Kaverimiehen kanssa meni yli kaverirajan ja nyt tuntuu epävarmalta
Oltiin pitkään kavereita ja oli tosi kivaa jutella kaikenlaista, en koskaan miettinyt yhtään asioita vaan juttelin mitä tuli mieleen ja käyttäydyin luontevasti. Joitakin viikkoja sitten kuitenkin meni yli kaverirajan ja nyt tilanne on tosi vaivalloinen kun toinen vaikuttaa jotenkin oudolta ja itsekin koen oloni epävarmaksi.
Juteltiin siis tuon tapahtuman jälkeen ja sovittiin että ollaan vain kavereita. Mutta mitä tässä nyt pitäisi ajatella? Haluaisin takaisin tuon aiemman rennon kaveruuden.
Kommentit (48)
Naisten ei kannata harrastaa seksiä niiden miesten kanssa, joiden kanssa haluaa olla ystävää/kaveria. Koska meille naisille seksi merkitsee jotain. Seksi kerrankin pilaa ystävyyden. Voitte yrittää kaveruutta, mutta mitään siitä ei enää tule.
Ap, Tämä tapaus on menetetty, mutta jatkossa tiedät paremmin.
Minulla meni kakka housuun kaverimiehen seurassa.
Itselleni kävi samoin ja jatkoin miehen tapaamista. Se suhde päättyi rais*aukseen. Ei koskaan enää miespuolisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen miehen on nyt helppo sopia, että olette vain kavereita, koska hän tietää, että sopivalla hetkellä sulta lohkeaa "kaverille kans". Kaverimies voitti.
Mutta kun itse haluaisin FWB-suhdetta hänen kanssaan. Mutta haluaisin että se olisi rentoa ja hauskaa ja nyt kummatkin ovat jotenkin vaivaantuneita.
Et voi naisen luonnollesi mitään. Tuollasissa fwb-tilanteissa mies voittaa ja nainen häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen miehen on nyt helppo sopia, että olette vain kavereita, koska hän tietää, että sopivalla hetkellä sulta lohkeaa "kaverille kans". Kaverimies voitti.
Mutta kun itse haluaisin FWB-suhdetta hänen kanssaan. Mutta haluaisin että se olisi rentoa ja hauskaa ja nyt kummatkin ovat jotenkin vaivaantuneita.
Et voi naisen luonnollesi mitään. Tuollasissa fwb-tilanteissa mies voittaa ja nainen häviää.
Miten? Tarkoitat että naisella herää tunteita tilanteesta kun taas miehellä ei?
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei kannata harrastaa seksiä niiden miesten kanssa, joiden kanssa haluaa olla ystävää/kaveria. Koska meille naisille seksi merkitsee jotain. Seksi kerrankin pilaa ystävyyden. Voitte yrittää kaveruutta, mutta mitään siitä ei enää tule.
Ap, Tämä tapaus on menetetty, mutta jatkossa tiedät paremmin.
Kaveruus menee pilalle miehen puolelta, jos seksiä ei saa kaverinaiselta. Jossain vaiheessa mies huomaa vain tuhlaavansa aikaa ja katoaa yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies voivat olla ystäviä vain jos:
1. Mies on homo (voi olla kaapissa)
2. Miehellä on taka-ajatuksia naisen suhteen.USKOKAA NYT JO.
Oletko 13-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tilanteessa nainen häviää, jos hänen aviomiehensä on parempi seksissä kuin tuo kaverimies. Näin itselleni kävi. Tuli isoa ikävä, vaikka pieni olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olitteks kakkoseen kans?
Tule jo kaapista.
Tämä perämies hokee tätä vuodesta ja päivästä toiseen.
Ei ole häpeä olla homo.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä oli useita naisia kavereina mutta sitten kun alettiin seurustella niin mies ei enää halua tavata näitä kavereita.
Naiset loukkaantuivat ja luulevat kai että minä kiellän tapaamiset vaikka en todellakaan.Mitäs tuostakin ajattelisi.
Ajattelisin et onpa paska ja epäluotettava tyyppi, kun kohtelee ystäviään noin. En luottais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jonkunlaisia tunteita. Jos nyt ei rakkauden tunteita niin ainakin jonkinlaisia yhteenkuulumisen tunteita. Epämääräistä kaipausta, mustasukkaisuutta. Nainen jää 'olemaan vaille' tuollaisissa tilanteissa (sillä ei saa sitoutua mieheen) ja mies vain hyötyy kun saa vain rusinat pullasta ilman parisuhteen velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä oli useita naisia kavereina mutta sitten kun alettiin seurustella niin mies ei enää halua tavata näitä kavereita.
Naiset loukkaantuivat ja luulevat kai että minä kiellän tapaamiset vaikka en todellakaan.Mitäs tuostakin ajattelisi.
Roikkui niiden naiskavereiden kanssa vain koska elätteli toiveita jostain enemmän. Kun sai sinut, ei enää tarvitse niitä kaverinaisia mihinkään.
Mies ja nainen voivat olla ihan pelkästään kavereita. Mulla kaverimies, joka on ihan hetero perheellinen mies. Minäkin perheellinen hetero nainen. Ollaan tunnettu jo 25 vuotta eikä ikinä koskaan ole käynyt mielessäkään mitään muuta.
Ollaan tunnettu jo ennen meidän puolisoita toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava väite. Ei ainakaan nykysukupolven keskuudessa pidä millään tapaa paikkaansa. Kaikille ystävilleni on täysin normaalia, että on läheisiäkin ystäviä myös vastakkaisesta sukupuolesta. Jotkut parhaista ystävistäni ovat miehiä, ollaan kuitenkin kaikki tahoillamme pitkissä parisuhteissa.
Monien kanssa ollaan asuttu myös kämppiksinä, eli tunnetaan toisemme tosi hyvin. Ikinä ei ole ollut mitään tilannetta, jossa olisi ollut viitteitä siitä, että joku on kiinnostunut romanttisessa mielessä. Ja vaikka olisikin, en ainakaan näiden ihmisten kohdalla usko siihen, että ystävyyden täytyisi kärsiä siitä. Ollaan aikuisia ihmisiä ja osataan keskustella tunteistamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jonkunlaisia tunteita. Jos nyt ei rakkauden tunteita niin ainakin jonkinlaisia yhteenkuulumisen tunteita. Epämääräistä kaipausta, mustasukkaisuutta. Nainen jää 'olemaan vaille' tuollaisissa tilanteissa (sillä ei saa sitoutua mieheen) ja mies vain hyötyy kun saa vain rusinat pullasta ilman parisuhteen velvollisuuksia.
Minulla miehenä tuli tuollainen tunne, kun oltiin naisen kanssa alkuun puolestani 100% ystäviä ja sitten nainen aloitti parisuhdehöpinät ja -painostukset. Ollaan edelleen läheisiä ja vaikken parisuhteeseen halunnutkaan, niin nyt en saa päästäni sitä että jollain tapaa ollaan nyt "me" tai vähintään voitaisiin olla, "entä jos" ja tulee ärsyttäviä mustasukkaisuustuntemuksia muista miehistä. Ei pysty palaamaan enää siihen entiseen tilaan nähtävästi.
Vierailija kirjoitti:
Eli ne kaverit oli miehelle vain seksiä varten, tai potentiaalisia kumppaneita suhteeseen. Kun se tarve on tyydytetty, ei ole syytä jatkaa kaveruutta. Mies ei koskaan aidosti ollut heidän kaveri, esitti vain.
Naisena tämmöinen "kaveruus" tuntuu aina todella ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että hän on oikeasti kiinnostunut minusta, eli luulisin että hänestäkin on helpompaa olla vain kavereita. En tiedä, siksi koenkin oloni niin epävarmaksi kun en yhtään tiedä mitä hän ajattelee.
Olisiko mitään, jos ihan puhuisitte näistä ajatuksistanne?
Vai oletko kuinkakin vakuuttunut siitä, että me täällä voimme antaa sinulle parempaa tietoa kuin se kaverisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että hän on oikeasti kiinnostunut minusta, eli luulisin että hänestäkin on helpompaa olla vain kavereita. En tiedä, siksi koenkin oloni niin epävarmaksi kun en yhtään tiedä mitä hän ajattelee.
Tämä oli siis ap. Hän ei halua suhdetta enkä minä halua suhdetta.
Minä en ole koskaan pitänyt työkavereita vain työkavereina ja pari niistä koeajanutkin, mutta ihan luontevasti kaveruus ja työhommat sujuu edelleen. Ap kuulostaa suhdesokkeloissa kokemattomalta.
Hyi! Eikö sinua kuvottanut?