Onko omassa perhepiirissäsi pelimiehiä?
Naisia kun kuuntelee, niin noita pelimiehiä tuntuu riittävän. Siksi haluaisinkin kysyä, että uskaltaako joku myöntää niitä löytyvän myös omasta perhepiiristä, esim velipoika, serkku jne? Ainahan ne "siat" jollekin on sukua. Vai onko niin, että ei meidän perheessä ole moista...
Kommentit (24)
Mulle kyllä pelimies ja sikamies ei ole synonyymejä. Ihan on omaan piikkiin, jos pelimiehen kanssa lähtee vehtaamaan ja polttaa näppinsä. Sikamiehet on hankalampi tapaus, kun ne yleensä paljastuu vasta liian myöhään. Omaa poikaa vähän pelimieheksi epäilin, mutta niin vaan sekin on tuossa nyt saman naisen kanssa elellyt 3v. Ja kun ikää on vasta 21v, pidän sitä aika pitkänä aikana.
On eräänlaisia pelimiehiä. Yrittäjiä, joilla on vaihtunut nainen. Mutta eivät ole sikoja.
Suvussa joku oli ollut muka kova pelaamaan tuppea. En tiedä tosin kuka.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä pelimies ja sikamies ei ole synonyymejä. Ihan on omaan piikkiin, jos pelimiehen kanssa lähtee vehtaamaan ja polttaa näppinsä. Sikamiehet on hankalampi tapaus, kun ne yleensä paljastuu vasta liian myöhään. Omaa poikaa vähän pelimieheksi epäilin, mutta niin vaan sekin on tuossa nyt saman naisen kanssa elellyt 3v. Ja kun ikää on vasta 21v, pidän sitä aika pitkänä aikana.
Mitä konkreettista eroa siis pelimiehellä ja sikamiehellä loppujaan on? Pelimies käyttää vain seksuaalisesti hyväksi, mutta sikamies vielä pieksee päälle, vai?
Vierailija kirjoitti:
Suvussa joku oli ollut muka kova pelaamaan tuppea. En tiedä tosin kuka.
Oli siis ns. tuppikulli.
Kummipoikani. Hän on aina ollut tosi kekseliäs, auktoriteetteja uhmaava, epäkonventionaalinen supliikkityyppi. On puhunut itselleen kaikenlaisia etuja ravintoloistakin ihan ilmaiseksi, vain, koska hänestä pidetään. Lentokoneessa on puhunut itsensä bisnesluokkaan jne. Kaikenlaista, mikä ei minulta onnistuisi ollenkaan jo ihan pokan puutteen vuoksi. On naisten kanssa vähän pelimies, mikä ei ole yllätys hänen luonteensa tuntien. Saa nähdä, vakiintuuko ja rauhoittuuko hän kun vähän vanhentuu, nyt on vasta vähän päälle parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Isäpuoleni oli. Kuollut ja kuopattu jo.
Oikea kohtalo huoripukille.
Mikä on "pelimies" tässä tapauksessa?
Olen mies ja minulla on useita seksikumppaneita. Riittääkö se?
Mulla on naisvaltainen suku, en tunne heidän miehiä, lienevät uskovaisia. En uskalla sanoa mitään arviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä konkreettista eroa siis pelimiehellä ja sikamiehellä loppujaan on? Pelimies käyttää vain seksuaalisesti hyväksi, mutta sikamies vielä pieksee päälle, vai?
Nainen harrastaa suostumuksellsista seksiä miehen kanssa. Mies jättää. Nainen päättää, että kyse olikin seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Kaikki futiksen pelaajia (yksi jopa maajoukkuetasollla), sitten yksi joka pelaa frisbeetä.
Naiset juoksee pelimiesten perässä ja tavoittelee heitä niin siltä se saattaa vaikuttaa että pelimiehiä olisi jotenkin erityisen paljon mutta se ei ole totta. Ne vain korostuu kun itse semmoisten luokse hakeutuu ja ravallinen mies muuttuu näkymättömäksi
Veljeni on korkeapalkkaisessa työssä ja avioeron jälkeen naisia on riittänyt. On nauttinut siitä sitten oikein kunnolla.
Isäpuoleni oli. Kuollut ja kuopattu jo.