Onko omassa perhepiirissäsi pelimiehiä?
Naisia kun kuuntelee, niin noita pelimiehiä tuntuu riittävän. Siksi haluaisinkin kysyä, että uskaltaako joku myöntää niitä löytyvän myös omasta perhepiiristä, esim velipoika, serkku jne? Ainahan ne "siat" jollekin on sukua. Vai onko niin, että ei meidän perheessä ole moista...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä pelimies ja sikamies ei ole synonyymejä. Ihan on omaan piikkiin, jos pelimiehen kanssa lähtee vehtaamaan ja polttaa näppinsä. Sikamiehet on hankalampi tapaus, kun ne yleensä paljastuu vasta liian myöhään. Omaa poikaa vähän pelimieheksi epäilin, mutta niin vaan sekin on tuossa nyt saman naisen kanssa elellyt 3v. Ja kun ikää on vasta 21v, pidän sitä aika pitkänä aikana.
Mitä konkreettista eroa siis pelimiehellä ja sikamiehellä loppujaan on? Pelimies käyttää vain seksuaalisesti hyväksi, mutta sikamies vielä pieksee päälle, vai?
No joo noin, jos nyt haluaa kärjistää. Pelimies ei kyllä vasten sun tahtoasi tee sulle yhtään mitään. Ihan itse olet mukaan lähtenyt. Se, että jatkosta teillä on eri näkemys ei ole sen miehen vika, semminkin kun usein miten se mies on ihan se ääneen sanonut, nainen ei vaan halua uskoa.
Velipuoleni on melko pelimies.
Hänellä on Ps5 ja tosi kallis pelitietokone, striimaa twitchissä lähes päivittäin.
Veljestäni tuli aikamoinen pelimies eronsa jälkeen. Vähän kiusallista oli, kun baarista ja tinderistä lähtee mukaan minunkin tuttuja, vaikka ei edes missään pikkukylällä asuta. Yksi vanha luokkakaveri oli jopa lähettänyt minulle terveisiä veljeni kautta.
Sittemmin veli löysi taas uuden puolison, joten onneksi ei käynyt koko kaupungin naisia läpi. Tietääkseni hän on ollut aina uskollinen parisuhteessa ollessaan.
Näinhän se menee ja jos näyttää että heti ei voi uhriutua riittävästi odotellaan muutama vuosikymmen ja yritetään uudestaan kun noin vanhaa tapahtumaa ei voi todistaa mitenkään