Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemattomien tatuoinnit vaivaavat joitain ihmisiä niin paljon?

Vierailija
29.09.2023 |

Mikä siinä on, että pitää itkeä muiden tatuoinneista? Että ne rumentaa ja kauheaa mitä sitten kun on vanha jne. Miksi tatuoinnit herättää niin paljon tunteita? Onhan tämä nyt hemmetin typerää. Ei kenenkään tarvitse tyylillään miellyttää muita. Se, että vanhenee tatuointien kanssa, ni mitä sitten? Mikä siinä on ongelma, mitä se tällaista valittajaa niin paljon haittaa?

Ja onko nämä valittajat sitten oikea silmänilo muille ihmisille? Tai ovatko he sellaisia, jotka elää niinkuin "kuuluu elää", uskaltamatta olla omia itsejään? Kun ilmeisesti ihmisten pitäisi olla niinkuin muut odottavat, eikä niinkuin itse haluaa.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi aika harvoille ihmisille tatuoinnit sopivat, koskee erityisesti naisia. 

Vierailija
62/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi aivan oksennus tulla ravintolassa, kun tarjoilija tatuoituine käsineen toi meille annoksia pöytään. Hihat oli käärittyinä ylös parantumattomat tatuoinnit visvaa ja mätää valuen lautasimmemme. Toivottavasti EVIRA antaa pikimiten ohjeistuksen koskien tatuoituja työntekijöitä jotka käsittelevät elintarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuten ihan sama mutta 2 asiaa: jos olen kiinnostunut jostain tytöstä, niin jos sillä onkin ruma iso tatska niin ei sitten kiinnostele jatkaa kuin kaveripohjalla. 

Toinen että jos mulla on kaksi hakijaa töihin niin teen kaikkeni että se tatskaamaton pääsee.

Just. Että valitaan työntekijä tällaisella perusteella. Olet sinäkin oikein järjen jättiläinen.

Minä ainakin valitsisin, vähän riippuen siitä millaista tatuointia on näkösällä ja mitä työtä on tarkoitus tehdä. 

Jossain kassalla voi kekkaloida tribaaleissa aivan vapaasti, mutta asiantuntijatehtäviin en laittaisi mitään kämmenselkä-, tai kasvo- ja kaula-alueelle tatuoitua henkilöä. 

Vierailija
64/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Todella junttimaista.

Olen itse tatuoimaton.

Vierailija
65/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tatuointeja, mutta ei kai sillä ole väliä. Sotkekoon kukin ihonsa niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
66/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kyseiset ihmiset ovat pelottavia. Ne on rikollisia tai mielenterveysongelmista kärsiviä.

Vierailija
67/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Tatuointien haukkuminen tuntuu olevan ihan ok mutta sanopa että tatuoimaton iho on ruma (niinkuin lähes aina onkin), niin saat vihat niskaan. Ihmisillä on vähän epärealistisia kuvitelmia ihonsa kauneudesta.

Vierailija
68/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaisia ihmisiä ärsyttää kun joku ei mukaudu.

Uudenaikaisia vasta ärsyttääkin, kun heihin ei mukauduta. Miksi pitäisi, jos omakin mukautumattomuutesi on jotain hienoa?

Vierailija
69/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana!

Vierailija
70/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus huonontaa kaikkien sitä näkevien elämänlaatua. Sama juttu kuin pahat hajut. Pahanhajuisessa tilassa ei ole miellyttävää olla. Sama koskee myös epämiellyttäviä ääniä. Tatuoinnit ovat lähes poikkeuksetta rumia. Eivät ne minua tietenkään häiritsisi, jos eivät näkyisi.

Vierailija
71/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran nähnyt naisella, joka käveli edelläni sellaiset pohkeet, jotka näytti olevan hakattu pesäpallomailalla mustelmille. Yököttu kävellä sen takana ja aloin kiirehtiä päästäkseni edelle kun en kestänyt katsella niitä kaameita ruhjeita. Kun tulin lähemmäs, huomasin, että nehän olikin tatuoinnit eikä mustelmia.

Uutuutena viime kesänä näin kahdella ihmisellä jeesususteippiä liimattuna ihoon isolle alueelle. Mietin, että onkohan se sittenkin sitä urheiluteippiä. Kaverikin ihmetteli samaa ja aikamme pällisteltyämme totesimme niiden "teippien" olevan tatuointeja.

Eräs perheenisä oli tatuoinut lapsiensa lärvit isolla rintakehään. Mua kuvottaisi sekstaills kahden vauvan kanssa. Miehen rinnus silmien edessä ja vauvat hymyilee siinä kun yrität päästä tunnelmaan. Yäk, Yäk ja Yäk.

Pistää ihmettelemään ihmisten järjenjuoksua ja harkintakykyä.

Vierailija
72/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain mahtavaa kun ihmiset pilaavat ihoaan ja vielä maksavat siitä. Lisää näitä!

Vierailija
73/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketäs muuta ne vaivais, muita varten ne on hankittu.

Eihän tatuoitu itse edes näe tatuointejaan jos ei nyt koko ajan peilin edessä pyöri.

Vierailija
74/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikeati vaivaa ketään muuta kuin heikkolahjaisia trolleja

Vierailija
75/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole normaaleja ihmisiä, kaikki nää on trolleja joilla ei ole elämää ja ainoa huvi on mankua milloin mistäkin, tatskoista tai marinista täällä. Muuhun ei pysty.

Vierailija
76/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat pikkutatuoinnit on aika hirveitä. Melkein sama onko ne tassunkuvat pohkeissa vai hakaristi otsassa. Joku värillinen loppuun asti mietitty iso kuva voi olla hienokin

Vierailija
77/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes välitätte muiden tatuoinneista tai ulkonäöstä. Eihän se muille kuuluu. Eläkää omaa elämäänne ja antakaa muiden elää omaansa. 

Vierailija
78/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kuvitelmaa että ne niin kauheasti haittaa. Musta tatutoinnit on kamalan näköisiä mutta ei mua haittaa että joku ihminen on kamalan näköinen. En kiinnitä asiaan juurikaan huomiota koska tuntemattomien ihmisten asioiden pohtiminen ei ole intresseissä.

Onko enemmänkin niin että tatutoitu huutaa huomiota piirroksille ja harmittaa kun muita evvk ja tulkitsee sen vihana?

Vierailija
79/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kuvitelmaa että ne niin kauheasti haittaa. Musta tatutoinnit on kamalan näköisiä mutta ei mua haittaa että joku ihminen on kamalan näköinen. En kiinnitä asiaan juurikaan huomiota koska tuntemattomien ihmisten asioiden pohtiminen ei ole intresseissä.

Onko enemmänkin niin että tatutoitu huutaa huomiota piirroksille ja harmittaa kun muita evvk ja tulkitsee sen vihana?

Älä tee mitään noin lapsellisia oletuksia. 

Mä olen ottanut tatuoinnit ihan itseäni varten ja ihan sama huomaako muut niitä. Tämä keskustelu paljastaa kyllä hyvin teidän joidenkin asenteet tatuoituja kohtaan. Typerä, lapsellista ennakkoluuloa, oletuksia, haukkumista ja itsensä korottamista. Kirjoitatte hyvin rumasti ettekä huomaa, että ne teidän kirjoitukset ei anna teistä itsestä mitenkään fiksua ja asiallista kuvaa. Jos oikeasti oma elämässä asiat hyvin eikä muiden tatuoinnit häiritse, niin ei tarvitse pää punaisena täällä huutaa ja haukkua tatuoituja.

Epäilen kyllä suuresti, että mun pointti ei tälläkään kertaa mennyt perille vaan saan vain haukut niskaani ihan siitä syystä, että olen tatuoitu.

Vierailija
80/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ainoastaan keittiöhenkilökunnan ja sairaanhoitajan tatskat, koska ne on likaisen näköisiä.

Ja lääkäreiden ynnä muun hoitohenkilökunnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi