Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mt eläkeläinen nainen saada enää hyvää kumppania?

Vierailija
28.09.2023 |

En pysty työelämään. Oon 46v

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskiskohan sama mt-eläkeläistä miestä? Eli voisiko sellainenkin saada kumppanin? Mietin vaan, kun olen täältä saanut käsityksen että korkea status ja henkinen eheys on mieheltä ehdottoman tärkeää.

Vierailija
42/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on väärä, pitää oppia olemaan itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä, miten määrittelet hyvän kumppanin.

Ne parhaimman näköiset miehet lienee tuossa sun tilanteessa aika mahdottomia saada, mutta jos olet valmis tinkimään miehen ulkonäöstä, niin olettaisin että kumppanin löytyminen on vielä ihan mahdollista.

Vierailija
44/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskiskohan sama mt-eläkeläistä miestä? Eli voisiko sellainenkin saada kumppanin? Mietin vaan, kun olen täältä saanut käsityksen että korkea status ja henkinen eheys on mieheltä ehdottoman tärkeää.

Voi. Joudut kuitenkin lähtemään ulos. Ihmiset kohtaa tänäkin päivänä töissä,opinnoissa ja harrastuksissa.

Vierailija
45/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne parhaimman näköiset miehet lienee tuossa sun tilanteessa aika mahdottomia saada, mutta jos olet valmis tinkimään miehen ulkonäöstä, niin olettaisin että kumppanin löytyminen on vielä ihan mahdollista.

Mistä sä tiedät tän asian varmaksi?

Ap

Vierailija
46/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli luonteesta. Eihän hyvä luonne katso ulkonäköä. Sehän tynnyri mallinen peikko voi olla yhtä häijy mitä komea pelimieskin ja toisinpäin.

Vierailija
47/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos itsekin olet hyvä kumppani.

Vierailija
48/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni polien seinille voi jättää ilmoituksia. Järjestät voinnin mukaan vaikkapa läheiseen kirjastoon olohuone iltaman. Kysy kirjaston henkilökunnalta milloin heille sopisi. Paikkakunnalla jossa aikaisemmin asuin järkättiin viikottain olohuone iltoja. Ilmoituksia näkyi kirjaston,ammattikoulun ja työväen opiston seinämillä.

Vierailija
49/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni polien seinille voi jättää ilmoituksia. Järjestät voinnin mukaan vaikkapa läheiseen kirjastoon olohuone iltaman. Kysy kirjaston henkilökunnalta milloin heille sopisi. Paikkakunnalla jossa aikaisemmin asuin järkättiin viikottain olohuone iltoja. Ilmoituksia näkyi kirjaston,ammattikoulun ja työväen opiston seinämillä.[/quot

Mitä tarkoitat. On vähän epäselvää

Ap

Vierailija
50/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään erityisen huono päivä ja mietin näitä asioita. Jään vanhaksipiiaksi

Ap

Et voi olla vanhapiika, jos sulla on aikuisia lapsia.

Höpsö😲

Tsemppiä. Parempi lähteä huonosta suhteesta ja olla yksin. Kuin jäädä...

Vierailija
51/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos itsekin olet hyvä kumppani.

Kerro millainen on hyvä kumppani? Osaan tehdä ruokaa. Osaan siivota. Olen itsenäinen Huumorintajuinen, kiltti. Hieman ujohko.

Ap

Vierailija
52/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin varovainen. Sinun iässäsi vapaana olevia ongelmaisia miehiä riittää. Kunnollisilla ja luotettavilla ikäisilläsi on yleensä vaimo ja usein vielä alaikäiset lapsetkin kotonaan, eivät ole ties monennellako kierroksella etsimässä uutta naista.

Vierailija
53/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mt-eläkkeellä enkä koe siitä mitään huonommuutta. Olen tehnyt kursseja yliopistolla ja olen tehnyt pieniä määriä töitä jaksamisen rajoissa. Jos jollekin on ongelma mistä saan tuloni niin siinäpä on. En ole mikään syrjäytynyt lahna tai leprainen jos olen mt-eläkkeellä. : D Itseasiassa minulla on hyvin pullat uunissa, elämä on vapaampaa vaikka toki myös sairauteni varjostaa minun elämääni ja tulee varjostamaan koko elämäni. En ole yhtä tehokas, jaksavainen enkä varmaan yhtä pirteäkään sairauteni vuoksi aina kuin niinsanottu normaali ihminen.

Varmaan konkreettinen ongelma on se millainen itse olet kumppanina. Kuormitatko kumppaniasi ongelmillasi? Toki joku voi olla niin pikkumainen että sulkee tietynlaiset kumppaniehdokkaat pois ja so be it. Siinäpähän menkööt. En minä ymmärtämätöntä ihmistä kaipaakaan elämääni jolle esim pienituloisuuteni olisi ongelma.

Minulla on puoliso ajalta kun en ollut vielä sairastunut vakavasti, ja hän ei lähtenyt mihinkään sairauteni vuoksi.

Vierailija
54/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni polien seinille voi jättää ilmoituksia. Järjestät voinnin mukaan vaikkapa läheiseen kirjastoon olohuone iltaman. Kysy kirjaston henkilökunnalta milloin heille sopisi. Paikkakunnalla jossa aikaisemmin asuin järkättiin viikottain olohuone iltoja. Ilmoituksia näkyi kirjaston,ammattikoulun ja työväen opiston seinämillä.[/quot

Mitä tarkoitat. On vähän epäselvää

Ap

Varmaan sitä ettei tarvitse tyytyä nettideitteihin. Itsekin voi järjestää tapahtumia.

Vierailija
55/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mt-eläkkeellä enkä koe siitä mitään huonommuutta. Olen tehnyt kursseja yliopistolla ja olen tehnyt pieniä määriä töitä jaksamisen rajoissa. Jos jollekin on ongelma mistä saan tuloni niin siinäpä on. En ole mikään syrjäytynyt lahna tai leprainen jos olen mt-eläkkeellä. : D Itseasiassa minulla on hyvin pullat uunissa, elämä on vapaampaa vaikka toki myös sairauteni varjostaa minun elämääni ja tulee varjostamaan koko elämäni. En ole yhtä tehokas, jaksavainen enkä varmaan yhtä pirteäkään sairauteni vuoksi aina kuin niinsanottu normaali ihminen.

Varmaan konkreettinen ongelma on se millainen itse olet kumppanina. Kuormitatko kumppaniasi ongelmillasi? Toki joku voi olla niin pikkumainen että sulkee tietynlaiset kumppaniehdokkaat pois ja so be it. Siinäpähän menkööt. En minä ymmärtämätöntä ihmistä kaipaakaan elämääni jolle esim pienituloisuuteni olisi ongelma.

Minulla on puoliso ajalta kun en ollut vielä sairastunut vakavasti, ja hän ei lähtenyt mihinkään sairauteni vuoksi.

Mulla oli normaali mies mutta mun sairaus aina pilannut kaiken. Ja nyt oon yksin, mies ei halua takaisin. Meillä lapsia

Ap

Vierailija
56/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin hyvin varovainen. Sinun iässäsi vapaana olevia ongelmaisia miehiä riittää. Kunnollisilla ja luotettavilla ikäisilläsi on yleensä vaimo ja usein vielä alaikäiset lapsetkin kotonaan, eivät ole ties monennellako kierroksella etsimässä uutta naista.

Yhtälailla sairailla tai muuten vaan puutteellisilla henkilöillä on oikeus hakea seuraa. Miksei muuten samoja varoituksia kuule terveen hakiessa kumppania?

Vierailija
57/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli normaali mies mutta mun sairaus aina pilannut kaiken. Ja nyt oon yksin, mies ei halua takaisin. Meillä lapsia

Ap

Lähinnä lasten takia joudut katsomaan ketä päästät elämääsi. Käytä aikaa uuden tuttavuuden kohdalla.

Vierailija
58/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet juuri lähtemästä huonosta suhteesta, niin miksi ylipäänsä haluat uuden suhteen? Ei onni tule kenenkään henkilön/asian kautta. Opi olemaan onnellinen yksin. Olet siitä aivan täysin itse vastuussa.

Vierailija
59/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella vanha. 😳

Vierailija
60/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi