Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Miesten lapsettomuus maailman kovinta Suomessa

Vierailija
28.09.2023 |

Heikosti koulutetut miehet eivät pääse isiksi. Harvaa saa edes naista. Jopa puolet miehistä jää ilman lapsia. Miksi?

Kommentit (649)

Vierailija
81/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet venyttävät nuoruutensa yli nelikymppisiksi ja havahtuvat liian myöhään huomaamaan, että olisikohan pitänyt se parisuhde ja perhe hommata. Sitten itketään, kun nuoria naisia ei keski-ikäiset sedät kiinnosta.

Tämä. 

On se huvittavaa miten paljon nuo 40+ miehet yrittävät epätoivoisesti parikymppisiä, vaikka nykyään tosi harva haluaa isänsä ikäistä miestä. Sitä paitsi lapset ovat terveempiä kun molemmat vanhemmat nuoria, miehen spermaan alkaa tulla mutaatioita sitä enemmän mitä miehellä ikää. 40+ mies on jo vanha mies tulla isäksi. 

Vierailija
82/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei halua lapsia, koska se/ne häiritsisi miehen tärkeintä, rakkainta ja aikaavievintä harrastusta (tai elämäntapaa?), eli tietokoneella pelaamista. Vaikka omana haaveena on aina ollut noin kaksi omaa lasta, en uskalla ryhtyä puolison kanssa lastentekohommiin, koska pelkäisin olevani käytännössä lasten yksinhuoltaja, kun toinen vanhempi viettää kaiken vapaa-aikansa koneen äärellä. En usko, että omat henkiset ja fyysiset voimavarat riittäisivät siihen, että olen yksin vastuussa lasten hoitamisesta ja kasvattamisesta, muuta tukiverkostoakaan ei oikeastaan ole. Siksi itsellinen vanhemmuuskaan ei ole vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45-vuotiaalla Jukalla on asiaa vauvapalstalaisille:

"Monilla nelikymppisillä naisilla lukee Tinderissä, että lapset tehty. Lapsista haaveilevat reilut kolmikymppiset naiset taas eivät lähtökohtaisesti etsi keski-ikäistä miestä, Manni sanoo.

Lue ja sisäistä. Jos haluat lapsia, aikaa ei ole rajattomasti. Jos olet lapseton vielä 35-vuotiaana, se indikoi jo vahvasti loppuelämän lapsettomuutta. Jos olet lapseton vielä 45-vuotiaana, sun on parasta olla presidentti tai rokkitähti jos meinaat vielä lapsen saada.

Jos mies ei 35-vuotiaana ole vielä hankkinut lasta, on todennäköistä, ettei hän niitä koskaan haluakaan. Kyse ei ole siitä, etteikö 35-vuotias löytäisi hedelmällistä naista, jonka kanssa niitä hankkisi, jos niin HALUAA, vaan juuri siitä, että kyseiset miehet EIVÄT HALUA lapsia. Miehet eivät keskimäärin rupsahda niin pahasti kuin naiset, joten turha esimerkiksi vertailla 35-vuotiaita naisia ja miehiä keskenään. Moni 35 v mies voi helposti löytää esimerkiksi 25 v naisen - itse olen 32 ja tyttöystäväni 19, joten minulla on vuosikaudet aikaa hankkia lapsia nuoren naisen kanssa, JOS niin haluan, oli kyse sitten nykyisestä tyttöystävästä tai lukuisista muista hypoteettisista naisista. Samaten ok säilynyt 45 v mies voinee löytää noin kolmekymppisen naisen, jonka kanssa hankkia lapsia. On totta, että 50+ ikäisten miesten kohdalla pitää jo alkaa olla jotain spessumpaa, kuten rahaa ja kuuluisuutta, jotta voi pariutua vielä hedelmällisen naisen kanssa.

Olen siinä samaa mieltä, että jos ei 35 v mennessä ole lapsia, se indikoi myös loppuelämän lapsettomuutta, mutta tässä on lähinnä kyse henkilökohtaisesta päätöksestä olla hankkimatta lapsia kuin kykenemättömyydestä, ellei kyse sitten ole todella epäviehättävästä miehestä, jolla ei ole koskaan vientiä ollutkaan, ei edes nuoruudessa. Hedelmällisten naisten kohdalla taas lapsettomuus on lähes 100% henkilökohtainen päätös, sillä naiset kyllä löytävät miehen, jos niin haluavat.

Kirhjoitit pitkän viestin täyttä paskaa.

Miehet rupsahtavat nuorempana kuin naiset. Se on tilastollinen fakta.

Luitko edes tuota aloituksen juttua? Siinä nimenomaan kerrotaan miehestä, joka haluaa lapsia, mutta ei löydä naista, koska hän on liian vanha naisille.

Vierailija
84/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on oltava valmis siihen että joudut kasvattamaan lapset yksin syystä tai toisesta. Ei siis kannata varta vasten lisääntyä heikon aineksen kanssa, minkä ilahduttavasti monet ovat jo tajunneet.

Vierailija
85/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ei halua lapsia, koska se/ne häiritsisi miehen tärkeintä, rakkainta ja aikaavievintä harrastusta (tai elämäntapaa?), eli tietokoneella pelaamista. Vaikka omana haaveena on aina ollut noin kaksi omaa lasta, en uskalla ryhtyä puolison kanssa lastentekohommiin, koska pelkäisin olevani käytännössä lasten yksinhuoltaja, kun toinen vanhempi viettää kaiken vapaa-aikansa koneen äärellä. En usko, että omat henkiset ja fyysiset voimavarat riittäisivät siihen, että olen yksin vastuussa lasten hoitamisesta ja kasvattamisesta, muuta tukiverkostoakaan ei oikeastaan ole. Siksi itsellinen vanhemmuuskaan ei ole vaihtoehto.

Kysymys, miksi hitossa ryhdyit parisuhteeseen lapsen tasolla olevan olmin kanssa? Oikeat miehet eivät pelaa lasten pelejä.

Vierailija
86/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä puuttuu maskuliinisuus nykyään.

hmiset valittavat että yhteiskunnassa on liikaa toksista maskuliinisuutta, mutta mielestäni tilanne on täysin päinvastainen: toksista maskuliinisuutta on aivan liian vähän. Miesten pitäisi muuttua kovemmiksi, fyysisesti vahvemmiksi, päämäärätietoisemmiksi ja aggressiivisemmiksi. Testosteronitasotkin laskee koko ajan...

Naiset ovat tätä muutosta ajaneet pehmeillä arvoillaan ja pehmeällä kasvatuksellaan, yh-äiteydellään, jne. Sitten kun sitä saadaan, niin se onkin väärin. Olet oikeassa sanomassasi, mutta se on hyvin pitkälti naisten oma vika. Puolet nuorista miehistä voisivat yhtä hyvin olla naisia. 

Pehmeät arvot ja pehmeä kasvatus on vain hyvä asia ja hienoa, jos puolet nuorista miehistä ovat empaattisempia ja tunneälykkäämpiä mitä aikaisemmat sukupuolet. Jos tunneäly jää gorillan tasolle, niin se näkyy väkivalta- sekä päihdetilastoissa. Emme kaipaa tänne yhtään enempää naista hakkaavaa miestä kiitos.

Vierailija
87/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on onneksi helppo ratkaisu, etsit paremmin miehen. Jos ei löydy, on parempi siltikin olla lapseton sinkku kuin mieslapsen äiti.

Vierailija
88/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole koskaan halunnut lapsia, eikä kenenkään pitäisi niitä muutenkaan ylikansoittuneeseen maailmaan hankkia. Tyhmät ja itsekkäät, biologiansa orjat hommailevat räkänokkia nurkkiinsa. T. M44

Ymmärrän sen ettei halua lapsia, mutta en ymmärrä vihamielistä ja alentavaa suhtautumista lapsiin. Sinäkin olet ollut räkänokka, jonka olisi ilmeisesti ollut parempi valua lakanoihin? Olemassa olosi ei ole yhtään sen ylevämpää tai oikeutetumpaa, mitä tämän hetken räkänokillakaan. Veikkaan itseasiassa, että sinusta on jopa suurempi haitta, jos päättelee arvoasi ulosannistasi.

Vierailija
89/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys, miksi hitossa ryhdyit parisuhteeseen lapsen tasolla olevan olmin kanssa? Oikeat miehet eivät pelaa lasten pelejä.

Juuri näin. Missä vaiheessa miehet ovat ruvenneet jäämään lapsen tasolle? Minun nuoruudessani leikkiminen, sarjakuvat ja pelit jäivät 12-vuotiaana jonka jälkeen ruvettiin n u s s i m a a n. Pelit kuuluvat pikkulapsille.

Naurattaa aina kun aikuinen mies puhuu pelaamisesta. Sen jälkeen varmaan leikitään dinosauruksilla ja He-Man ukoilla?

Vierailija
90/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kun kommentoin sivusta, mutta ajattelen vain tuota, että sanot sinun haaveissasi olevan kaksi omaa lasta. Oletko ajatellut, että miten elämäsi jatkuu tästä eteenpäin tuossa parisuhteessa? Kun ystävät ympäriltä tosiaan yksi kerrallaan uppoutuvat muutamaksi vuodeksi sinne perhe-elämän kuplaan, ja sinä katselen koneella pelaavan miehen niskaa? Kun ystävät alkavat tulla takaisin perhe-elämästä sosiaaliseen piiriin, ja sitten vertaillaankin jo vaihdevuosioireita? Kun muut lomailevat lastensa kanssa, ja sinä katselet vieläkin sitä pelaavaa niskaa?

