Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemattomien tatuoinnit vaivaavat joitain ihmisiä niin paljon?

Vierailija
29.09.2023 |

Mikä siinä on, että pitää itkeä muiden tatuoinneista? Että ne rumentaa ja kauheaa mitä sitten kun on vanha jne. Miksi tatuoinnit herättää niin paljon tunteita? Onhan tämä nyt hemmetin typerää. Ei kenenkään tarvitse tyylillään miellyttää muita. Se, että vanhenee tatuointien kanssa, ni mitä sitten? Mikä siinä on ongelma, mitä se tällaista valittajaa niin paljon haittaa?

Ja onko nämä valittajat sitten oikea silmänilo muille ihmisille? Tai ovatko he sellaisia, jotka elää niinkuin "kuuluu elää", uskaltamatta olla omia itsejään? Kun ilmeisesti ihmisten pitäisi olla niinkuin muut odottavat, eikä niinkuin itse haluaa.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaisia ihmisiä ärsyttää kun joku ei mukaudu.

Vierailija
2/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä. Ainoastaan jos on selvästi väriä kaipaava kukka ja se on musta. Tai sininen kulunut ääriviiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä huvittaa kun omat kaksi pientä tatuointiani joskus häiritsevät naisia, joilla on itsellään tatuointeja.

Minulla ei mene kuin sellainen pieni piikkilanka ranteen ympäri, ei muuta.

Voi jessus mitä reaktioita on joskus tullut nuorilta naisilta.

Vierailija
4/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ainoastaan keittiöhenkilökunnan ja sairaanhoitajan tatskat, koska ne on likaisen näköisiä.

Vierailija
5/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ainoastaan keittiöhenkilökunnan ja sairaanhoitajan tatskat, koska ne on likaisen näköisiä.

Juuri tämä esdeettinen haitta aloilla, joissa oletuksena on puhtaus ja hygienia. Ties mitä lyijyä noissa musteissa muutenkin on, joka sitten on omiaan aiheuttamaan terveyshaittoja asiakkaalle.

Vierailija
6/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole yhtään sen likaisempia kuin muillakaan eikä niistä mitään tartu.

T: Tatuoitu sh-opiskelija jolta löytyy myös kokin ja lähihoitajan koulutukset

Vierailija
7/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolle on ainakin hyvä muistuttaa että vanhempana saattaa katua, jos tatuointeja on ympäriinsä. Niitä ei ole kuitenkaan helppo poistaa ja nuoret ei aina ihan harkitse asioita pitkälle, vaan tekee kavereiden painostuksesta kaikennäköistä.

Vierailija
8/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit vain yksinkertaisesti sattuvat silmiin, kun niitä näkee. Ovat niin rumia. Lisäksi niitä kantaa yleensä erittäin epäsiistit ja läskit ihmiset, joiden elämään kuuluvat juuri tatuoinnit, tupakka ja viina. Yhteiskunnan rahoilla, tietenkin, koska suurin osa heistä ei ulkomuotonsa perusteella välitä töitä tehdä.

Vierailija
9/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän sama kuin täältä olen lukenut, että minun naisena kuuluisi meikata "kunnioittaakseni muita ihmisiä". Ilmeisesti sitten halveksin muita ja rumennan heidän maailmansa kun en nyt naisena ole koskaan tuntenut tarvetta väritellä naamaani ennen ihmisten ilmoille lähtemistä. Aina olen toki peseytynyt ja vaatteeni ovat siistit, ehjät ja puhtaat. Mutta ei kai se sitten riitä.

Ja tottakai minusta jokainen saa meikata niin paljon tai vähän kuin itsestä hyvältä tuntuu.

Vierailija
10/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän ne. Niinkuin erittäin huono taide. Edessä kävelevä nainen, jolla epämääräisiä kuvioita pohkeen alaosassa. Eivät omistajalleen näy, mutta erittäin rumana takanakävelijälle. Kestän kyllä., ihmettelen vaan motivaatiota moiseen.

Vierailija
11/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että näitä 'vihaajia' pahemmin on muualla kuin av:lla, missä on tatuointihullujen kokoontumisajot. Mutta täällä käydessä itse aina innostun miettimään, että ai niin, pitäisiköhän hankkia uusi tatuointi!

Vierailija
12/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisolle on ainakin hyvä muistuttaa että vanhempana saattaa katua, jos tatuointeja on ympäriinsä. Niitä ei ole kuitenkaan helppo poistaa ja nuoret ei aina ihan harkitse asioita pitkälle, vaan tekee kavereiden painostuksesta kaikennäköistä.

Nuorilla ei yleensä ole rahaa hankkia niitä 'muiden painostuksesta', eikä tatuointi ole ihmisen elämässä niitä painavimpia päätöksiä muutenkaan. Se tatuoinnin 'ikuisuus' on kovin suhteellista verrattuna moniin muihin elämän päätöksiin.

Vierailija
13/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon tatuointeja ja olen yli 60 eikä kadut yhtään.

Vierailija
14/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyyhän ne. Niinkuin erittäin huono taide. Edessä kävelevä nainen, jolla epämääräisiä kuvioita pohkeen alaosassa. Eivät omistajalleen näy, mutta erittäin rumana takanakävelijälle. Kestän kyllä., ihmettelen vaan motivaatiota moiseen.

Maailma on täynnä rumia ihmisiä, oli niillä tatuoinjate tai ei. Ja kaikkia niitä joutuu katsomaan. Voi sinua parkaa. Pysy kotonasi ja pidä silmät kiinni. Vai näytätkö itse hyvältä takaapäin?

Vierailija
15/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa toisten tatuoinnit. Tunnistaapahan paremmin ketä kannattaa varoa tuolla kadulla, kun tulee vastaan.

Vierailija
16/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit vain yksinkertaisesti sattuvat silmiin, kun niitä näkee. Ovat niin rumia. Lisäksi niitä kantaa yleensä erittäin epäsiistit ja läskit ihmiset, joiden elämään kuuluvat juuri tatuoinnit, tupakka ja viina. Yhteiskunnan rahoilla, tietenkin, koska suurin osa heistä ei ulkomuotonsa perusteella välitä töitä tehdä.

Ei pidä paikkaansa. Minä olen akateeminen ja hyvätuloinen tatuoitu nainen enkä elä sinun rahoillasi. En juo enkä polta.

Vierailija
17/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa toisten tatuoinnit. Tunnistaapahan paremmin ketä kannattaa varoa tuolla kadulla, kun tulee vastaan.

Mistä tunnistan sinut, niin että osaan varoa kadulla?

Vierailija
18/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on vaan yksinkertaisesti niin helvetin rumia.

Vierailija
19/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon kiinnosta roskasakin touhut, piirrelkööt vaan itseensä.

Vierailija
20/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tatuoinneissa ärsyttää se lässytys jonkun mustetahran merkityksestä, jos otat tatskan niin ketään ei kiinnosta pennin vertaa sinun töhrysi, joten voitko säästää muut jutuiltasi. Kiitos jo etukäteen kaikille töhryjen ottajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän