Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se Behm on suosittu kun siitä kaikki puhuu? Itse olen black metallin ystävä, enkä ymmärrä

Vierailija
29.09.2023 |

tuollaista valtavirta-artistin suitsutusta? Siis aivan käsittämätöntä kuulla kuinka ihmiset kyynelehtii kun kuuntelee sen biisejä tai maksaa maltaita että kunhan vaan pääsis sen keikalle. Niin että mikä tämä kultti nimeltään Behm on?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää kuuntele hänen musiikkiaan kun selvisi millainen ihminen on.

No millainen hän sitten on? En seuraa ko. artistia ollenkaan niin ei juuri minkäänlaista kuvaa hänestä itsellä

Tämä kiinnostaa itseäkin...

Hylännyt lapsensa, ajoi exänsä itsemurhaan, oli koulukiusaaja ja lisäksi kiroili ja oli ärsyyntynyt kun voitti taannoin palkintoja

Ei millään pahalla muttei millään hyvälläkään kuulostat itse aika häiriintyneeltä, ei tuollaiset sadut kuulu tälle palstalle, täällä on ihan asiallisesti keskusteltu hänestä ja hänen vaikutuksesta, positiivisesti ja kritisoi asti niinkuin pitääkin, mutta tuollainen henkilöön kohdistuva maalittaminen ja mustamaalaaminen on surullista, kertoo aika paljon sinusta, ja vielä kun käsittääkseni on jatkuvaa niin kannattaako miettiä mistä se paha olo oikeasti tulee?

Vierailija
82/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutytöt ostaa kaikkea heille markkinoitua roskaa - Behmin onneksi ei tarvitse edes osata laulaa.

Osaako mustametalli tyypit laulaa? Ei saa edes mitään selvää mitä rääkyvät mikrofoniin. Jos taas saa niin se on mustametallin kuuntelijoiden mukaan posereiden musiikkia.

Ottamatta kantaa kenenkään laulutaitoon niin täytyy sanoa että itselle metallimiehenä jotkut pop laulajat kuulostaa vaan: lalalalaa uuii laalaalaa voouoo. Saan taas hyvin selvää blackis laulajista vaikkei ihan oma genre olekaan. Eli siitä kyllä saa selvää mitä itse kiinnostaa kuunnella ja muulta sulkee korvansa. Tuntuu että moni ei edes yritä kuunnella vaan ensimmäisen tavun aikana todetaan että eihän tästä rääkymisestä saa mitään selvää. Ei siinä jossei kiinnosta mutta en arvostelisi sellaista josta en itse ymmärrä mitään esim. Behm tai joku Ellinoora. Itse olen todennut että mulla täytyy olla paska musamaku kun kuuntelen marginaali musiikkia ja en tykkää yhtään sellaisista jotka täyttää stadionit. "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, kakka on hyvää"

Tämä on niin totta. Jollekin Behm on hyvää musiikkia ja toiselle Dimmu Borgir(sorry en tunne blackkistä). Se onko musiikki hyvää vai huonoa on kuulijan korvissa eikä siitä sovi kiistellä. Musiikin teknisyydestä ja luovuudesta ym voi aina vääntää mutta ei sekään tarkoita että se on hyvää tai huonoa. Usein yksinkertainenkin on kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutytöt ostaa kaikkea heille markkinoitua roskaa - Behmin onneksi ei tarvitse edes osata laulaa.

Osaako mustametalli tyypit laulaa? Ei saa edes mitään selvää mitä rääkyvät mikrofoniin. Jos taas saa niin se on mustametallin kuuntelijoiden mukaan posereiden musiikkia.

Ottamatta kantaa kenenkään laulutaitoon niin täytyy sanoa että itselle metallimiehenä jotkut pop laulajat kuulostaa vaan: lalalalaa uuii laalaalaa voouoo. Saan taas hyvin selvää blackis laulajista vaikkei ihan oma genre olekaan. Eli siitä kyllä saa selvää mitä itse kiinnostaa kuunnella ja muulta sulkee korvansa. Tuntuu että moni ei edes yritä kuunnella vaan ensimmäisen tavun aikana todetaan että eihän tästä rääkymisestä saa mitään selvää. Ei siinä jossei kiinnosta mutta en arvostelisi sellaista josta en itse ymmärrä mitään esim. Behm tai joku Ellinoora. Itse olen todennut että mulla täytyy olla paska musamaku kun kuuntelen marginaali musiikkia ja en tykkää yhtään sellaisista jotka täyttää stadionit. "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, kakka on hyvää"

Tämä on niin totta. Jollekin Behm on hyvää musiikkia ja toiselle Dimmu Borgir(sorry en tunne blackkistä). Se onko musiikki hyvää vai huonoa on kuulijan korvissa eikä siitä sovi kiistellä. Musiikin teknisyydestä ja luovuudesta ym voi aina vääntää mutta ei sekään tarkoita että se on hyvää tai huonoa. Usein yksinkertainenkin on kaunista.

Tässä se on aika hyvin tiivistettynä, ja kuka sen hyvän ja huonon edes voi määrittää

Vierailija
84/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää kuuntele hänen musiikkiaan kun selvisi millainen ihminen on.

No millainen hän sitten on? En seuraa ko. artistia ollenkaan niin ei juuri minkäänlaista kuvaa hänestä itsellä

Tämä kiinnostaa itseäkin...

Hylännyt lapsensa, ajoi exänsä itsemurhaan, oli koulukiusaaja ja lisäksi kiroili ja oli ärsyyntynyt kun voitti taannoin palkintoja

Tässä viestissä on kaikki valhetta, mitä ihmettä selität :D

Behmillä on 50-50 huoltajuus lapsesta, asuu puolet ajastaan lapsen kanssa Lahdessa.

Ex oli vuosia ennen Ritaa jo itsetuhoinen, pahasti päihdeongelmainen ja mt-ongelmainen (lähde: Liukkosen OMAT haastattelut).

Miki itse myös kertoi, että hänen käytös aiheutti eron. Syy kuolemaan ei löydy päättyneestä suhteesta (joka päättyi muuten kuukausia ennen kuolemaa) vaan pahoista resurssipulista terveydenhuollossa.

Koulukiusaamisesta ei ole mitään puhetta eikä sanonut yhtään kirosanaa emma-puheissaan.

Mieti vähän mitä kirjoitat, noista sun väitteistä saisi heittämällä kunnianloukkaussyytteen

Huhhuh, jos lopettaisitte Mikin vetämisen näihin tarinoihinne. Puolestani tuosta haaskalinnusta voitte nuo raadolliset totuutenne kyllä julkistaa vaikkapa lehdessä.

Vierailija
85/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se on aika hyvin tiivistettynä, ja kuka sen hyvän ja huonon edes voi määrittää

Älkääpä sitten määritelkö ja samalla vielä kaikkia muitakin.

Vierailija
86/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaksi varmaan että hän ei ärsytä juuri ketään, ei ole hömppälehtien paljastus otsikoissa, ei ole sensaatio uutisia. Pukeutuu tyylikkäästi keikoilla ja muutenkin, ei ole p*rse pystyssä lavalla. Kaikesta päätellen kiva tyyppi.

Ja tietysti se että vetoaa musallaan isoon joukkoon Suomen kansasta, siitä se menestys on tehty.

Voisitteko lopettaa jatkuvan vertailun ja arvostelun? Mitä pahaa perseissä nyt on taas? Tanssiminen on hienoa ja jos se sopii omaan tyyliin niin miksipä ei? Kaikkien tulisi olla kuten Behm josta kukaan ei jaksa edes puhua ja syy onkin se, että miksi puhua mistään tai kestään jossa ei ole mitään puhuttavaa? Roskakoriin koko turha ihminen yhdessä koossa laulujensa kanssa.

Mitä helvettiä sinä oikein sekoilet taas, tässä ketjussa pohditaan syitä hänen suosioon, ei ole tarkoitus täyttää ketjua sinun sairaalloisella vihalla.

Tuossahan asiallisesti jäsen pohti mahdollisia syitä hänen ilmiömäisen menestykseen, ketä siinä nyt sitten arvosteltiin?

Vierailija
87/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääpä sitten määritelkö ja samalla vielä kaikkia muitakin.

Siinähän oli kolme edellistä viestiä aika sovittelevia ja molempia mielipiteitä ymmärtäviä. Miksi haluat kylvää lisää riitaa?

Vierailija
88/117 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden levyn kappaleet kieltämättä kuulostavat tosi geneerisiltä - outoa.

Mutta: eka levy oli kyllä todella vaikuttava. Itse en kuuntele oikeastaan mitään suomalaista musaa (paitsi ehkä jotain progea tyylii Circle) lähinnä siksi, että tunnen aina pientä myötähäpeää sen tasosta. Jokin on aina vähän kökkä... Mutta Behmiä kuunnellessa eka ajatus mikä tuli mieleen oli että tätä ei tarvitse hävetä. Sanat, melodiat, laulu... kaikki oli saumatonta ja omaehtoista. Laadukasta ja persoonallista. En edes tykkään ton genren musasta erityisemmin, mutta silti kuuntelin varmaan pari viikkoa sitä ekaa levyä aika paljon, mikä on itselle poikkeuksellista.

Lahjakas ja ennen kaikkea tooosi kunnianhimoinen tekijä. Ekan levyn kohdalla.

Vierailija
89/117 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin huhua, että Behm laulaa Azazelin uudella sinkulla.

Keitä nämä on?

Pyrkyreitä tietenkin, nytkö he jo viimeisillä voimillaan hakevat tukea toisistansa. 🤣

Vierailija
90/117 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on vetääkö behm paranoidin? Se pitää osata jos meinaa livenä esiintyä. 

En jaksa uskoa, vaatisi äänenvoimakkuutta eli vahvempaa ääntä. Sen verran vanha ja arvokas kappale, etten aivan heti hänenä lähtisi edes kokeilemaan studionsa ulkopuolella. Täytyisikö jonkun verran löytyä jo arvostusta näiltä nuorisoihmisiltä, myötähäpeä on valtava kun on turhan suurta tämä egojen karisma.

Vierailija
91/117 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ainao blask metal bländi on ollut Thee Black Satans. Muu ei upppppoa!

Et toivottavasti ole tosissasi?

Vierailija
92/117 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, et tajua musiikkimakuja olevan erilaisia. Minä en voi sietää sitä metallimusiikkia, mutten silti dissaa siitä pitäviä. 

Ei kenenkään makua voi dissata, mutta kyllä voisi keskustella musiikista jos joku ymmärtäisi siitäkin jo jotakin. Nuorison ymmärrys rajoittuu kaikkeen mikä on sidoksissa rahaan ja lehtikirjoituksiin. Tekemisen meininki puuttuu ja sekin osittain johtuu siitä että kuvitellaan että hyvää musiikkia voidaan tehdä ns. vasemmalla kädellä muun elämän ohella. Panostakaa tekemiseen ja laadukkuuteen.

Vierailija
93/117 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein saumatonta ja omaehtoista😆Antaisitko jonkun esimerkin saumallisesta ja muiden ehdoilla tehdystä musiikista?

Vierailija
94/117 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas lauluääni plussaa.

Äänessä on ajoittain kirkkautta ja ääni on sinänsä hyvä hänelläkin, mutta aika paljon rosoisuutta ja säröisyyttä on naisartisteilla. Suosittelen laatua kun äänittävät musiikkia, joskus sekin vain vaatii aikaa jos ei ääni kulje tai mitähän lie ongelmia. Ainahan niitä joskus on, mutta menee helposti vain väkisin tekemiseksi ja yliyrittämiseksi. Menee kappaleet pilalle.

Vierailija
95/117 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta: eka levy oli kyllä todella vaikuttava. Itse en kuuntele oikeastaan mitään suomalaista musaa (paitsi ehkä jotain progea tyylii Circle) lähinnä siksi, että tunnen aina pientä myötähäpeää sen tasosta. Jokin on aina vähän kökkä... Mutta Behmiä kuunnellessa eka ajatus mikä tuli mieleen oli että tätä ei tarvitse hävetä. Sanat, melodiat, laulu... kaikki oli saumatonta ja omaehtoista. Laadukasta ja persoonallista. En edes tykkään ton genren musasta erityisemmin, mutta silti kuuntelin varmaan pari viikkoa sitä ekaa levyä aika paljon, mikä on itselle poikkeuksellista.

Vai että oikein saumatonta ja omaehtoista😆Antaisitko jonkun esimerkin saumallisesta ja muiden ehdoilla tehdystä musiikista?

Kaikki musiikki mitä artisti ei ole itse tehnyt alusta loppuun, eli yleensä biisi tuodaan laulettavaksi sanoitettuna, sävellettynä ja tuotanto tehtynä, eikös se ole tehty silloin muiden ehdoilla, taas sellainen joka tekee alusta loppuun itse tekee juuri sellaisen biisin kun on ajatellut. Puhutaan siis laulajan näkökulmasta.

Vierailija
96/117 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki musiikki mitä artisti ei ole itse tehnyt alusta loppuun, eli yleensä biisi tuodaan laulettavaksi sanoitettuna, sävellettynä ja tuotanto tehtynä, eikös se ole tehty silloin muiden ehdoilla, taas sellainen joka tekee alusta loppuun itse tekee juuri sellaisen biisin kun on ajatellut. Puhutaan siis laulajan näkökulmasta.

Ei se että jos tekisi itse alusta loppuun tarkoita, että on parempi tai suositumpi tai muuta. Mielestäni kai olisi pääasia että on hyvää musiikkia ja hyviä keikkoja.

Vierailija
97/117 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm on ihana, ehdottomasti parasta hänen uudet laulut mulle tällä hetkellä. En ymmärrä tämmöistä haukkumisketjua. Kuinka tyhmä voi olla ihminen, joka ei ymmärrä, että jokaisella oma makunsa musiikissa.

Vierailija
98/117 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sinä miksi olet blackmetallin ystävä. Minä en arvosta kovinkaan korkealle mustaa rautaa. Esimerkiksi autot ruostuvat, jos sitä mustaa rautaa ei ole sinkitty. No sitten kun se sinkitään, niin hirveä käry kun yrittää hitsata. Rahamiehet ovat rosterin ystäviä. 

Vierailija
99/117 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan ymmärtänyt Shakiran menestystä. Kylmän kalsea ääni, suorastaan hirveä. Mutta kun rytmi on veressä ja erittäin hyvä tanssija, niin kokonaisuus ratkaisee näköjään.

Vierailija
100/117 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se että jos tekisi itse alusta loppuun tarkoita, että on parempi tai suositumpi tai muuta. Mielestäni kai olisi pääasia että on hyvää musiikkia ja hyviä keikkoja.

Juu ja ei missään ole väitettykkään että olisi parempaa, vai onko?

Minulla ainakin on arvostus ihan eri tasolla noille jotka tekee omat biisinsä, enkä nyt tarkoita pelkästään behmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän