Miksi se Behm on suosittu kun siitä kaikki puhuu? Itse olen black metallin ystävä, enkä ymmärrä
tuollaista valtavirta-artistin suitsutusta? Siis aivan käsittämätöntä kuulla kuinka ihmiset kyynelehtii kun kuuntelee sen biisejä tai maksaa maltaita että kunhan vaan pääsis sen keikalle. Niin että mikä tämä kultti nimeltään Behm on?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Viikon "uutinen";
Behm myöhästyi elokuvista🥳
Viime viikon uutinen, seiskalla vituttaa ( mikä on ihan oikein, paskempaa lehteä ei ole ) kun ei saa häneltä haastattelua niin joka ikinen mahdollinen asia hänestä pitää tehdä suurinpiirtein sensaatioksi
Vierailija kirjoitti:
Naisille myytävässä tuotteessa tärkeämpää kuin hyvä tuote on hyvä tarina(USA leijonan luolasta opittu naisleijonan suusta). Nyt saa vielä enemmän huomiota exän kuoleman takia.
Jossain vaiheessa joku lehti kertoo "yksinoikeudella" koko tarinan.
Ja sen, kuinka häntä ei osata ajatella muuta kuin exänä...
Ja harva muistaa, että hän oli se joka jätti.
Kaikki sympatia vain hänelle...
Viime viikon uutinen, seiskalla vituttaa ( mikä on ihan oikein, paskempaa lehteä ei ole ) kun ei saa häneltä haastattelua niin joka ikinen mahdollinen asia hänestä pitää tehdä suurinpiirtein sensaatioksi[/quote]
Sitä se on, kun on julkkis.
Saa ilmeisesti käyttäytyä miten vaan...
Vierailija kirjoitti:
Viime viikon uutinen, seiskalla vituttaa ( mikä on ihan oikein, paskempaa lehteä ei ole ) kun ei saa häneltä haastattelua niin joka ikinen mahdollinen asia hänestä pitää tehdä suurinpiirtein sensaatioksi
Sitä se on, kun on julkkis.
Saa ilmeisesti käyttäytyä miten vaan...
Ihan mielenkiinnosta miten hän on käyttäytynyt? Jätti antamatta seiskan reportterille kommenttia? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Pikkutytöt ostaa kaikkea heille markkinoitua roskaa - Behmin onneksi ei tarvitse edes osata laulaa.
Osaako mustametalli tyypit laulaa? Ei saa edes mitään selvää mitä rääkyvät mikrofoniin. Jos taas saa niin se on mustametallin kuuntelijoiden mukaan posereiden musiikkia.
Ihan mielenkiinnosta miten hän on käyttäytynyt? Jätti antamatta seiskan reportterille kommenttia? 🤔[/quote]
No sen jutun mukaan saapui niin viime tingassa paikalle, ettei päästetty sinne näytössaliin.
Oli myös pohdintaa, oliko tarkoituksellista juuri sen takia etteivät toimittajat pääse kyselemään.
Eihän näistä tosiaan tiedä, mitä oikeasti on tapahtunut.
Se vaan, jos myöhästyy tahallaan niin paljon ettei sitten pääsekään sisälle.
Toisaalta ymmärtää, jos haluaa vältellä toimittajia mutta pitäis myös tajuta ettei ihan kaikki ole sopivaa.
Saa syyttää itseään, jos jotkut alkavat pitää jo diivana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkutytöt ostaa kaikkea heille markkinoitua roskaa - Behmin onneksi ei tarvitse edes osata laulaa.
Osaako mustametalli tyypit laulaa? Ei saa edes mitään selvää mitä rääkyvät mikrofoniin. Jos taas saa niin se on mustametallin kuuntelijoiden mukaan posereiden musiikkia.
Ottamatta kantaa kenenkään laulutaitoon niin täytyy sanoa että itselle metallimiehenä jotkut pop laulajat kuulostaa vaan: lalalalaa uuii laalaalaa voouoo. Saan taas hyvin selvää blackis laulajista vaikkei ihan oma genre olekaan. Eli siitä kyllä saa selvää mitä itse kiinnostaa kuunnella ja muulta sulkee korvansa. Tuntuu että moni ei edes yritä kuunnella vaan ensimmäisen tavun aikana todetaan että eihän tästä rääkymisestä saa mitään selvää. Ei siinä jossei kiinnosta mutta en arvostelisi sellaista josta en itse ymmärrä mitään esim. Behm tai joku Ellinoora. Itse olen todennut että mulla täytyy olla paska musamaku kun kuuntelen marginaali musiikkia ja en tykkää yhtään sellaisista jotka täyttää stadionit. "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, kakka on hyvää"
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta miten hän on käyttäytynyt? Jätti antamatta seiskan reportterille kommenttia? 🤔
No sen jutun mukaan saapui niin viime tingassa paikalle, ettei päästetty sinne näytössaliin.
Oli myös pohdintaa, oliko tarkoituksellista juuri sen takia etteivät toimittajat pääse kyselemään.
Eihän näistä tosiaan tiedä, mitä oikeasti on tapahtunut.
Se vaan, jos myöhästyy tahallaan niin paljon ettei sitten pääsekään sisälle.
Toisaalta ymmärtää, jos haluaa vältellä toimittajia mutta pitäis myös tajuta ettei ihan kaikki ole sopivaa.
Saa syyttää itseään, jos jotkut alkavat pitää jo diivana.
Niin siinä oli vain seiskan toimittajan näkemys, paljon en sille painoa laittaisi, en kyllä yhtään ihmettele miksei annakkaan mitään haastattelua seiskalle, on sen verran törkeästi uutisoinut hänestä ja monesta muustakin julkimosta. Ja hienosti sai tämä paskalehti yhden muusikon tappamaan itsensä "uutisensa" takia aikoinaan.
Ja mistäpä tuon tietää miksi tulivat myöhemmin, liikenneyhteydet tms?
Kutsuvieras näytös se oli , ja pääsali oli jo täynnä, katsoivat sitten elokuvan toisessa salissa. Diivailuna olisin nähnyt sen että olisi vaatinut päästä isoon saliin joka tapauksessa, sitähän tuossa ei ollut
Joillain menee kyllä jo kultin puolelle🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne sävellykset on se tärkein juttu, eli biisit on vaan tosi hyviä, mutta sanoitukset on silti tosi tärkeitä. Ja laulaa hyvin. Ja on klassisen tyylikäs, kaunis ja hillitty. Metallista tykkään myös jos se on hyvää.
Pukeutuu persoonallisesti mutta ei klassisen tyylikkäästi. Siihen kuuluu tilanteen mukaan pukeutuminen ja Behm ylipukeutuu joka tilanteessa. On hänen artisti-imagoaan ja se hänelle sallittakoon, mutta ei ole hillitty eikä klassinen tyyliltään. Enemmän pin-up-tyylinen.
Pitäisikö hänen taipua johonkin muottiin sitten? Sitähän yritettiin levy-yhtiöstä ja ei onneksi onnistunut, vasta haastattelussa sanoikin että yhdistelee eri tyylejä aika vapaasti. Ja hyvin sen tekeekin. Ainut asia joka joskus pistän merkille negatiivisena on valtavat tekoripset.
Ei tietenkään tarvi kuulua mihinkään muottiin! Mutta ei hän klassisen tyylikäs ole. Eikä tarvitsekaan toki olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää kuuntele hänen musiikkiaan kun selvisi millainen ihminen on.
No millainen hän sitten on? En seuraa ko. artistia ollenkaan niin ei juuri minkäänlaista kuvaa hänestä itsellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millainen hän sitten on? En seuraa ko. artistia ollenkaan niin ei juuri minkäänlaista kuvaa hänestä itsellä
Tämä kiinnostaa itseäkin...
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko se Be-h(ö)m, Bööm, Beem?
Jotenkin se hänen ulkoinen 40-luvun larppauksensa sekä listapoppinsa eivät sovi yksiin. Mutta tekee miten tykkää, minun mielipiteelläni tuskin on väliä.
Jep tää. Vähän hassua tuo larppaus mutta toisaalta erottuu joukosta, mikäs siinä. Voishan sitä itekin mennä kokeilemaan taitojaan vaikka Tangomarkkinoille keskiajan trubaduuriksi pukeutuneena, jos lauluääntä olis. Jäis ainakin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hylännyt lapsensa, ajoi exänsä itsemurhaan, oli koulukiusaaja ja lisäksi kiroili ja oli ärsyyntynyt kun voitti taannoin palkintoja
Miten hylännyt lapsensa? Ei käy tapaamassakaan tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hylännyt lapsensa, ajoi exänsä itsemurhaan, oli koulukiusaaja ja lisäksi kiroili ja oli ärsyyntynyt kun voitti taannoin palkintoja
Miten hylännyt lapsensa? Ei käy tapaamassakaan tms?
No tämän palstan häirikön juttuihin ei ole luottamista, samaa jargonia aina suoltaa. Hevonhumppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Here we go again vois sanoa.... miten sinä jaksat tätä samaa puppua joka topiikkiin selostaa, tulee ihan mieleen koulukiusaajan tavat.
Jatketaanko topicin aiheella eikä joutavalla vihapuheella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viestissä on kaikki valhetta, mitä ihmettä selität :D
Behmillä on 50-50 huoltajuus lapsesta, asuu puolet ajastaan lapsen kanssa Lahdessa.
Ex oli vuosia ennen Ritaa jo itsetuhoinen, pahasti päihdeongelmainen ja mt-ongelmainen (lähde: Liukkosen OMAT haastattelut).
Miki itse myös kertoi, että hänen käytös aiheutti eron. Syy kuolemaan ei löydy päättyneestä suhteesta (joka päättyi muuten kuukausia ennen kuolemaa) vaan pahoista resurssipulista terveydenhuollossa.
Koulukiusaamisesta ei ole mitään puhetta eikä sanonut yhtään kirosanaa emma-puheissaan.Mieti vähän mitä kirjoitat, noista sun väitteistä saisi heittämällä kunnianloukkaussyytteen
Ai sinäkö tunnet hänet :')
Että ihan topikki🥴
Huomaa, että on teiniketju...
Mitäpä väliä mistä muut tykkää. Ole vaan reippaasti oma itsesi, ja se on hyvä merkki siitä, että on aikuinen ja hyvän itsetunnon omaava ihminen.
Tiedän ehkä pari Behmin biisiä, enkä sillä perusteella pidä hänen musikkiaan ja artistiuttaan mitenkään erityisenä. Sanoisin, että aika mautonta ja hajutonta.