Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka sitkeässä flunssassa juuri nyt?

Vierailija
30.09.2023 |

Tätä perhanan syysflunssaa, joka jyllää nyt SITKEÄNÄ, koska koronan aikana jatkuva käsidesin käyttö jne. muu suojuttelu on vienyt vast.kykyä!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo massa-alapeukuttaja ei usko mihinkään sairauksiin. Lääkeyhtiöiden ja rokotefirmojen keksintöä, sanoo hän, ns. lampaille... eiköstä?

Vierailija
22/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se rokote otetaan!

Ei sitä kaikille edes anneta, suositus yli 65 v.+riskiryhmät.

Rokotevastaiset ei ota eikä anna rokotteita muille.

Ei tarvitsekaan ottaa, on vapaaehtoinen. Rokottajia kyllä on niille jotka sen haluavat ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korona. Kolme viikkoa saikulla, helvetillinen yskä ja rytmihäiriöt. Ei kiva.

Olisiko kannattanut se rokote ottaa? Se rokote lievittää oireita. Miksi olet rokotevastainen?

Ei tuossa lukenut onko ottanut vai ei.

Vierailija
24/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korona. Kolme viikkoa saikulla, helvetillinen yskä ja rytmihäiriöt. Ei kiva.

Olisiko kannattanut se rokote ottaa? Se rokote lievittää oireita. Miksi olet rokotevastainen?

Ei tuossa lukenut onko ottanut vai ei.

Todennäköisesti otti.

Vierailija
25/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 2,5 viikkoa ja tytöllä yli 3 viikkoa, nyt jo parempi. Tosi sitkeä versio.

Vierailija
26/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo massa-alapeukuttaja ei usko mihinkään sairauksiin. Lääkeyhtiöiden ja rokotefirmojen keksintöä, sanoo hän, ns. lampaille... eiköstä?

Johan sinä nyt jaksat laskea jonkun alapeukutuksia, kun olet jo moneen kertaan asiasta maininnut. 

Rauhoitu!

Tuo peukutus on tehty juuri sitä varten, että sillä saa ilmaista oman mielipiteensä. 

Alapeukutin itsekin paria kommenttia, koska en ole samaa mieltä kaikin osin asioista. 

Ja yritä nyt keksiä joku muu sana kuin tuo "lammas". On niin kulunut. 

Vierailija
27/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronan jälkeen mitään flunssaa ja otin kaikki korona rokotteet mitä sain. Koronan aikana olin kaksi kertaa flunsassa ja ensimmäinen oli ihan kamala iskien täysillä hengityselimiin järkyttävällä yskällä johonka meinasi tukehtua ja se kesti ja kesti pitkään kuukausikaupalla eikä loppua meinannut tulla ollenkaan ja toinen lievempi flunssa melkein heti perään vaikka maskeja käytti. Riskiryhmäläisenä olisin varmaan ollut teholla ilman rokotteita.

Oli se aika lähellä ettei tarvinnut sairaalahoitoa. Lääkäristä ei saanut mitään apua kun meinasi tukehtua siihen yskään ja kamalaa oli lähteä kotoa jonnekkin kun hävetti ne yskänpuuskat joita ei voinut pidätelläkkään koska olisi tukehtunut.

Vierailija
28/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oitin kaikki korona rokoteet mitkä jaossa oli kuin inffulenssa rokoteet ja teen nytkin kun jakoon tulee.Saan terveydelisistä syistä ne. Etuni asun yksin,en työ elämä.Noudatin ohjeistkset silloin kuin ne oli ja jos taas ohjestavat? Noudatan itse ne.Ihan sama mitä mut tekee.Ei kulu minulle.Mutta rokotevastaisia en tapaa,en ota elämänäi.Kai omaan pätöksiini voin itse vapaasti vaikutaa? En kanna huolta edes ketä otta rokoteet tai ei ota.Ei kuulu minulle.Koronaa en sairastanut,en flunssaa.Ystäväni sirastaa nyt flunssaa,en suostu häntä nyt tapaaman ja ei ymmärrä miksi en flunssassa oliaa tapaa.

Vierailija
29/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ffp-tason maskit päähän. Itse en käy missään ihmisten ilmoilla ilman maskia. Sen verran lähipiirissä koronasta vaurioituneita, että tajuan ettei se ole flunssa vaan tuhoaa immuniteettia ja mitä vain elimiä ihmisessä on.

Vierailija
30/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voivat edelleen kuvitella, että virustautien sairastaminen vahvistaisi immuniteettia? Yrittäkää nyt ymmärtää, että virustartuntoja kannattaa välttää niin paljon kuin mahdollista. Käsidesi, maskit ja muiden huomioiminen eli sairastaminen kotona ettei tartuta muita. Immuniteetti vahvistuu muilla asioilla, kuten ruoka, liikunta, uni ja luonnossa touhuaminen. Myös perintötekijöillä vaikutusta. Mutta missään nimessä virustauteja ei kannata sairastaa. Pahimmassa tapauksessa Virustauti kuten korona tuhoaa immuunipuolustuksen tai kuolema korjaa.

Vierailija
31/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa tai koronaa. Kannattaa testata. Ja jos Koronan jälkeen tulee outoja oireita, niin voit olla varma että sait longcovidin riesaksesi.

Vierailija
32/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa ollut sitkeä syyslenssu, todella väsyttävää köhiä,räkiä. Koronatestit negaa.

Vierailija
33/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on ollut kipeä jo kolme päivää ja on väsynyt olo. Odottelen tässä, iskeekö flunssa kunnolla päälle.

Vierailija
34/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä, että käytän maskia.

Vierailija
35/42 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä, että käytän maskia.

Minä myös. Ei ole mitään syytä siitä luopua. Riittää kun käy kaupassa ja näkee niiskuttavia ja yskiviä ihmisiä ilman maskia. Yäk!

Vierailija
36/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotus teki ammattiratsastaja Jonna Aaltosesta pararatsastajan – "Kun ratsastan, en huomaa kipua"

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6198552

Vierailija
37/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.😂

Vierailija
38/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset voivat edelleen kuvitella, että virustautien sairastaminen vahvistaisi immuniteettia? Yrittäkää nyt ymmärtää, että virustartuntoja kannattaa välttää niin paljon kuin mahdollista. Käsidesi, maskit ja muiden huomioiminen eli sairastaminen kotona ettei tartuta muita. Immuniteetti vahvistuu muilla asioilla, kuten ruoka, liikunta, uni ja luonnossa touhuaminen. Myös perintötekijöillä vaikutusta. Mutta missään nimessä virustauteja ei kannata sairastaa. Pahimmassa tapauksessa Virustauti kuten korona tuhoaa immuunipuolustuksen tai kuolema korjaa.

Meinasit itse välttyä kuolemalta kokonaan?

Vierailija
39/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotus teki ammattiratsastaja Jonna Aaltosesta pararatsastajan – "Kun ratsastan, en huomaa kipua"

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6198552

-miettikääpä, tämä juttu tehdään kaksi vuotta tapauksen jälkeen. Kaksi vuotta sitten viruksesta ja rokotteesta puhuttiin päivittäin, mutta kaikki nämä jutut vaiettiin kuoliaaksi. Nyt olisi aika puhdistaa pöytää siitä, ketä salauksen ja sensuroinnin määräsi ja ketkä olivat ne kätyrit, jotka tämän mahdollistivat. Tästä olisi hyvä laittaa vireille haasteita, ja laittaa syylliset tuomiolle, että varmistetaan, ettei tällainen helposti enää toistu.

Vierailija
40/42 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Älkää vain salkiko rokotteiden myyntiä yksityisellä. https://x.com/fourthdose/status/1716091637749670280?s=20