Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemattomien tatuoinnit vaivaavat joitain ihmisiä niin paljon?

Vierailija
29.09.2023 |

Mikä siinä on, että pitää itkeä muiden tatuoinneista? Että ne rumentaa ja kauheaa mitä sitten kun on vanha jne. Miksi tatuoinnit herättää niin paljon tunteita? Onhan tämä nyt hemmetin typerää. Ei kenenkään tarvitse tyylillään miellyttää muita. Se, että vanhenee tatuointien kanssa, ni mitä sitten? Mikä siinä on ongelma, mitä se tällaista valittajaa niin paljon haittaa?

Ja onko nämä valittajat sitten oikea silmänilo muille ihmisille? Tai ovatko he sellaisia, jotka elää niinkuin "kuuluu elää", uskaltamatta olla omia itsejään? Kun ilmeisesti ihmisten pitäisi olla niinkuin muut odottavat, eikä niinkuin itse haluaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tässä ketjussa on kertonut vihaavansa tatuointeja koska ne on rumia. Olen ruma ihminen, onko mulla siis oikeutta olla olemassa? Onko mua ok vihata sen vuoksi? Vihaako nämä ihmiset muitakin rumia asioita? Mun autosta oli pari kuukautta sitten revitty toinen sivupeili irti, johtuuko se siitä että autoni on ruma? Saako nätimmät autot olla rauhassa? Onko ok repiä rumasta autosta peili irti?

Mulla ei edes ole tatuointeja, mutta en ole myöskään nähnyt niin rumaa tatuointia, että alkaisin vihata sitä. On niistä osa rumia, mutta ei niin rumia, että se aiheuttaisi mussa niin voimakasta tunnetta.

Vierailija
82/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuten ihan sama mutta 2 asiaa: jos olen kiinnostunut jostain tytöstä, niin jos sillä onkin ruma iso tatska niin ei sitten kiinnostele jatkaa kuin kaveripohjalla. 

Toinen että jos mulla on kaksi hakijaa töihin niin teen kaikkeni että se tatskaamaton pääsee.

Mistäpä sinä niistä tatuoinneista aina tiedät? Vai onko työn saannin vaatimuksena alastonkuva koko vartalosta niin edestä, takaa, kuin sivuiltakin?

T: 4 tatuointia joita työnantaja ei ole koskaan nähnyt kun ei ole tapana olla ilman paitaa ja/tai housuja töissä.

Sama juttu, ei meilläkään töissä olla alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit vain yksinkertaisesti sattuvat silmiin, kun niitä näkee. Ovat niin rumia. Lisäksi niitä kantaa yleensä erittäin epäsiistit ja läskit ihmiset, joiden elämään kuuluvat juuri tatuoinnit, tupakka ja viina. Yhteiskunnan rahoilla, tietenkin, koska suurin osa heistä ei ulkomuotonsa perusteella välitä töitä tehdä.

Ei pidä paikkaansa. Minä olen akateeminen ja hyvätuloinen tatuoitu nainen enkä elä sinun rahoillasi. En juo enkä polta.

Et voi olla akateeminen, ellet ymmärrä, ettei yksittäistapaus kumoa yleistä totuutta.

Vierailija
84/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaisia ihmisiä ärsyttää kun joku ei mukaudu.

Ärsyttääkö sinua, kun muut eivät mukaudu pitämään tatuointeja kauniina?

Vierailija
85/85 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaisia ihmisiä ärsyttää kun joku ei mukaudu.

Ärsyttääkö sinua, kun muut eivät mukaudu pitämään tatuointeja kauniina?

En ole tuo jolta kysyit, mutta mua lähinnä huvittaa joidenkin suuri ärsyyntyminen jopa tuntemattomien tatuoinneista. Sekin huvittaa kun ihmisillä on typeriä ja lapsellisia oletuksia tatuoiduista. Säälittää siinä kohtaa kun miettii, että näillä haukkujilla ei ole omassa elämässä asiat hyvin kun pitää raivota tatuoinneista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi