Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolineutraalit kisat

Vierailija
29.09.2023 |

https://www.is.fi/urheilu/art-2000009887578.html

On tämä naurettavaa toimittajalta haastatella kahta lasta ja tehdä siitä johtopäätöksiä. Surkeaa on lukea noin keksittyjä juttuja. Järkikin sen sanoo, että pojat ovat voimakkaampia. Tämä malli sylkee myös poikien päälle, kun väitetään, että tytöt ovat yhtä voimakkaita ja nopeita. Kai nyt vielä poika on poika ja mies on mies eikä VOI VERRATA tyttöön ja naiseen. Vanhempien tulee vaatia tämän höpötyksen lopettamista. Tyttöjenkin pitää saada kisailla ja voittaa, muuten ei ole enää tulevaisuudessa kansainvälisissä kisoissa tyttöjä. Se höpinä, että tytöt pystyvät kisaamaan poikien ryhmässä yhtälailla, kun vain harrastavat ahkerasti liikuntaa, niin se on TÄYTTÄ PUPPUA! Älkää suostuko tuollaiseen vääristelyyn. Tämä on tätä jatkoa siihen ettei ole enää tyttöjä eikä poikia vaan ihmisiä. Suomessa ollaan niin sekasi, että tulee näkymään tulevaisuudessa kaikessa, Suomessa pilataan nuorten mieli ja jaksaminen näillä sukupuolineutraali höpinöillä eikä anneta nuorten kehittyä ja kasvaa rauhassa. Miksi tämä sallitaan? Vanhemmat, nyt vessoja valtaamaan ja pitämään lastenne puolta.
Onneksi löytyy rehtoreita jotka USKALTAVAT olla eri mieltä eivätkä lähde tähän mukaan. Yksi sellainen oli ilmoittanut, kun suositus yhteisvessan käytöstä oli tullut, että TÄMÄ KOULUHAN EI TÄHÄN HULLUUTEEN LÄHDE MUKAAN. Siinä oli kunnon MIES JA OIKEA OPPILAITAAN AJATTELEVA REHTORI.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädätykselle stoppi heti!

Vierailija
2/4 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraali kisa ei edistä tasa-arvoa, vaan vie sitä pois tytöiltä. Kahta haasteltiin ja tärkeintä oli hauskan pito. Toki hienoa, jos on ollut hauskaan, mutta hauskan pitoa voi järjestää muutenkin kuin kisaamalla epätasa-arvoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisten lasten keskuudessa erot eivät johdu fysiikasta. Olen tästä itse elävä esimerkki, koska lapsena voitin omassa lajissani usein sekä tyttöjen että poikien sarjan. Muuten voi olla montaa mieltä siitä, että onko sama sarja hyvä tai kannustava idea.

Vierailija
4/4 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisten lasten keskuudessa erot eivät johdu fysiikasta. Olen tästä itse elävä esimerkki, koska lapsena voitin omassa lajissani usein sekä tyttöjen että poikien sarjan. Muuten voi olla montaa mieltä siitä, että onko sama sarja hyvä tai kannustava idea.

Yksittäistapaukset eivät todista mitään. Itsekin olin lapsena poikia parempi urheilussa, mutta keskimäärin tytöt ovat kyllä jo lapsena poikia heikompia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä