Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: PS-ministeriltä kysyttiin bensan hinnasta kolme kertaa - Vastasi kolme kertaa ohi kysymyksen

Vierailija
28.09.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2dc38a79-246e-4f35-aa57-fd1e38967…

KeskustanKatri Kulmunikysyi kyselytunnilla kolme kertaa, miksi bensan hinta ei laske, vaikka erityisesti perussuomalaiset lupasi niin ennen kevään vaaleja.

Liikenne- ja viestintäministeriLulu Ranne(ps) nousi kolme kertaa ylös vastaamaan, mutta ei vastannut kertaakaan Kulmunin kysymykseen suoraan.

😄😄😄

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutri Kalmunille voisi joku vääntää rautalangasta mistä bensan hinta muodostuu. Purra ei ole mikään jumala joka voi mahtikäskyllä määrätä pumpulle hinnan.

Eikä kukaan ole koskaan luvannut että bensan hinta laskee vaan että hinta ei nouse hallituksen toimien johdosta. Ja se lupaus on pidetty.

Tämä olisi pitänyt vääntää rautalangasta persuille ennen vaaleja. Ja todellakin lupasivat pensan hinnan alas. Samoin ruuan. On varmaan näitä lupauksia vielä tallessa.

Noh, siitäpä vaan sitten näyttämään niitä lupauksia. Itse olen persu ja minulle on ainakin toimitettu sitä mitä on tilattu.

Mitäs tilasit? Yleislakkoja?

Katsotaan mitä te kommarit saatte taas aikaan. Edellisestä kerrasta kun teidät laitettiin ruotuun(1918) alkaakin olla jo aikaa.

Vierailija
122/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra selitti, että ne suhdanteet maailmalla vaikuttaa. Aika erikoista, että Marinin hallituskaudella, se ei saanut olla se syy

No jos kerta syyt ovat nyt samoja kuin edellisen hallituksen aikaan, niin miksi te vasurit nyt ulisette kun ette sitä silloin tehneet?

Kyllä minä ainakin uskoin, kun sanottiin, että persut tekevät kaiken sillä tavalla paremmin, että nämä hinnat laskevat. Siksi en ollut niin huolissani kaikista leikkauksistakaan. Vähemmälläkin rahalla pärjäisi, jos tärkeät hinnat laskisivat myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näemme persuille tärkeintä on pensan hinta eikä sekään ole niin kovin tärkeää.

Vierailija
124/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi ihan saatanasti olla persu.

Vierailija
125/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten näemme persuille tärkeintä on pensan hinta eikä sekään ole niin kovin tärkeää.

Kaljan hinta taisi olla tärkeintä.

Vierailija
126/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutri Kalmunille voisi joku vääntää rautalangasta mistä bensan hinta muodostuu. Purra ei ole mikään jumala joka voi mahtikäskyllä määrätä pumpulle hinnan.

Eikä kukaan ole koskaan luvannut että bensan hinta laskee vaan että hinta ei nouse hallituksen toimien johdosta. Ja se lupaus on pidetty.

Tämä olisi pitänyt vääntää rautalangasta persuille ennen vaaleja. Ja todellakin lupasivat pensan hinnan alas. Samoin ruuan. On varmaan näitä lupauksia vielä tallessa.

Noh, siitäpä vaan sitten näyttämään niitä lupauksia. Itse olen persu ja minulle on ainakin toimitettu sitä mitä on tilattu.

Katsotaan mitä te kommarit saatte taas aikaan. Edellisestä kerrasta kun teidät laitettiin ruotuun(1918) alkaakin olla jo aikaa.

Kommari on päässäsi.

Vierailija
127/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljan hinta taisi olla tärkeintä.

No sekin. Muu on woketusta.

Vierailija
128/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi ihan saatanasti olla persu.

Liian hienostunut tunne persulle.

Vierailija
129/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs se lafferin käyräkin on? Kaikenlaista puppua tulee nyt tavisten hämäämiseksi.

Vierailija
130/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäs se lafferin käyräkin on? Kaikenlaista puppua tulee nyt tavisten hämäämiseksi.

Lafferin käyrä sulla on haisevassa persvítussasi.

Vierailija
131/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että maaorjuuden aika oli parasta aikaa Suomessa? Sen jälkeenhän joutui moni itsekin tekemään töitä, kun halpoja maaorjia ei enää ollut kuten ennen.

Vierailija
132/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lafferin käyrä on hyvin yksinkertainen konsepti, jopa vasuri saattaa sen ymmärtää. Jos veroprosentti on 0% niin valtion verotulot ovat nolla, jos veroprosentti on 100% niin valtion verotulot ovat jälleen nolla. Jossain tuossa nollan ja sadan välissä on piste jossa valtion verotulot ovat maksimissaan, ja se on vain yksi piste.

Vierailija
133/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra selitti, että ne suhdanteet maailmalla vaikuttaa. Aika erikoista, että Marinin hallituskaudella, se ei saanut olla se syy

Se ei ollut ainoa syy. Jos omilla toimillaan ja päätöksillään ei edes pyri laskemaan bensan hintaa, niin turha piiloutua markkinan taakse. Jos taas omilla toimillaan ja päätöksillään laskee bensan hintaa, niin tilanne on eri. Voi sanoa, että ilman mun toimia, se maksaisi vielä enemmänkin. Mutta tuossa nyt oli aivan liian monta yhtälöä vaseemistolaiselle. Ei voi odottaa heidän ymmärtävän.

Vierailija
134/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin minun? Purrahan siitä puhui.

Vierailija
135/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut ainoa syy. Jos omilla toimillaan ja päätöksillään ei edes pyri laskemaan bensan hintaa, niin turha piiloutua markkinan taakse. Jos taas omilla toimillaan ja päätöksillään laskee bensan hintaa, niin tilanne on eri. Voi sanoa, että ilman mun toimia, se maksaisi vielä enemmänkin. Mutta tuossa nyt oli aivan liian monta yhtälöä vaseemistolaiselle. Ei voi odottaa heidän ymmärtävän.

Kaikki muut tiesivät, että omilla toimillaan persut eivät voi vaikuttaa bensan hinnan laskuun.

Vierailija
136/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattua persuargumentointia. Montaks tuoppia on jo mennyt?

Vierailija
137/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lafferin käyrä on hyvin yksinkertainen konsepti, jopa vasuri saattaa sen ymmärtää. Jos veroprosentti on 0% niin valtion verotulot ovat nolla, jos veroprosentti on 100% niin valtion verotulot ovat jälleen nolla. Jossain tuossa nollan ja sadan välissä on piste jossa valtion verotulot ovat maksimissaan, ja se on vain yksi piste.

Jossain juu. Yksinkertainen se voi olla, mutta ei totta. 

Vierailija
138/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä totta kuin että "köyhiltä ei leikata". 

Vierailija
139/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin minun? Purrahan siitä puhui.

Tarkotti varmaan spermaturvan haisevassa persvitussa.

Vierailija
140/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ruoankin hinta piti tulla alas? Eikös persut näinkin luvanneet? 

Lupasivat ja Vigelius pani sen lupauksen jo käytäntöön kun veti ne kuuluisat ilmaiset hotelliaamiaiset meidän piikkiin. Halpaa persulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä