Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sh-siskoni epäilee, että olen väärentänyt labratulokseni

Vierailija
29.09.2023 |

Eli sh-siskoni epäilee, että olen väärentänyt labratulokseni, ja ettei minulla oikeasti ole kilpirauhasen liikatoimintaa ja Basedowin tautia. Siskoni ei ole ikinä uskonut kun olen ollut oikeasti sairas, aina epäilee että teeskentelen. Siis wtf. Meillä traumaattinen lapsuus.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aikuisia ihmisiä. Sinun ei tarvitse vakuutella siskollesi mitään, eikö tosin puhua sairauksistasikaan. Vaikuttaa siltä, että olette kummatkin traumataustan takia epäileviä ja luottamuspulaisia. Joku (perhe)terapian tyylinen voisi auttaa saamaan välinne kuntoon.

Vierailija
22/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mun sh-siskoni käski mun "lopettamaan esityksen", kun sain allergisen astmakohtauksen.

Hiivin lopulta yöllä ottamaan isäni astmalääkettä, hänellä se meni copd:n takia. Kiitti sisko.

Mihin ihmeessä tarvitset siskosi lupaa lääkkeiden käyttöön? Miksi et ottanut omia lääkkeitäsi? Vai olitteko vielä lapsia ja siskosi ei vielä edes ollut sairaanhoitaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on ilmiselvä narsisti. Samoin sinä. Ja isäsikin.te ootte kaikki narsisteja.

Vierailija
24/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus perheestä on hoidossa väärä ihminen.

Vierailija
25/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näytä ne tulokset kanta.fi:stä, niin kait sh:kin ymmärtää, että et sinä niitä itse sinne voi lisätä?

No kun epäilee, että olen väärentänyt ne, it-ihminen kun olen. Siis oikeesti.

Pidä taukoa siskosta. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
26/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sh-sisar kihisee päästä käsiksi ap:n terveystietoihin, mutta ymmärtää joutuvansa rikosoikeuteen, jos ottaa selvää itse.

Kun saa huijattua ap:n näyttämään ne, voi sitten kontrolloida sisarustaan paremmin. - Ei saa näyttää!

Naispuolinen sukulaiseni on sairaanhoitaja, ja aina kun hän tapaa sukulaisiaan, "tarkastaa lääkkeet ja niiden annostusohjeet". Sitten esittää mielipiteenään, "että tuollaisia lääkkeitä ei meidän sairaalassa määrätä kenellekään, kun niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä."

Vierailija
27/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on suvussa sairaanhoitaja, joka on mielestään huomattavasti pätevämpi kuin lääkärit ja on alkanut jaella kaikenlaisia diagnoosejaan sukulaisille vähän sen mukaan miten pärstä sattuu miellyttämään. Jos tykkää, niin sinulla on tauti, josta saat empatiabonusta, etenkin kun lääkärit eivät sitä nyt sitten osaa diagnosoida. Jos ei tykkää, niin hän määrittelee sinulle toinen toistaan ikävämpiä mt-ongelmia. 

Vierailija
28/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sh-sisar kihisee päästä käsiksi ap:n terveystietoihin, mutta ymmärtää joutuvansa rikosoikeuteen, jos ottaa selvää itse.

Kun saa huijattua ap:n näyttämään ne, voi sitten kontrolloida sisarustaan paremmin. - Ei saa näyttää!

Naispuolinen sukulaiseni on sairaanhoitaja, ja aina kun hän tapaa sukulaisiaan, "tarkastaa lääkkeet ja niiden annostusohjeet". Sitten esittää mielipiteenään, "että tuollaisia lääkkeitä ei meidän sairaalassa määrätä kenellekään, kun niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä."

MIKSI suostutte?

Minä vastaisin, että kiitos, kaikki on kunnossa, hoidostani vastaa lääketieteen lisensiaatti. Pitäisin vielä ilmaisen luennon yliopistokoulutuksen tärkeydestä.

Vierailija
29/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten labratulokset voi itse väärentää, hakkeroimalla labran käyttöjärjestelmän ja peukaloimalla omat tiedot? Onkohan sh sisko katsellut liikaa Sykettä ja Salkkareita.

Vierailija
30/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä epäilen, että siskostasi kasvoi narsisti. Ja basedowin taudin saamiselle altistaa eläminen narsistien kanssa.

Minulla myös basedow, tsemppiä sen kanssa!

Vierailija
31/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
32/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään velvollisuutta ja pakkoa olla tekemisissä sisaresi kanssa. Tämä on vapaa maa ja täällä on yksilönvapaus perustuslakiin kirjattu.

Vierailija
33/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näytä ne tulokset kanta.fi:stä, niin kait sh:kin ymmärtää, että et sinä niitä itse sinne voi lisätä?

No näköjään ei tämä sisko ymmärrä. Tai sit tää onkin tapahtunut Porvoossa.

Vierailija
34/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siskolle kuuluu? Menet lääkäriin jos et ole jo käynyt ja se siitä. Sisko rutiskoon jos huvittaa. Kannattaa ehkä kaiken varalta jossain vaiheessa selvittää lokitiedot urkinnan varalta.

Vierailija
35/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sh?

Sairashuara

HÄPEÄ!

Vierailija
36/36 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sh?

Ap:n sisko vaikutta olevan "lääkärihoitaja" eli joku sairaanhoitaja-amk, joka luulee olevansa yhtä pätevä kuin lääkärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi