Muita jotka sitkeässä flunssassa juuri nyt?
Tätä perhanan syysflunssaa, joka jyllää nyt SITKEÄNÄ, koska koronan aikana jatkuva käsidesin käyttö jne. muu suojuttelu on vienyt vast.kykyä!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rokote otetaan!
Ei sitä kaikille edes anneta, suositus yli 65 v.+riskiryhmät.
Rokotevastaiset ei ota eikä anna rokotteita muille.
Ei tarvitsekaan ottaa, on vapaaehtoinen. Rokottajia kyllä on niille jotka sen haluavat ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli korona. Kolme viikkoa saikulla, helvetillinen yskä ja rytmihäiriöt. Ei kiva.
Olisiko kannattanut se rokote ottaa? Se rokote lievittää oireita. Miksi olet rokotevastainen?
Ei tuossa lukenut onko ottanut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli korona. Kolme viikkoa saikulla, helvetillinen yskä ja rytmihäiriöt. Ei kiva.
Olisiko kannattanut se rokote ottaa? Se rokote lievittää oireita. Miksi olet rokotevastainen?
Ei tuossa lukenut onko ottanut vai ei.
Todennäköisesti otti.
Mulla kesti 2,5 viikkoa ja tytöllä yli 3 viikkoa, nyt jo parempi. Tosi sitkeä versio.
Vierailija kirjoitti:
Tuo massa-alapeukuttaja ei usko mihinkään sairauksiin. Lääkeyhtiöiden ja rokotefirmojen keksintöä, sanoo hän, ns. lampaille... eiköstä?
Johan sinä nyt jaksat laskea jonkun alapeukutuksia, kun olet jo moneen kertaan asiasta maininnut.
Rauhoitu!
Tuo peukutus on tehty juuri sitä varten, että sillä saa ilmaista oman mielipiteensä.
Alapeukutin itsekin paria kommenttia, koska en ole samaa mieltä kaikin osin asioista.
Ja yritä nyt keksiä joku muu sana kuin tuo "lammas". On niin kulunut.
Ei ole ollut koronan jälkeen mitään flunssaa ja otin kaikki korona rokotteet mitä sain. Koronan aikana olin kaksi kertaa flunsassa ja ensimmäinen oli ihan kamala iskien täysillä hengityselimiin järkyttävällä yskällä johonka meinasi tukehtua ja se kesti ja kesti pitkään kuukausikaupalla eikä loppua meinannut tulla ollenkaan ja toinen lievempi flunssa melkein heti perään vaikka maskeja käytti. Riskiryhmäläisenä olisin varmaan ollut teholla ilman rokotteita.
Oli se aika lähellä ettei tarvinnut sairaalahoitoa. Lääkäristä ei saanut mitään apua kun meinasi tukehtua siihen yskään ja kamalaa oli lähteä kotoa jonnekkin kun hävetti ne yskänpuuskat joita ei voinut pidätelläkkään koska olisi tukehtunut.
Itse oitin kaikki korona rokoteet mitkä jaossa oli kuin inffulenssa rokoteet ja teen nytkin kun jakoon tulee.Saan terveydelisistä syistä ne. Etuni asun yksin,en työ elämä.Noudatin ohjeistkset silloin kuin ne oli ja jos taas ohjestavat? Noudatan itse ne.Ihan sama mitä mut tekee.Ei kulu minulle.Mutta rokotevastaisia en tapaa,en ota elämänäi.Kai omaan pätöksiini voin itse vapaasti vaikutaa? En kanna huolta edes ketä otta rokoteet tai ei ota.Ei kuulu minulle.Koronaa en sairastanut,en flunssaa.Ystäväni sirastaa nyt flunssaa,en suostu häntä nyt tapaaman ja ei ymmärrä miksi en flunssassa oliaa tapaa.
Ffp-tason maskit päähän. Itse en käy missään ihmisten ilmoilla ilman maskia. Sen verran lähipiirissä koronasta vaurioituneita, että tajuan ettei se ole flunssa vaan tuhoaa immuniteettia ja mitä vain elimiä ihmisessä on.
Miten ihmiset voivat edelleen kuvitella, että virustautien sairastaminen vahvistaisi immuniteettia? Yrittäkää nyt ymmärtää, että virustartuntoja kannattaa välttää niin paljon kuin mahdollista. Käsidesi, maskit ja muiden huomioiminen eli sairastaminen kotona ettei tartuta muita. Immuniteetti vahvistuu muilla asioilla, kuten ruoka, liikunta, uni ja luonnossa touhuaminen. Myös perintötekijöillä vaikutusta. Mutta missään nimessä virustauteja ei kannata sairastaa. Pahimmassa tapauksessa Virustauti kuten korona tuhoaa immuunipuolustuksen tai kuolema korjaa.
Flunssaa tai koronaa. Kannattaa testata. Ja jos Koronan jälkeen tulee outoja oireita, niin voit olla varma että sait longcovidin riesaksesi.
3 viikkoa ollut sitkeä syyslenssu, todella väsyttävää köhiä,räkiä. Koronatestit negaa.
Kurkku on ollut kipeä jo kolme päivää ja on väsynyt olo. Odottelen tässä, iskeekö flunssa kunnolla päälle.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, että käytän maskia.
Minä myös. Ei ole mitään syytä siitä luopua. Riittää kun käy kaupassa ja näkee niiskuttavia ja yskiviä ihmisiä ilman maskia. Yäk!
Koronarokotus teki ammattiratsastaja Jonna Aaltosesta pararatsastajan – "Kun ratsastan, en huomaa kipua"
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6198552
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.😂
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset voivat edelleen kuvitella, että virustautien sairastaminen vahvistaisi immuniteettia? Yrittäkää nyt ymmärtää, että virustartuntoja kannattaa välttää niin paljon kuin mahdollista. Käsidesi, maskit ja muiden huomioiminen eli sairastaminen kotona ettei tartuta muita. Immuniteetti vahvistuu muilla asioilla, kuten ruoka, liikunta, uni ja luonnossa touhuaminen. Myös perintötekijöillä vaikutusta. Mutta missään nimessä virustauteja ei kannata sairastaa. Pahimmassa tapauksessa Virustauti kuten korona tuhoaa immuunipuolustuksen tai kuolema korjaa.
Meinasit itse välttyä kuolemalta kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotus teki ammattiratsastaja Jonna Aaltosesta pararatsastajan – "Kun ratsastan, en huomaa kipua"
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6198552
-miettikääpä, tämä juttu tehdään kaksi vuotta tapauksen jälkeen. Kaksi vuotta sitten viruksesta ja rokotteesta puhuttiin päivittäin, mutta kaikki nämä jutut vaiettiin kuoliaaksi. Nyt olisi aika puhdistaa pöytää siitä, ketä salauksen ja sensuroinnin määräsi ja ketkä olivat ne kätyrit, jotka tämän mahdollistivat. Tästä olisi hyvä laittaa vireille haasteita, ja laittaa syylliset tuomiolle, että varmistetaan, ettei tällainen helposti enää toistu.
Hyvä. Älkää vain salkiko rokotteiden myyntiä yksityisellä. https://x.com/fourthdose/status/1716091637749670280?s=20
Tuo massa-alapeukuttaja ei usko mihinkään sairauksiin. Lääkeyhtiöiden ja rokotefirmojen keksintöä, sanoo hän, ns. lampaille... eiköstä?