Ukkola: Sillanpää dokumentti pesee laulajaa puhtaaksi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2d318d6-782c-4618-a1a9-8b0a6ef1e44d
Täsmälleen samaa mieltä!
Kommentit (827)
Mitä jartse sitten on taikkulassa tehnyt kun täällä jo sylilapsesta innostui?
Mitä sille Virosta seksiorjaksi kaapatulle pojalle kävi?
Sillanpää on kamala, luin tänään Seiskan
Ihan oikein nämä konserttien perumiset järjestäjien taholta. Ei tähän nyt mikään maineenpuhdistelu auta. Jos ei tuomiota tule oikeusistuimelta, se tulee kansalta.
Vierailija kirjoitti:
Sillanpää on kamala, luin tänään Seiskan
Seiskasta voi muuten olla montaa mieltä mutta on ainoa media, jolla on pokkaa nostaa julkisuuden henkilöiden sekoilut tapetille. Sillanpään tapauksessa tosin olisi vähättelyä puhua vain "sekoilusta". Mies on tiennyt, mitä on halunnut ja osannut valita ihmiset ystäväpiiriinsä sen mukaan. Tuo Seiskan sivuilla olevan jutun hymykuva oikeudesta kertoo kaiken. Siltsu on cancelointinsa ansainnut.
Boikotoin kaikkia tahoja, jotka yrittävät työntää tätä petoa/pedoa konserttilavoille tai mainoksiin. Tykkää pienten lasten rai skaus videoista. Videot olivat sellaisia, että osa poliiseista sairastui. Tällaista äijää täällä sitten valkopyykätään. Hyi helevetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin henkilön seksuaalinen suuntauneisuus eli homous on tässä jutussa eniten vaikuttanut? Tuskin se on syy ja selitys tapahtuneelle, mutta kyllähän julkinen sanktio olisi kerta luokkaa pahempi, jos kyseessä olisi heteromies. Ajatelkaapa vaikka asetelmaa henkilö, hieroja ja alaikäinen lapsi siten että sukupuolet vaihdetaan muun kuin henkilön osalta.
Jos tekee väärin, on hyödyksi kuulua johonkin, mieluiten useampaan vähemmistöön.
t. Homon isä
Onko sinulla mitään perusteluita noille väitteillesi?
Mitä minä olen tässäkin ketjussa huomannut, niin Sillanpäätä on ryöpytetty entistä pahemmin, koska hän on homo. Monet ovat vihjanneet, että teot itse asiassa johtuvat siitä, että hän on homoseksuaali.
Homoskenessä ihan perusasetelma nuorempi mies/poika ja vanhempi mies. Tuotahan on tuotu sarjoihin ja leffoihin että ihan harmitonta ja uutta normaalia tämä ( kuten myös mm. Hs:n mainostama vanhempi nainen/nuori mies - kombo). Kaikki varmasti vain voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisen hyvä tuuri käynyt Sillanpäällä, että sekin hieroja sattui tukehtumaan hodariin. Eipähän ole voitu kuulustella.
Aika erikoinen tapa kuolla, keski-ikäinen ihminen kai se oli? Mun mielikuvitus laukkaa ihan liikaa, sori..
Mutta ne fanimummot sais miettiä tovin edes sitä, että heidän ihku-jartsa tarjosi huumeita lapselle... Mitä jos heidän lapsenlapselleen tarjottaisiin huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisen hyvä tuuri käynyt Sillanpäällä, että sekin hieroja sattui tukehtumaan hodariin. Eipähän ole voitu kuulustella.
Aika erikoinen tapa kuolla, keski-ikäinen ihminen kai se oli? Mun mielikuvitus laukkaa ihan liikaa, sori..
Mutta ne fanimummot sais miettiä tovin edes sitä, että heidän ihku-jartsa tarjosi huumeita lapselle... Mitä jos heidän lapsenlapselleen tarjottaisiin huumeita?
Niiden kanojen mielestä se ei tietenkään kuuluisi heille. He syyllistäisivät satavarmasti a) niin lasta siitä, että tämä on ottanut (heidän mielestään vapaaehtoisesti, kuinkas muuten) huumeita kuin b) lapsen vanhempia siitä, etteivät ole kasvattaneet lasta oikein.
He tekisivät (ja tekevätkin!) mitä tahansa jotta heidän kultapuppelipoikaansa, kuuttakymppiä kovaa vauhtia lähestyvää Jari Veikko Sillanpäätä, ei vain syytetä mistään. Kaikki paha vieritetään muiden niskaan, jotta kultsipuppeli-Siltsu säästyisi pahalta.
Niille rouville Siltsu = jumala.Jos niin kävisi että Siltsulle tulisi tuomio, niin nuo kanat joutuisivat nöyrtymään sen faktan edessä, että he ovat olleet pahemman kerran väärässä julkisesti kaikkien edessä ja sehän ei senlaatuisille rouville käy. Mitä ne naapuritkin ajattelisivat heistä sellaisen jälkeen?? (Sarkasmivaroitus)
Vaikuttaa vahvasti siltä, että nuo mummofanit ovat yhtä sekaisin kuin idolinsakin.
Täysin mahdollista. Hyvin surullista, mikä mahdollistaa tuollaisen moraalisen eksyneisyyden? Saattaa olla että nämä hahmot löytyvät kaikkina aikoina.
Kaikki kaupungit ja päättävät tahot ymmärtänevät perua loputkin keikat.
Jos jokin savon pääkaupunki tai tuleva kulttuurikaupunki yms. ei ymmärrä laittaa asiaa poikki ja perua keikat, niin toivottavasti ihmiset peruvat lippunsa, mikäli joku on erehtynyt lipun ostamaan ennakkoon.
Laulelkoon ja hymyilköön typeränä opeteltua tekohymyään itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kaikille somehörhöille jotka kohta alkavat varmaan vertaamaan Sillanpään ja Teri Niitin tapauksia toisiinsa.
I got a newsflash for you: Sillanpäällä tuomiot eri asioista ja hän tullut nyt MTVn sarjan kautta oma-aloitteisesti julkisuuteen jossa käy näitä samoja asioita läpi.
Sillanpää siis hakee itse julkisuutta TV-sarjassa itselleen ja elämänvalinnoilleen. Silloin on selvää että hän julkisuuden henkilönä altistaa täysin tietoisesti itsensä myös kritiikille.
En ole koskaan ymmärtänyt julkkiksia jotka uhrituvat kritiikistä joka on seurausta heidän itsenä julkisuuteen saattamista teoistaan.
Mielenkiintoista että otit Niitin esiin, kun tänään saimme Seiskasta lukea että hän oli Sillanpään huumekauppiaan yhtiökumppani.
Jarilla on selkeästi suurempi osuus tässä huumejutussa kuin tiedämmekään
Oliko Niitillä yhteyksiä itäma fiaan?
Voi apua! Olen menossa kaveriporukassa Iskelmäristeilylle, missä yhtenä esiintyjänä on Jari Sillanpää. Ollaanko me huonoja ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! Olen menossa kaveriporukassa Iskelmäristeilylle, missä yhtenä esiintyjänä on Jari Sillanpää. Ollaanko me huonoja ihmisiä?
Te voitte tehdä mitä parhaaksi näette, mutta minä en ainakaan menisi Sillanpäätä katsomaan. On siellä laivalla muitakin baareja. Ihmettelen miten Sillanpää edes kehtaa nousta lavalle. Kertonee jotakin hänen moraalistaan sekin.
Paskamaikkari onkin kunnostautunut noiden seksuaalirikollisten jalustalle nostamisessa
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein nämä konserttien perumiset järjestäjien taholta. Ei tähän nyt mikään maineenpuhdistelu auta. Jos ei tuomiota tule oikeusistuimelta, se tulee kansalta.
On siellä keikkakalenteri vielä täynnä. Tietääköhän nämä Tallinkin tyypit mitä on tehnyt.
Rape Salminen ja Jari "boyboy" Sillanpää
Vierailija kirjoitti:
Rape Salminen ja Jari "boyboy" Sillanpää
Suomen rokkikukot
On hyvä että joutuu omien tekojensa vuoksi paitsioon, reunalle elämään. Sellaisia ne ovat. Valheellisia ihmiskuoria.