Voiko mt eläkeläinen nainen saada enää hyvää kumppania?
Kommentit (61)
Riippuu varmaan minkälaisista mt ongelmista on kyse ja minkälainen ihminen olet muuten?
Itsellä sos.tilanteiden pelko, masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Oon 34v ja pysyvällä eläkkeellä. Kedon kaunein kukkakaan en ole. Ihan tavallinen työssäkäyvä "mt ongelmaton" kumppani mulla on, jonka kanssa ollaan oltu 11v yhdessä.
Eli sanoisin että joo, kyllä voi saada.
Kyllä voi, mutta tärkeintä on lopettaa se ongelmainen suhde ja tajuta, että sinä itse olet tärkeä ja arvokas. Pärjäät yksinkin, jos uutta kumppania ei heti tule vastaan.
Itsestä ei näy ulospäin ongelmat. Oon laihtunut jo 25kg ja oon ihan mukiinmenevä näköinen, kiltti ja mulla aikuiset lapset. Olen eroamassa toimimattomasta suhteesta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on lukemattomia miehiä joille kelpaa tussu kuin tussu
Mutta ei hyviä miehiä.
Kaikki miehet ovat hyviä tussin nussinnassa. Joku voi antaa rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on lukemattomia miehiä joille kelpaa tussu kuin tussu
Mutta ei hyviä miehiä.
Kaikki miehet ovat hyviä tussin nussinnassa. Joku voi antaa rahaakin.
Näetkö ap:n jonkinlaisena uhrina/kerjäläisenä, jolle on annettava rahaa?
Tällä palstalla on tuhansia kirjoituksia sen puolesta että nainen ei tarvitse miestä mihinkään ja miehet on lähinnä pakollinen paha niille ketkä ei pysty olemaan itsekseen. Eli kannattaa nyt vaan keskittyä pelkästään itseensä.
Miten se mt sairaus näkyy ja ilmenee sinun arjessa ja elämässä?
Kuhan et juo tupakoi ja posit lääkesi,olet ihan normali ihminen silloin MT-potilaana ja saat hyvän naisen tai miehen.Hirveä kotaili on alkohooli ja Mt lääkeet.He eivät saa kumppania.
Lika barn leka best. Kai niitä on samanlaisia tuolla miehissäkin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Oon eroamassa huonosta suhteesta ja pelottaa yksinjääminen
Ap
En ihmettele. Minuakin pelotti, että toivunko mt ongelmistani jos ei ole puolisoa enää pahoinpitelemässä ja mites sitten eläkkeen käy. No siinähän kävi just niin, että toipui kun viimeisin lähti, mutta onneksi ehdin saada pysyvän eläkkeen ennen kuin toivuin liikaa.
Alkkis-skitsopari on erittäin yleinen.
Varo hyväksikäyttäjiä. Sekä taloudellisia että muita. Olet heille hyvä uhri.
Hyvin voi saada. Tapasimme vaimoni kanssa psykiatrisessa kuntoutuksessa lähes 17 vuotta sitten ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä. Olemme molemmat työkyvyttömyyseläkkeellä vaikeiden mielenterveys ongelmien takia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voi saada. Tapasimme vaimoni kanssa psykiatrisessa kuntoutuksessa lähes 17 vuotta sitten ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä. Olemme molemmat työkyvyttömyyseläkkeellä vaikeiden mielenterveys ongelmien takia.
Älkää vaan lapsia tehkö. Mun vanhemmat sai kolme lasta ja molemmat kärsivät mielenterveysongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan lapsia tehkö. Mun vanhemmat sai kolme lasta ja molemmat kärsivät mielenterveysongelmista.
Siitä ei ole huolta. Olemme molemmat vapaaehtoisesti lapsettomia monistakin syistä. Yksi on juuri nämä mielenterveys ongelmat, joiden takia kumpikaan ei ole kykenevä huoltajaksi ja ongelmat vain pahenisivat lapsi arjen aiheuttamassa stressissä. Lapsettomuus on meille oikea tie.
Parisuhteessa täytyisi voida puhua tunteista ja sairauksista. Tietenkään et heti lyö pöytään et sairastat sitä tai tätä. Tutustukaa toisiinne! Luottamuksen kasvaessa voit kertoa. Jos käy niin että toinen alkaa lyömään riidan yhteydessä sairauksilla niin lähdet välittömästi menemään. Terveessä suhteessa riidat riidellään pois, eikä aleta kaivelemaan toisen vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Varo hyväksikäyttäjiä. Sekä taloudellisia että muita. Olet heille hyvä uhri.
Terveenkö ei tarvi varoa?
Kyllä kelpaa.
T, mt-eläkeläinen, M50
Eikö ap osaa/uskalla olla yksin? Suhteesta suhteeseen? Eikö sinusta koskaan kasvanut aikuista?