Jättiyllätys: Sanna Marin otti selfien muotimaailman legendan kanssa
https://www.is.fi/viihde/art-2000009890604.html
Sanna otti upean kuvan Anna Wintourin kanssa! Upea Sanna!
Kommentit (1150)
Seuraavaksi sitten Voguen kanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että tätä persujen uikutusta! Olette ihan h* lvetin yksinkertaisia!
Minä en ole persu, mutta en silti ymmärrä enää yhtään, mikä Marinin punainen lanka on vai onko sellaista edes enää. Luulin häntä ihan erilaiseksi ihmiseksi.
Millaiseksi? Taas kommentoinnista paistaa se asenne, että nainen ei voi olla sekä kiinnostunut muodista ja pinnallisista asioista että politiikasta ym., vaan pitää olla joko tai. Kun naisethan ei ole moniulotteisia.
Tuossa selfiessä Marinilla vaikuttaisi olevan ihan aito hymy, ei mikään hänelle tyypillinen tekohymy.
Siellä jän viilettää maailmalla mutta miten jää aikaa äitinä olemiselle.
sopii paremmin julkkikseksi kuin pääministeriksi. nyt on varmaan enemmän omassa elementissään.
pääministeriksi sopii paremmin joku jota kiinnostaa oman maan etu.
Montakohan vuotta persuliinit jaksaa jauhaa Sannasta? Veikkaan että monta vuotta vielä. Onnea Sannalle, että tajusi lähteä tästä takapajulasta.
Jos Sanna on julkkis ni sit se on kyllä täysin turha julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna on julkkis ni sit se on kyllä täysin turha julkkis.
Kukas niistä on erityisen hyödyllinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaamista, josta voi olla Marinin fanit ylpeitä.
Sannan lahjakkuus tulee parhaiten esiin selfieissä.
Ai mikä lahjakkuus? On pöljä kuin mikä
Vierailija kirjoitti:
Meghan nro 2.
Aina oltava siellä, missä ajattelee/tulkitsee olevan cooleinta.
Sanna on sairastunut cooliuden hakemiseen.
Sääli, että Meghan 1 vei Harryn. Mistä Sannalle oma prinssi? Tietysti Saudi-Arabiasta, sieltähän löytyy sosiaalidemokratiaan perehtyneitä ja suvaitsevaisia herroja joka lähtöön.
Minäkään en ole persu, vaan ihan sdp:tä yleensä äänestellyt, enkä ymmärrä tän marinin järjenjuoksua sitten yhtään. Todella pinnallinen ja jotenkin tyhjä ja persoonaton tyyppi. Tärkeintä on huomionhaku ja mikä lie muoti ja kalorilaskuri, se että on laiha ja somettaa kuin joku teini.
Miksihän tämä ylipäätä on koskaan halunnut politiikkaan.
Onko nuppi mennyt sekaisin vasta kun sai pääministerinä huomiota ja siitä tuli huumetta hänelle, vai onko jo sitä ennenkin janonnut huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on kassatyttö uransa huipulla. Jospa se vielä pääsisi malliksi turhajulkkis-brunetti-pikkurouva-syömishäiriö Beckhamin näytökseen!
Hän on kylläkin koulutetumpi kuin sinä: maisteri.
Olen eri kenelle vastasit mutta koulutus ei kerro ihmisestä mitään. Se oletko maisteri vai peruskoulupohjanen ei merkkaa mitään, yhtä tyhmä tai yhtä fiksu ihminen voi olla.
No edelellisellä kyllä kouluttamattomuus korreloi tyhmyyden kanssa.
Ei kannata toisia kovin paljoa arvostella, jos itsellä on hiukankin pidempien sanojen oikeinkirjoitus noin pahasti hakusessa.
Anna Wintour näyttää nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on kassatyttö uransa huipulla. Jospa se vielä pääsisi malliksi turhajulkkis-brunetti-pikkurouva-syömishäiriö Beckhamin näytökseen!
Kassatytön romanttisia ruikulibrunettitytön mannekiiniunelmiaan se siellä toteuttaa. Vai onko näissä kuvissa mielestäsi kovaakin akateemista kunnianhimoa?
Hän taisi päästä jo sinne minne hyvin harva pääsee. Eläköön nyt juuri sellaista elämää kuin haluaa, vaikka ilman minkäänlaista kunnianhimoa. Ei kuulu meille.
Ettei vaan kansan verorahoilla reissaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna Wintour näyttää nuoremmalta.
Coolimmalta ainakin. Varmasti parempi puhujakin ku Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että tätä persujen uikutusta! Olette ihan h* lvetin yksinkertaisia!
Minä en ole persu, mutta en silti ymmärrä enää yhtään, mikä Marinin punainen lanka on vai onko sellaista edes enää. Luulin häntä ihan erilaiseksi ihmiseksi.
Millaiseksi? Taas kommentoinnista paistaa se asenne, että nainen ei voi olla sekä kiinnostunut muodista ja pinnallisista asioista että politiikasta ym., vaan pitää olla joko tai. Kun naisethan ei ole moniulotteisia.
En minä Marinin harrastuksia ihmettele vaan hänen uraansa.
Ja olen kyllä itsekin Marinin ikäluokan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan vuotta persuliinit jaksaa jauhaa Sannasta? Veikkaan että monta vuotta vielä. Onnea Sannalle, että tajusi lähteä tästä takapajulasta.
Ei kai tarvitse olla persu, jos nuo Sannan kuviot ihmetyttää? En ole kateellinen tai paheksu, mutta minusta hän on jotenkin tosi erikoisen oloinen persoona ja hänen elämästään saisi varmasti kiinnostavan tv-sarjan tms. :D ei välttämättä edes niin että suoraan kertoisi hänestä mutta voisi toimia jonkinlaisena esikuvana.
Siis mikä siinä Sannassa teitä vielä kiehtoo? Miksei Sanna saa tehdä mitä haluaa? Aiotteko kauankin vielä jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kenelle vastasit mutta koulutus ei kerro ihmisestä mitään. Se oletko maisteri vai peruskoulupohjanen ei merkkaa mitään, yhtä tyhmä tai yhtä fiksu ihminen voi olla.
Unissasi.
Mun mielestä ainoot jotka vaikuttaa menneen sekaisin on kateelliset perskokkareet.