Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: PS-ministeriltä kysyttiin bensan hinnasta kolme kertaa - Vastasi kolme kertaa ohi kysymyksen

Vierailija
28.09.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2dc38a79-246e-4f35-aa57-fd1e38967…

KeskustanKatri Kulmunikysyi kyselytunnilla kolme kertaa, miksi bensan hinta ei laske, vaikka erityisesti perussuomalaiset lupasi niin ennen kevään vaaleja.

Liikenne- ja viestintäministeriLulu Ranne(ps) nousi kolme kertaa ylös vastaamaan, mutta ei vastannut kertaakaan Kulmunin kysymykseen suoraan.

😄😄😄

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lululla oli kolme mieltä,

Lululla oli kolme mieltä

ja yksi niistä vastasi kyselytunnilla.

Vierailija
102/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra, milloin pensan hinta laskee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Lululla oli kolme mieltä,

Lululla oli kolme mieltä

ja yksi niistä vastasi kyselytunnilla.

Riikallakin?

Vierailija
104/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pensan hinta alas!

Vierailija
105/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä persu, siellä valhe ja vilppi.

Vierailija
106/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutri Kalmunille voisi joku vääntää rautalangasta mistä bensan hinta muodostuu. Purra ei ole mikään jumala joka voi mahtikäskyllä määrätä pumpulle hinnan.

Eikä kukaan ole koskaan luvannut että bensan hinta laskee vaan että hinta ei nouse hallituksen toimien johdosta. Ja se lupaus on pidetty.

Vierailija
107/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen heti pitänyt laskea. Täällä on nyt taas näitä "heti mulle kaikki tänne" -tyyppejä.

Vierailija
108/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut eivät edes muista, mitä ovat puhuneet milloinkin. Meitä johtavat idiootit.

Vierailija
109/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ruoankin hinta piti tulla alas? Eikös persut näinkin luvanneet? 

Vierailija
110/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Eikä velkaa oteta lisää. Paitsi otetaanpas kuitenkin - että saadaan laskettua suurituloisten verotusta.

Vierailija
111/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutri Kalmunille voisi joku vääntää rautalangasta mistä bensan hinta muodostuu. Purra ei ole mikään jumala joka voi mahtikäskyllä määrätä pumpulle hinnan.

Eikä kukaan ole koskaan luvannut että bensan hinta laskee vaan että hinta ei nouse hallituksen toimien johdosta. Ja se lupaus on pidetty.

Tämä olisi pitänyt vääntää rautalangasta persuille ennen vaaleja. Ja todellakin lupasivat pensan hinnan alas. Samoin ruuan. On varmaan näitä lupauksia vielä tallessa.

Vierailija
112/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli halpaa bensaa ja vielä halpaa ruokaakin pitäisi saada? Ei onnistu.

Vierailija
113/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsivitsi! T. Persu

Vierailija
114/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi pitänyt vääntää rautalangasta persuille ennen vaaleja. Ja todellakin lupasivat pensan hinnan alas. Samoin ruuan. On varmaan näitä lupauksia vielä tallessa.

Noh, siitäpä vaan sitten näyttämään niitä lupauksia. Itse olen persu ja minulle on ainakin toimitettu sitä mitä on tilattu.

Vierailija
115/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäneet ovat uskoneet satuja. Niitähän persut ovat lukeneet eduskunnassa ihan satukirjastakin.

Vierailija
116/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra selitti, että ne suhdanteet maailmalla vaikuttaa. Aika erikoista, että Marinin hallituskaudella, se ei saanut olla se syy

No jos kerta syyt ovat nyt samoja kuin edellisen hallituksen aikaan, niin miksi te vasurit nyt ulisette kun ette sitä silloin tehneet?

Vierailija
117/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, siitäpä vaan sitten näyttämään niitä lupauksia. Itse olen persu ja minulle on ainakin toimitettu sitä mitä on tilattu.

Mitäs tilasit? Yleislakkoja?

Vierailija
118/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille persuille on se ja sama mitä te kommarit luulette että mitä on tilattu. Te olette äänestäneet eri puolueita niin pitäkää vaan huoli omista asioistanne.

Tai voitte toki jatkaa itkuannekin, sehän on oikeastaan musiikkia korvilleni.

Vierailija
119/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra selitti, että ne suhdanteet maailmalla vaikuttaa. Aika erikoista, että Marinin hallituskaudella, se ei saanut olla se syy

No jos kerta syyt ovat nyt samoja kuin edellisen hallituksen aikaan, niin miksi te vasurit nyt ulisette kun ette sitä silloin tehneet?

Bensan hinta vs. ihmisten terveys ja elämä. Persu valitsee pensan.

Vierailija
120/153 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille persuille on se ja sama mitä te kommarit luulette että mitä on tilattu. Te olette äänestäneet eri puolueita niin pitäkää vaan huoli omista asioistanne.

Tai voitte toki jatkaa itkuannekin, sehän on oikeastaan musiikkia korvilleni.

Vastaus kopioitu persunuoren käsikirjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi