Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milläs köyhä vuokran maksaa, jos asuntotuki pienenee?

Vierailija
30.09.2023 |

Aivan käsittämätöntä leikata köyhän asuntotukea. Minkäs minä vuokran maksan ilman sitä? Pakkohan se on valtion maksaa joka tapauksessa.

Kommentit (864)

Vierailija
641/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku työtön vois tulla asettelemaan kiviä minun polkuni reunoille.

Vierailija
642/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muuta sellaiseen asuntoon johon sinulla on varaa? Niinhän me omilla rahoilla elävätkin joudumme tekemään.

No aika kauas pitäis lähteä esim. Helsingissä tai ylipäätään pääkaupunkiseudulla ei saa edes pientä yksiötä alle 850 e. Jos muutat vaikka hämeenlinnaan tai lahteen niin metkoihin menee sit sitä enemmän ja tietysti aikaa varsinkin jos yksinhuoltaja niin ei ole helppo juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene TÖIHIN!

Osote kehiin niin tullaan kyl heti maanantaina, jos vaan uhoat kun pahanen lerppaku lli niin tapa vaikka ittes, vätys, kehtaatkin puhua muille niin kun oisit ihminen muiden joukossa, kuvottava pikku pas ka.

En valitettavasti palkkaa vajaakykyisiä enkä älyisiä.

Kysy työtä Rectum oy:ltä he palkkaavat peräreikiä.

Pelkkää puhetta koko "mies" siis, säälittävä vätys ja kehtaatkin arvostella muita.

Tiedoksesi pyllyn ruoppaaja ,että olen nainen.

Mhm... aivan varmasti.

Yhtään ei haiskahda siltä ettet keksi muutakaan sanottavaa enää kun joka kerta tulee nenille nolosti.

Saaks sä jotain tyydytystä va jakkien kiusaamisesta vai mitä tää on?

Vierailija
644/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää alkaa kelpaamaan ne "huonommatkin" työt. Ei siinä muu auta eikä asiasta pääse yli eikä ympäri. Se on totuus.

Työpaikat ovat huonoja vain koska työnantajat eivät halua maksaa palkkaa koska röh röh kapitalistipossut vauhdissa röh mahdollisimman halvalla ja alle sen mitä laki määrää röh röh maahanmuutto röh.

Vierailija
645/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää alkaa kelpaamaan ne "huonommatkin" työt. Ei siinä muu auta eikä asiasta pääse yli eikä ympäri. Se on totuus.

Oon hakenut mm postinjakajaksi ja tiskaajaksi, en päässyt.

Vierailija
646/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene TÖIHIN!

Osote kehiin niin tullaan kyl heti maanantaina, jos vaan uhoat kun pahanen lerppaku lli niin tapa vaikka ittes, vätys, kehtaatkin puhua muille niin kun oisit ihminen muiden joukossa, kuvottava pikku pas ka.

En valitettavasti palkkaa vajaakykyisiä enkä älyisiä.

Kysy työtä Rectum oy:ltä he palkkaavat peräreikiä.

Pelkkää puhetta koko "mies" siis, säälittävä vätys ja kehtaatkin arvostella muita.

Tiedoksesi pyllyn ruoppaaja ,että olen nainen.

Mhm... aivan varmasti.

Yhtään ei haiskahda siltä ettet keksi muutakaan sanottavaa enää kun joka kerta tulee nenille nolosti.

Saaks sä jotain tyydytystä va jakkien kiusaamisesta vai mitä tää on?

Kyllä, mutta mä en tähtää "va jakkeihin" vaan mä teen pahuuden olon epämukavaks, ison osan ajasta pahuus ja heikko kognitiivinen kapasiteetti kulkee käsi kädessä.

Vierailija
647/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖIHIN? Onko pakko jos ei taho?

ei ole voit olla myös perseauki.siksi näitä leikkauksia tehdään.

Vierailija
648/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät muuttaa niistä suurten kaupunkien kalliista keskustoista halvemmille alueille.

Kyllä se täällä halvemmilla alueilla putoaa samassa suhteessa.

Vierailija
649/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asun" tässä rannassa helsingin keskustassa. Asuisin mieluummin jossain aivan muualla, maaseudulla tai jossakin muualla syrjässä. Olisi tilaa, puhdasta ilmaa, hiljaisuutta ja paremmat liikuntamahdollisuudet. En kuitenkaan voi muuttaa jättämättä lasta taakseni, lapsen äiti ei halua muuttaa pintaliito-osoitteesta.

Jopa helsingin sisällä on mahdotonta muuttaa asuntoon joka ei imisi kaikkia tukia tai pientä palkkaa. Saati sitten että asunto olisi vielä lapsen läheisyydessä. Paremmalla palkallakin elämä on vain eri betonilaatikoiden välillä siirtymistä. Iso huijaus. Ilmeisesti päättäjien tarkoituskin on vain pitää laatikot täytettynä tavalla tai toisella ja pumpata kaikki irtoava raha omistajien kirstuun.

Joku on varma että työn tai halvemman asumisen perässä pitää muuttaa vaikka lapsi kärsisi. Olen eri mieltä. Eikä kärsijä olisi ainoastaan lapsi vaan myös valtio ja yhteiskunta. Mistä luulette että nuorisorikollisuus saa alkunsa. Unohdetuista lapsista.

Valtiohan kyllä haluaa lisää kaaosta ja väkivaltaa. Helpompi lisätä poliisin ja armeijan budjettia. Lisäturvaa eliitille. Muut saavat rääkkyä netissä ja kaduilla.

Vierailija
650/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa.

Vierailija
651/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on heti antaa ahkeralle laatottajalle päivän parin homma, maksan tilin lapaseen heti työn valmistuttua, ei veroja ei kuitteja.

Ensi keväänä peltikattomaalari saa urakaksi Ok-talon katon maalauksen, siinä sama homma, setelit lapaseen kun kattossa väri, en maksa tästäkään hommasta kenellekkään veroja enkä tarvii kuitteja.

Työmaa Keski-Suomessa.

Vierailija
652/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku työtön vois tulla asettelemaan kiviä minun polkuni reunoille.

Thaikuissa oli ruohonleikkuuta saksien kanssa. Komennus sellaiseen hommaan kunnes löytyy oikeita töitä voisi auttaa motivoinnissa.

Vierailija
653/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuen poiston idea onkin siinä, että arvokonservatiivi vuokraisäntä voi saadaa ilmaisia seksipalveluja köyhiltä vuokralaisilta, joilla ei ole varaa maksaa vuokraa rahalla.

Vierailija
654/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon hakenut mm postinjakajaksi ja tiskaajaksi, en päässyt.

Sitä se on kun on vain perheenäidin " työstä" kokemusta.

Vierailija
655/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on heti antaa ahkeralle laatottajalle päivän parin homma, maksan tilin lapaseen heti työn valmistuttua, ei veroja ei kuitteja.

Ensi keväänä peltikattomaalari saa urakaksi Ok-talon katon maalauksen, siinä sama homma, setelit lapaseen kun kattossa väri, en maksa tästäkään hommasta kenellekkään veroja enkä tarvii kuitteja.

Työmaa Keski-Suomessa.

Nii eli "työt" on taas rikoksia, kYlLä tÖiTä LöYtYy

Vierailija
656/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistuen poiston idea onkin siinä, että arvokonservatiivi vuokraisäntä voi saadaa ilmaisia seksipalveluja köyhiltä vuokralaisilta, joilla ei ole varaa maksaa vuokraa rahalla.

Sehän on vain hyvä asia! Työttömän ja laiskan perheen isä menee vuokraisännän kanssa tunniksi makuuhuoneeseen ja vuokranmaksu on hoidettu.

Vierailija
657/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvokonservatiivin vuokranantajan nimi ja osoite on kyllä tiedossa, saa olla harvinaisen tyhmä jos meinaa et nimilistoja ei kerätä ja kierrätetä tässä kohtaa jo, meillä on vimpan päälle pelit ja vehkeet millä kerätä kaikkien lynkattavien tiedot somen kautta.

Uhoaminen tässä kohtaa on itsetuhoista.

Vierailija
658/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiltä työttömiltä "köyhiltä" on uskottavuus jo mennyt, siksi paljon olette jo pelkkää soopaa kirjoitellut. Hahhahhaahahhahhaaa, mutta kiitos taas päivän nauruista ; )

Onneksi kerrostaloissa ollaan vastuussa myös naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja jos taloyhtiö menee konkurssiin niin kaikki menettävät asuntonsa ja velka jää niille kenellä sitä on.

Asumistuet leikataan, vuokralaiset lähtevät, sijoittajat jättää yhtiölainat ja vastikkeet maksamatta ja kaikki osakkaat menettävät asuntonsa ja osalle työssäkäyvistä jää 200 000 asuntovelkaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
659/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmaa Keski-Suomessa.

Täältäkin löytyis samalla periaatteella maksettavaa työtä muun muassa lattian lisäeristys työtä,seinien levyttämistä ym.

Työvarusteet,tarvikkeet ja työkoneet löytyy talonpuolesta.

Vierailija
660/864 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta sellaiseen asuntoon johon sinulla on varaa? Niinhän me omilla rahoilla elävätkin joudumme tekemään.

No aika kauas pitäis lähteä esim. Helsingissä tai ylipäätään pääkaupunkiseudulla ei saa edes pientä yksiötä alle 850 e. Jos muutat vaikka hämeenlinnaan tai lahteen niin metkoihin menee sit sitä enemmän ja tietysti aikaa varsinkin jos yksinhuoltaja niin ei ole helppo juttu.

Ai jaa..

https://www.sato.fi/fi/vuokra-asunnot/espoo/tapiola/jousenkaari%205/c6b…

Löytämiseen meni 10 sekuntia. Vuokra alle 700, tietääksen is on myös alle 850 €.