Miksi se Behm on suosittu kun siitä kaikki puhuu? Itse olen black metallin ystävä, enkä ymmärrä
tuollaista valtavirta-artistin suitsutusta? Siis aivan käsittämätöntä kuulla kuinka ihmiset kyynelehtii kun kuuntelee sen biisejä tai maksaa maltaita että kunhan vaan pääsis sen keikalle. Niin että mikä tämä kultti nimeltään Behm on?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on ihana, ehdottomasti parasta hänen uudet laulut mulle tällä hetkellä. En ymmärrä tämmöistä haukkumisketjua. Kuinka tyhmä voi olla ihminen, joka ei ymmärrä, että jokaisella oma makunsa musiikissa.
Olen samoilla linjoilla, jokaisella saa olla oma makunsa kunhan kertoo koko maapallolle kuinka upea sekä taitava on Behm. En ymmärrä yhtään miten joku voi kehua muita ylitse hänen, hänen olisi saatava kaikki näkyvyys Suomessa sekä mahdollisesti kolo maapallolla. Hän on niin sairaan upea jo valokuvassa, miten onkaan mahdollista että häntä ei ole vielä noteerattu tätä laajemmin. Meidän on jokaisen tuettava häntä ensisijassa ja kuunneltava varsinkin hänen musiikkiaan, se on lakimme.
🤣🤣🤣
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on ihana, ehdottomasti parasta hänen uudet laulut mulle tällä hetkellä. En ymmärrä tämmöistä haukkumisketjua. Kuinka tyhmä voi olla ihminen, joka ei ymmärrä, että jokaisella oma makunsa musiikissa.
Olen samoilla linjoilla, jokaisella saa olla oma makunsa kunhan kertoo koko maapallolle kuinka upea sekä taitava on Behm. En ymmärrä yhtään miten joku voi kehua muita ylitse hänen, hänen olisi saatava kaikki näkyvyys Suomessa sekä mahdollisesti kolo maapallolla. Hän on niin sairaan upea jo valokuvassa, miten onkaan mahdollista että häntä ei ole vielä noteerattu tätä laajemmin. Meidän on jokaisen tuettava häntä ensisijassa ja kuunneltava varsinkin hänen musiikkiaan, se on lakimme.
🤣🤣🤣
Jopas on ketjulle nimi keksittynä.
Mieluummin Behm kuin joku nolo öyhötys black metal.
Oletko koskaan kuullut sanontaa: "toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä?"
Behm on kaunis ihminen ja käyttäytyi kivasti Puoli seitsemän-ohjelmassa. Eikä Ella Kanninen ollut mikään nykerö vaan fiksu ja taitava, miellyttävä toimittaja. Jotkut ihmettelivät Rita Behmin käytöstä ohjelmassa, mutta mun mielestä kaikki sujui normaalisti. Kaunis tyttö. Suorastaa kuvauksellinen, maailmanluokan kaunotar.
En ole kuunnellut musaansa kun olen niin kyllästynyt vinkuihin tyyp Anna Puu, Vartiainen, Ellinoora Sanni. Mutta upealla lookillaan Behm petaa kaikki mennentullen. Jazzia enemmän, kun look on hieman 30-40-lukua.
Mummini sisko oli valokuvauksellisen kaunis ja hyvin paljon Behmissä on sitä samaa, siksi pidän.
Koska te pidätte hänestä, siksi on niin kovin suosittu.
Kuuntele sinäkin progea, jazzia ja bluesia niin ehkä opit musiikistakin jotain. Satanistipelleille nauretaan jo K-kaupassakin. Hauska se niiden uusi mainos.
Löytyy vaikka miten paljon kuuluisiakin laulajia, joiden suosiota en voi mitenkään ymmärtää, ovat ihan hirveän huonoja, enkä silti lähde kenellekään heitä haukkumaan. Musiikkia on joka lähtöön juuri sen vuoksi, että on jokaiselle jotakin, mistä pitää. En myöskään tajua, miksi joku käyttää aikaansa seuraamalla jonkun sellaisen tekemisiä, josta ei pidä, eikö sen ajan voisi käyttää mukavampiinkin asioihin.
Itse asiaan. Minusta Behm on ihana. Hän on kaunis, laulaa kauniisti ja hänen kappaleensa ovat hienoa kuultavaa ja ne soljuvat kauniisti eteenpäin. Hän ei ole juurikaan tehnyt huonoja kappaleita. No ehkä yhdestä kappaleesta en niin välitä, muut ovat erittäin hienoja. Ja se on harvinaista. Joltain maailmanluokan artistiltakin saattaa löytyä yksi tai kaksi hyvää kappaletta, muut ihan huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy vaikka miten paljon kuuluisiakin laulajia, joiden suosiota en voi mitenkään ymmärtää, ovat ihan hirveän huonoja, enkä silti lähde kenellekään heitä haukkumaan. Musiikkia on joka lähtöön juuri sen vuoksi, että on jokaiselle jotakin, mistä pitää. En myöskään tajua, miksi joku käyttää aikaansa seuraamalla jonkun sellaisen tekemisiä, josta ei pidä, eikö sen ajan voisi käyttää mukavampiinkin asioihin.
Itse asiaan. Minusta Behm on ihana. Hän on kaunis, laulaa kauniisti ja hänen kappaleensa ovat hienoa kuultavaa ja ne soljuvat kauniisti eteenpäin. Hän ei ole juurikaan tehnyt huonoja kappaleita. No ehkä yhdestä kappaleesta en niin välitä, muut ovat erittäin hienoja. Ja se on harvinaista. Joltain maailmanluokan artistiltakin saattaa löytyä yksi tai kaksi hyvää kappaletta, muut ihan huonoja.
No nyt meni kyllä yritykseksi 🤣🤣
Miten ääliövajakki ihmisen pitää olla, että ihmettelee tällaista? Jotenkin käsittämätöntä, että muilla voi olla erilainen musiikkimaku?
Nätti nainen baskeri päässä ja taiteellisen näköinen, sanoitukset runoutta.
Musiikkimaku.
Esim. itse en pysty saamaan raskaasta musiikista mitään, koko genre ikään kuin sotii omaa rytmitajua ja äänimieltymyksiä vastaan.
Uusi kappale tullut, Tähdet, yhdessä Ahtin kanssa. Kuunnelkaa samoin tein.