Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemattomien tatuoinnit vaivaavat joitain ihmisiä niin paljon?

Vierailija
29.09.2023 |

Mikä siinä on, että pitää itkeä muiden tatuoinneista? Että ne rumentaa ja kauheaa mitä sitten kun on vanha jne. Miksi tatuoinnit herättää niin paljon tunteita? Onhan tämä nyt hemmetin typerää. Ei kenenkään tarvitse tyylillään miellyttää muita. Se, että vanhenee tatuointien kanssa, ni mitä sitten? Mikä siinä on ongelma, mitä se tällaista valittajaa niin paljon haittaa?

Ja onko nämä valittajat sitten oikea silmänilo muille ihmisille? Tai ovatko he sellaisia, jotka elää niinkuin "kuuluu elää", uskaltamatta olla omia itsejään? Kun ilmeisesti ihmisten pitäisi olla niinkuin muut odottavat, eikä niinkuin itse haluaa.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyyhän ne. Niinkuin erittäin huono taide. Edessä kävelevä nainen, jolla epämääräisiä kuvioita pohkeen alaosassa. Eivät omistajalleen näy, mutta erittäin rumana takanakävelijälle. Kestän kyllä., ihmettelen vaan motivaatiota moiseen.

Maailma on täynnä rumia ihmisiä, oli niillä tatuoinjate tai ei. Ja kaikkia niitä joutuu katsomaan. Voi sinua parkaa. Pysy kotonasi ja pidä silmät kiinni. Vai näytätkö itse hyvältä takaapäin?

Tatuoitu ruma ihminen on aina rumempi kuin tatuoimaton. Tatuointi korostaa rumuutta.

Vierailija
22/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äh. Nää on näitä makujuttuja, jotka todellakin ihmetyttävät.

Ymmärrän taidokkaat, harkitut ja oikeasti hienot tatuoinnit, mut sit on ne töherrykset...

Mut ei tulis mieleenikään lausua mielipidettäni ääneen.

En käsitä täyteainein turvotettuja huuliakaan, mut jonkun mielestä ovat vissiin sitten hienot. Mitäpä se mulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorisolle on ainakin hyvä muistuttaa että vanhempana saattaa katua, jos tatuointeja on ympäriinsä. Niitä ei ole kuitenkaan helppo poistaa ja nuoret ei aina ihan harkitse asioita pitkälle, vaan tekee kavereiden painostuksesta kaikennäköistä.

Minulla on paljon tatuointeja ja olen yli 60 eikä kadut yhtään.

Mahdat olla ilmestys.

Vierailija
24/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tatuoinneissa ärsyttää se lässytys jonkun mustetahran merkityksestä, jos otat tatskan niin ketään ei kiinnosta pennin vertaa sinun töhrysi, joten voitko säästää muut jutuiltasi. Kiitos jo etukäteen kaikille töhryjen ottajille.

Mä otin nilkkaan skorpparin sen jälkeen kun olin toipunut riitaisasta erosta. Muistuttaa mua siitä vapaudesta jonka vihdoin saavutin ja onhan tuo myös kivan näköinen kuva.

Vierailija
25/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kaksi pientä vanhaa tatskaani liittyvät rokkarimenneisyyteen. En tähdännyt keskiluokkaiseen lookkiin:)

Vierailija
26/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä töhrysi piilossa niin ei häiritse.

Vierailija
27/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pelottavia! Säikähtää kun kaupassa hyllyjen takaa tulee naamatatuoitu nainen!

Vierailija
28/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on pelottavia! Säikähtää kun kaupassa hyllyjen takaa tulee naamatatuoitu nainen!

Kyllä siinä hypähtää taaksepäin. Ei tiedä mikä mt-potilas on joka lyö sakset kurkkuun.

Vierailija
29/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only narcomans have tattoos

Vierailija
30/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaisia ihmisiä ärsyttää kun joku ei mukaudu.

Kuviot ovat varsin usein jollaintapaa saatanallisia.

Asiakkaan tätä itse tiedostomatta.

Esimerkkinä vaikkapa väärinpäin tatuoitu sydän.

Vierailija
31/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@kuviolliset.

Vierailija
32/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ärsytä, mutta välillä kyllä tuppaa naurattamaan. 

Vierailija
33/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän päällä tarpeenmukaisesti mieluummin vaikka kuvioin koristeltua villapaitaa.

Sen voi ottaa aina tarvittaessa pois.

Vierailija
34/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin terassilla jenkki vankila tatskan täysihippi suomalaisella. Se tatska on erittäin vaarallinen kantaa eli käytännössä jenkkilässä sen kantaja on valmiina kuolemaan sen puolesta ja siellä niitä vihollisia riittää. Tyyppi on sitten joku silmälasipäinen aliruokittu hippi.

Vierailija
35/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaisia ihmisiä ärsyttää kun joku ei mukaudu.

Kuviot ovat varsin usein jollaintapaa saatanallisia.

Asiakkaan tätä itse tiedostomatta.

Esimerkkinä vaikkapa väärinpäin tatuoitu sydän.

Nyt täytyy sanoa etten ole koskaan tällaisesta symboliikasta kuullut ja aika paljon on tullut tuota tunkiota tongittua. Voisitko hiukan avata?

Vierailija
36/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vaivaa. Senkun tatskaatte koko ihonne. 

Vierailija
37/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veren punainen viha on suorastaan käsinkosketeltavissa palstalla.

Vierailija
38/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin terassilla jenkki vankila tatskan täysihippi suomalaisella. Se tatska on erittäin vaarallinen kantaa eli käytännössä jenkkilässä sen kantaja on valmiina kuolemaan sen puolesta ja siellä niitä vihollisia riittää. Tyyppi on sitten joku silmälasipäinen aliruokittu hippi.

No huijiui. Ketä kiinnostaa jotkut jenkkivenkulat ja heidän koodistonsa?

Vierailija
39/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestään rumia ja sottaisia.

Vierailija
40/85 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuten ihan sama mutta 2 asiaa: jos olen kiinnostunut jostain tytöstä, niin jos sillä onkin ruma iso tatska niin ei sitten kiinnostele jatkaa kuin kaveripohjalla. 

Toinen että jos mulla on kaksi hakijaa töihin niin teen kaikkeni että se tatskaamaton pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme