Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsettomat koiraihmiset suhtautuvat vihamielisesti lapsiin?

Vierailija
29.07.2024 |

Osa jopa päästää koiransa lasten kimppuun, koska eivät tykkää lapsista

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kattava otanta, puhutko yhdestä vai kahdesta ihmisestä? Mahtavaa yleistämistä.

Vierailija
2/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä on mielenterveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset usein kohtelee koiria huonosti. Jos sinun lapsesi saisi samaa kohtelua eli joku tuntematon käy yhtäkkiä käsiksi, sinäkin vihaisit tai välttelisit ihmisiä. Kukaan ei kyllä ilkeyttään päästä koiraansa lasten kimppuun.

Vierailija
4/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. Oma koira oli monesti lapsiperheillä kylässä ja hoidossa ja lastentarhallakin käytiin. Opeteltiin kohtaamaan koiria. Sekin on hyvä taito opetella. 

Vierailija
5/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei saa olla vapaana tai ei saa päästää lasten lähelle. Osa luulee että heidän koira on kiltti, ei muka tee mitään. Terrierirodut voivat purra herkemmin ja monet koirat eivät luota pikkulapsiin, eivät kissatkaan. Pitää olla hallittu tilanne ja koira tottunut isoihin lapsiin, joku ystävällinen rotu. Kuivaa mikrohaavaista kättä ei nuoltavaksi ja koira ei saisi nuoleskella ihoa.

Vierailija
6/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut vihaa eläimiä ja tekee niille pahaa tai antaa lastensa rääkätä niitä?

Vierailija
7/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset usein kohtelee koiria huonosti. Jos sinun lapsesi saisi samaa kohtelua eli joku tuntematon käy yhtäkkiä käsiksi, sinäkin vihaisit tai välttelisit ihmisiä. Kukaan ei kyllä ilkeyttään päästä koiraansa lasten kimppuun.

Se on kylläkin niin että koirat hyökkäävät ilman syytä muiden kimppuun ja pahimmillaan tappavat.

Vierailija
8/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämmöinen ystävä! siis lapseton koiraihminen joka oikeasti vihaa lapsia.

Kerran sanoin sille että en tunne ketään toista ihmistä joka vihaisi muita noin paljon.

Ei se tajunnut. :D

Ja parasta on että sen ISO koira näykkii ihmisiä ja itse en siitä sen takia tykkää. 

Vierailija
9/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissoja ja en pidä siitä että sisarusten lapset juoksee niitä päin huutaen ja silittävät niitä huonosti vastakarvaan tai vetävät turkista. Kissani pelkää sellaista ja yleenä pyrkivät piiloutumaan lapsilta.

Vanhempien tehtävä olisi pitää lapset kurissa etenkin jos eivät ole omassa kodissaan.

Vierailija
10/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään tuollaista koiraihmistä. Asutko jossain slummilähiössä jos tuollaisia näet?

Vierailija
11/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään lapseton, mutta minulla on koiria enkä pidä toisten lapsista. Syy: monet lapset ovat huonokäytöksisiä ja metelöiviä. Koiria osa kohtelee ilkeästi. Syy on tietenkin vanhemmissa, joilla ei ole kykyä kasvattaa lapsiaan.

Siitä olen kyllä eri mieltä että joku täyspäinen koiranomistaja antaisi koiransa käydä lapsen kimppuun. Ei anna. Mutta sitten on niitä jotka eivät ole täyspäisiä.

Vierailija
12/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo. Omat koirani syövät viikossa noin 3-5 lasta. Ihan vaan sen takia, että vihaan lapsia.

Vierailija
13/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat päästävät huonosti kasvatetut lapsensa kiusaamaan eläimiä ja terrorisoimaan kanssaihmisiä kaupoissa, lentokoneissa ja muissa julkisissa  paikoissa?

Osa jopa rääkyy ihmisille, jos nämä kieltävät heidän kullannuppujaan.

Vierailija
14/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään tuollaista koiraihmistä. Asutko jossain slummilähiössä jos tuollaisia näet?

Wt:llä on wt:n kokemukset. Tai sitten aloituksen kirjoittanut valopää on päästänyt kersansa kiusaamaan jonkun koiraa ja wt-äitinä vetää ko. johtopäätökset.

Vierailija
15/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomista en osaa sanoa vaikka olen itsekin lapseton. En kuitenkaan voi puhua kaikista lapsettomista kun en tunne, ilm. ap sitten tuntee? Minulla ei ole mitään tunteita lapsia kohtaan, saavat olla tai olla olematta.

Koira minulla on, ja jos se katsotaan lasten vihaamiseski että en anna lasten  rynnätä käsi ojossa koskemaan koska koirani ei siitä pidä.  Jos kysyy luvan niin että tiedän tehdä koiran tietoiseksi että nyt saa koskea, se on ok. Koirallani on voimakas suojeluvaisto ja suojelee minua vierailta, myös aikuisilta mutta ei tee mitään kun sanon sille että on lupa.

Myöskään se ei ole vihaamista ettei anna repiä hännästä ja turkista, kiivetä koiran päälle ja tahallaan ärsyttää.  Vanhempien velvollisuus on opettaa ja ohjata jälikasvunsa niin että tajuavat mikä on sallittua ja mikä ei.

Kuinka moni vanhempi tykkää siitä että vieras täti tai setä ryntää lastenvaunuille lääppimään lasta?  Itse en haluaisi ja takuulla kieltäisin mutta stiäkin tapahtuu.  Rajat pitää olla ja opettaa jo pienestä pitäen.

Vierailija
16/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tuollaisia ihmisiä. Sellaisia tunnen, jotka eivät pidä huonosti käyttäytyvistä ihmisistä, ovat he sitten aikuisia tai lapsia. En pidä heistä itsekään. 

En päästä vieraita ihmisiä lääppimään koiraani, koska suurin osa heistä ei osaa käyttäytyä oikein koiran seurassa neuvottunakaan. Aina on näitä besserwissereitä, joiden mielestä koiran kuin koiran pitäisi totella heitä, ja sitten yritetään ruveta pätemään, kun koira ei toimikaan heidän käskyjensä mukaan. Lapset kyllä oppivat, kun opastetaan, kuinka koiraa lähestytään, kun on ensin kysytty, voiko siihen koskea. Tämä opettaminen olisi minusta vanhempien tehtävä. Eihän laitumella olevaa lehmälaumaakaan juosta  kiljuen silittämään. Yleensä aikuiset käsittävät ilman opastamistakin, että säikähtänyt tai ärsyyntynyt lehmä voi olla vaarallinen. Miksi ei osata ajatella muistakin eläimistä niin?

Vierailija
17/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joo. Omat koirani syövät viikossa noin 3-5 lasta. Ihan vaan sen takia, että vihaan lapsia.

Sulla on sitten pienet koirat? Meillä menee parhaassa tapauksessa kaksi päivässä.  Kaksi rotweileria.

Vierailija
18/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä käsittänyt jotain väärin jos luulet että se viha rajoittuu pelkkiin lapsiin :D

Vierailija
19/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koiranomistajilla on vakavia mielenterveysongelmia. Normaali-ihmiset hankkivat lapsia. Koiranomistajat kuvittelevat että koira on lapsi.

Vierailija
20/27 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapset huutavat, sotkevat, riehuvat, lässyttävät ja hirveä menoerä. Moni edellämainittu kohta pätee myös niiden vanhempiin