Onko teillä verhot?
Ystävä sisustaa uutta asuntoaan ja aikoo jättää verhot pois kaikista ikkunoista. Myös makuuhuoneesta. Muutti 1.kerrokseen. Ite en pystyisi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla ole. Naulasin hallaharsoa ikkunoihin kyllä, kun en halua olla näyteikkunassa.
En tajua miten kenenkään silmä kestää tällaisia ihme viritelmiä.
Ei ole muuta kuin pimennysverhot makuuhuoneessa ja muualla sälekaihtimet, jotka nekin on normaalisti aina auki paitsi silloin jos aurinko häikäisee pahasti. Mutta asutaankin sellaisessa paikassa jossa ei tarvitse naapureista murehtia.
Meillä on verhot mutta ne roikkuvat tuolla sivuilla. Rullaverho vedetään eteen pimeällä kun asunnossa on valot.
Foliot ikkunassa niin ei aurinko tunge sisään.
Pelkästään makkarissa pimennysverhot, muut 12 ikkunaa hoituu pelkästään kaihtimilla. Ihan turhia riepuja mun mielestä, kivat puiset kaihtimet niin homma on avot.
On. Verhot on osa sisustusta ja ne luo kodikkaan tunnelman.
Verhot, matot ja kaikki muutkin rätit siellä täällä ihan vaan sen takia, että ne muka "pitää" olla on ihan helvetistä.
Ei ole ollut verhoja sitten vuoden 2015 enkä kaipaakaan. Vain pimennysverho makkariin olisi hyvä, kun korkealla on aina valoisaa ja ikkuna länteen.
Kaihtimet. Vanha talo ja kauniit ikkunasyvennykset niin en halua peittää niitä millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla ole. Naulasin hallaharsoa ikkunoihin kyllä, kun en halua olla näyteikkunassa.
No minä elän niin askeettista elämää, ei täällä mikään muukaan miellytä silmää. Ei mulla ole edes sänkyä, vessanpönttöä tai ruokapöytää. Kunhan on katto pään päällä. No, sekin romahti yhdestä huoneesta, mutta enpä mä sitä huonetta tarvitsekaan.
On. Yöllä ja kesähelteellä kiinni. 3. Krs ja kahdesta viereisen talon asunnosta näkee tänne sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä elän niin askeettista elämää, ei täällä mikään muukaan miellytä silmää. Ei mulla ole edes sänkyä, vessanpönttöä tai ruokapöytää. Kunhan on katto pään päällä. No, sekin romahti yhdestä huoneesta, mutta enpä mä sitä huonetta tarvitsekaan.
Askeettisuus ei tarkoita rumuutta.
Mä tein makuuhuoneesta romanttisen pitsiverhoilla. Päiväpeite on myös pitsihelmainen. Ihanaa!
Pidän verhoista joten kyllä meillä on verhot kaikissa ikkunoissa. Vaihtelen verhoja silloin tällöin koska ne ovat minusta kivoja sisustuselemnettejä ja estävät kaikumista ja tietyissä huoneissa myös pimentävät koska meillä ei ole sälekaihtimia. Ikkunan karmit ovat usein mielestäni rumia joten sivuverhot peittävät niistä suuren osan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askeettisuus ei tarkoita rumuutta.
No sanotaanko sitten että köyhää elämää. En panosta nyt verhotankoihim ja verhoihin, kun ei ole paljon muutakaan.
Minulla n.30 neliön yksiö. Sälekaihtimet on. En pidä verhoista pienessä asunnossa. Sälekaihtimet pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonekaluja saa ilmaiseksikin netistä jos haluaa.
Makuuhuoneessa on pimennysverhot ja keittiössä on sivuverhot, mutta ne on aina auki. Muissa ikkunoissa ei ole verhoja. Ei ole naapureita eikä muutakaan liikennettä lähimailla kauheasti.
Ihmettelen amerikkalaisia joilla ei ole verhoja makuuhuoneessa. Ei edes kerrostaloissa joihin on suora näköyhteys naapuritaloista. Kummallista näyttämisenhalua kun jopa täällä Suomessa tiedossa kuitenkin on että kerrostaloissa käytetään myös kaukoputkia joilla näkee asuntoihin.