teet enemmän töitä B. Muutat halvempaan asuntoon. C. Lakkaat vinkusmasta vauva palstalla koska se ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä muuttaa sitten halvempaan että on varaa maksaa. Niin yksinkertaista se on.
Onhan se aina ollut tiedossa kuinka yksinkertaisia rikkaat on, mutta tuossa tuli jälleen uusi todiste 😂 Tota tyhmyyttään ei kannattaisi ihan kovin julkisesti toitottaa, jos joskus sattuu isukin rahat loppumaan, ja joudut tutustumaan oikeaan elämään.
Omilla tuloillaan sitä pitäisi ihmisten elää eikä tuilla - jos rahat ei riitä niin aika muutta halvempaan. Yksinkertaista mutta totta.
Entäs kun ei ole mitään omia tuloja? Sitten majaillaan jätekatoksissa ja rappukäytävissä. Tietty vaihtoehto voisi olla myös tehtailla sopivasti rötöksiä niin että pääsee ainakin talveksi vankilaan.
Osa-aikatöitä löytyy kyllä. Majailet siellä missä on varaa
Minulle ei ole löytynyt osa-aikatöitä. Esimerkiksi ihan turha yrittää kauppaan osa-aikaiseksi myyjäksi.
Se on kyllä todella kummaa että jotkut saavat kaupoista töitä helpostikin ja toiset ei. Minun poikani pääsi töihin heti kun kauppaan haki.
Vierailija kirjoitti:
Muuttaa halvempaan asuntoon että rahat riittävät
Mihin kaupunkiin rakennat niitä tarpeeksi halpoja?
Vierailija kirjoitti:
A otat vastuun elämästäsi ja menet töihin tai teet enemmän töitä B. Muutat halvempaan asuntoon. C. Lakkaat vinkusmasta vauva palstalla koska se ei auta.
Miksi oikeistolaisten kommentit ovat AINA ylimielisiä ja ilkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Voin aloittaa huomenna, laitatko osoitteen mihin voin tulla?
Eti itte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oikeistolaisten kommentit ovat AINA ylimielisiä ja ilkeitä?
Koska aikuinen on vastuussa itse elämästään ellei ole vammainen ja holhottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sijoittajalla on 3 eri kerrostalossa sijoitusasunto niin hän on vastuussa 3 kerrostalon yhtiölainoista ja vastikkeista.
Sijoittaja on osakas ja hän on silloin vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista ja vastikkeista. Hallitus leikkaa ansiosidonnaiset ja sovitellut päivärahat ja asumistuet.
Tyhmä on vastuussa monen eri kerrostalon yhtiölainoista ja vastikkeista.
Ei ole. KUKAAN ei ole vastuussa muista kuin OMISTA vastikkeistaan. Jos vastikkeet jäävät rästiin, niin ne ovat aina VAIN ja ainoastaan niiden osakkeiden rasitteena. Muiden vastikkeet voivat nousta jos yhtiön kassa ei riitä maksamaan laskuja mutta niin sen maksamatta jääneenkin vastikkeet nousevat. Eli ET OLE vastuussa muiden vastikkeista, et edes rahoitusvastikkeesta.
Taloyhtio pakkolunastaa yhtiökokouksen päätöksellä asiansa hoitamattoman osakkaan huoneiston ja myy jos muulla ratkaisulla ei osakas hoida velvoitteitaan.
Olen yhden tälläisen rästivelka osakkeen taloyhtiöltä -94 laman alta ostanut.
otetaan haltuun 3 vuodeksi ja sinne vuokralainen, meillä on ollut 3 tapausta, Hki
Ja nyt niiltä vuokralaisilta lähtee asumistuki ja soviteltu päiväraha eli ne muuttaa muualle ensi vuonna.
Se kerrostalokonkka Eirassa, milloin????????????????? LINKKI??????????????????
Liian tiukille ihmisen laittaminen voip viedä ojasta allikkoon.
Itse työelämässä tienasin vähän 0-1500 brutto. En saanut asumistukea sillä minulla oli toinen vanhempi kuollut jolta jäi jakamaton kuolinpesä(kesämökki). Vuokrat nousi hurjasti. Piti käydä töissä 3 paikassa että sai vuokran maksettua, paljon mitään ei sitten jäänytkään käteen.
Stressi ja uupumus lisääntyi ja sitten tulikin burn out. Stressitila jäi päälle ja tuli pari vaikeaa fyysisä sairautta.
Nytpä ollaankin sitten työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sijoittajalla on 3 eri kerrostalossa sijoitusasunto niin hän on vastuussa 3 kerrostalon yhtiölainoista ja vastikkeista.
Sijoittaja on osakas ja hän on silloin vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista ja vastikkeista. Hallitus leikkaa ansiosidonnaiset ja sovitellut päivärahat ja asumistuet.
Tyhmä on vastuussa monen eri kerrostalon yhtiölainoista ja vastikkeista.
Ei ole. KUKAAN ei ole vastuussa muista kuin OMISTA vastikkeistaan. Jos vastikkeet jäävät rästiin, niin ne ovat aina VAIN ja ainoastaan niiden osakkeiden rasitteena. Muiden vastikkeet voivat nousta jos yhtiön kassa ei riitä maksamaan laskuja mutta niin sen maksamatta jääneenkin vastikkeet nousevat. Eli ET OLE vastuussa muiden vastikkeista, et edes rahoitusvastikkeesta.
Taloyhtio pakkolunastaa yhtiökokouksen päätöksellä asiansa hoitamattoman osakkaan huoneiston ja myy jos muulla ratkaisulla ei osakas hoida velvoitteitaan.
Olen yhden tälläisen rästivelka osakkeen taloyhtiöltä -94 laman alta ostanut.
otetaan haltuun 3 vuodeksi ja sinne vuokralainen, meillä on ollut 3 tapausta, Hki
Ja nyt niiltä vuokralaisilta lähtee asumistuki ja soviteltu päiväraha eli ne muuttaa muualle ensi vuonna.
Se kerrostalokonkka Eirassa, milloin????????????????? LINKKI??????????????????
Haen linkin huomenna sulle tyhmä, kun et itse osaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian tiukille ihmisen laittaminen voip viedä ojasta allikkoon.
Itse työelämässä tienasin vähän 0-1500 brutto. En saanut asumistukea sillä minulla oli toinen vanhempi kuollut jolta jäi jakamaton kuolinpesä(kesämökki). Vuokrat nousi hurjasti. Piti käydä töissä 3 paikassa että sai vuokran maksettua, paljon mitään ei sitten jäänytkään käteen.
Stressi ja uupumus lisääntyi ja sitten tulikin burn out. Stressitila jäi päälle ja tuli pari vaikeaa fyysisä sairautta.
Nytpä ollaankin sitten työkyvyttömyyseläkkeellä.
jakamaton kuolinpesä EI VAIKUTA ASUMISTUKEEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Minäkin tarvitsen työpaikan. Missä noista paikoista maksetaan sellaista palkkaa etten enää tarvitse asumistukea?
Opettele rahankäyttöä.Niin muutkin tekee ja pärjää ilman tukia.
Kauppias nostaa voitot ja työttömät hyllyttävät tavaroita kaupoissa työmarkkinatuella 580 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa /työpäivä.
Kerros sulle salausuuden, kun sun vanhempi kupsahtaa niin maksat Helsingissä 300 000 osakkeesta perintöveroa 13000, mutta ostajaa sille osakkeelle ei ole etkä saa edes vuokralaista, kun hallitus leikkaa asumistuet Helsingissä.
Laskeppa verottajan sivulla tuo perintövero uusiksi. Arvelen että verottaja haluaa lähemmäs 25 tonnia tuommosesta perinnöstä, jos riittääkään.
Vierailija kirjoitti:
Asumistuen poiston idea onkin siinä, että arvokonservatiivi vuokraisäntä voi saadaa ilmaisia seksipalveluja köyhiltä vuokralaisilta, joilla ei ole varaa maksaa vuokraa rahalla.
Ei ne mitään ilmaisia ole.
Naisoletetuilla on AINA keino maksaa niin vuokrat kuin muutkin menot ja parhaimmillaan jopa nauttia siitä.
Helsingin Hietalahdessa kerrostalo konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Minäkin tarvitsen työpaikan. Missä noista paikoista maksetaan sellaista palkkaa etten enää tarvitse asumistukea?
Opettele rahankäyttöä.Niin muutkin tekee ja pärjää ilman tukia.
Kauppias nostaa voitot ja työttömät hyllyttävät tavaroita kaupoissa työmarkkinatuella 580 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa /työpäivä.
Kerros sulle salausuuden, kun sun vanhempi kupsahtaa niin maksat Helsingissä 300 000 osakkeesta perintöveroa 13000, mutta ostajaa sille osakkeelle ei ole etkä saa edes vuokralaista, kun hallitus leikkaa asumistuet Helsingissä.
Laskeppa verottajan sivulla tuo perintövero uusiksi. Arvelen että verottaja haluaa lähemmäs 25 tonnia tuommosesta perinnöstä, jos riittääkään.
Tosijjaan 37 700e pittää verottajalle pulittaa SUOMESSA. Ruotsissa 0 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, onko joku nainen naimisissa miehen kanssa joka on lyhyempi.
Luteet, turkiskuoriaiset ja paperitoukat leviävät kerrostalossa asunnosta asuntoon ilmastointikanavia pitkin ja öisin ulko-ovien alta.
Turkiskuoriainen syö tekstiileitä ja paperitoukka kirjoja ja papereita.
Et kai sä ole tehnyt käsitöitä? 😂
Ja naapuriin muuttaa työtön joka käy kirppareilla.
Rikkaat saa verovähennystä siivouksesta, koska niillä on laiska vaimo, mutta hei kyllä naapurit tietää sen, että sun vaimo on laiska rakennekynsimamma.
Minulla ei ole vaimoa, olen ihan heteronainen itse. Ne tunnit mitä säästän kodin huollossa kotitalousvähennyksen vuoksi menevät tuottavamman työn tekemiseen.
Olisin itse hyvin valmis siihen että vain yli 37,5h/viikko töitä tekevät voisivat kotitalousvähennystä käyttää. Silloin se menisi oikeasti järkevään paikkaan, eli halvemmalla työllä (esim siivoaminen) saisi aikaa tehdä sitä kalliimpaa työtä.
Vaikea olisi valvoa mutta joku tuottamispakoite tuossa voisi olla.
Onko tämä jankkaaja se 37v mies jolla oli alle vuosi työkokemusta kun ei jaksanut hakea töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luteet, turkiskuoriaiset ja paperitoukat leviävät kerrostalossa asunnosta asuntoon ilmastointikanavia pitkin ja öisin ulko-ovien alta.
Rikkaat saa verovähennystä siivouksesta, koska niillä on laiska vaimo, mutta hei kyllä naapurit tietää sen, että sun vaimo on laiska rakennekynsimamma.
Minulla ei ole vaimoa, olen ihan heteronainen itse. Ne tunnit mitä säästän kodin huollossa kotitalousvähennyksen vuoksi menevät tuottavamman työn tekemiseen.
Olisin itse hyvin valmis siihen että vain yli 37,5h/viikko töitä tekevät voisivat kotitalousvähennystä käyttää. Silloin se menisi oikeasti järkevään paikkaan, eli halvemmalla työllä (esim siivoaminen) saisi aikaa tehdä sitä kalliimpaa työtä.
Jaa, että kahta työtä pitää tehdä. Toinen 37,5h/vko ja siihen vielä toinen päälle, että selviää elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se tuo lisää aikaa, että siivoaa 37,5 tuntia viikossa?