Elämällä voisi olla tarjolla muutakin.

Vierailija
91/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus oli, että en halunnut isäksi alle 30-vuotiaana. Halusin olla poikamies ikävuodet 22-29, bilettää, panna yhden illan hoitoja ja rellestää muutenkin. Tämä onnistuikin hyvin. 

Vasta kun täytin 30v aloin olla henkisesti valmis parisuhteeseen ja mahdolliseen isyyteen. Onnekseni löytyi hyvä nainen, jonka kanssa sain 2 lasta. Miehillä varmaan, kuten minullakin, oli isäksi tulemisessa pelkoja. Olenko hyvä isä jne?

Ihan riittävän hyvin on mennyt.

Nykyään miehillä tuo henkinen valmius isäksi taitaa tulla siinä 40+ iässä, ja se tässä nyt on ongelmana. Sitten yritetään löytää se kymmenen vuotta nuorempi nainen haavetta toteuttamaan, ja yllätys onkin suuri kun sitä ei noin vain löydykään.

En voi ymmärtää miksi kukaan enää noin vanhana edes haluaisi lapsia? Mielestäni on paljon luonnollisempaa saada lapset nuorena, ei niin että väsyneenä ja raihnaisena niitä joutuisi kaitsemaan. Mulle on ollut aina selvää että jos en 30-vuotiaaksi mennessä saa ekaa lastani, olen mieluummin kokonaan ilman, ja niin näyttää nyt käyvän. Todellakaan en ala millekään vanhalle äijälle lapsia pusaamaan.

Vierailija
92/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat joutuneet siihen vaaralliseen harhaan, että heillä on koko elämä aikaa perustaa perhe.

Näinhän ei ole, siemenneste ei siihen riitä.

Vierailija
93/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole koskaan halunnut lapsia, eikä kenenkään pitäisi niitä muutenkaan ylikansoittuneeseen maailmaan hankkia. Tyhmät ja itsekkäät, biologiansa orjat hommailevat räkänokkia nurkkiinsa. T. M44

Ymmärrän sen ettei halua lapsia, mutta en ymmärrä vihamielistä ja alentavaa suhtautumista lapsiin. Sinäkin olet ollut räkänokka, jonka olisi ilmeisesti ollut parempi valua lakanoihin? Olemassa olosi ei ole yhtään sen ylevämpää tai oikeutetumpaa, mitä tämän hetken räkänokillakaan. Veikkaan itseasiassa, että sinusta on jopa suurempi haitta, jos päättelee arvoasi ulosannistasi.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että he joilla on kova tarve omasta lapsettomuuspäätöksestään kertoessaan pilkata lapsia ja lapsiperheellsiä, eivät ole missään määrin niin sinut päätöksensä kanssa kuin hampaat irvessä yrittävät väittää.

Itse olen oikeasti tyytyväinen lapsettomuuspäätökseeni, eikä minulla ole pienintäkään tarvetta alkaa haukkumaan lapsia tai heidän vanhempiaan. Aivan absurdi ajatuskin, että aikuisena alkaisin puhumaan lapsista räkänokkina saati vielä ala-arvoisemmilla nimityksillä.

Vierailija
94/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Jos olisin itsekin mies, miettisin kahteen kertaan vähintään. Mies on perheasioissa yleensä täysin altavastaaja-asemassa

Vierailija
95/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa puhuttiin luksusmielipiteistä siinä yhteydessä, että korkeasti koulutetut ymmärtävät monenlaisia seksi- ja parisuhdesuuntauksia, mutta kuitenkin itse pariutuvat monogaamisesti ja saavat kaksi lasta.

Tunnistan itseni ja myös 25-30v. ikähaarukassa olevat lapseni. Olemme hyvin suvaitsevaisia, mutta samalla erittäin konservatiivisia...

Tapasin aamulla tytärtäni joka luki juttua kännykällä kahvilan pöydässä kun tulin, ja tytär totesi, että ilmeisesti keski-ikäiset miehet kuvittelevat, että hänen ikäisensä haluavat lapsen keski-ikäisen miehen kanssa. Tytär itse on tuon ikäisenä seurustellut aina kuten minä itsekin aikoinaan olin, lapsia tulee parin vuoden sisällä, jos Luoja suo (pari vuotta vanhemman poikaystävän kanssa). Yhteinen oma asunto on jo ja koira.

Eli pariutuminen entiseen tapaan on muuttunut luksusvalinnaksi siinä porukassa, jolla menee erittäin hyvin. Elämästä on tullut melko epävarmaa, osa nuorisosta on kovin lapsellisia vielä kolmekymppisenäkin, erityisesti miehet. Elämä on kuin teinillä. 

Vierailija
96/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmiset valittavat että yhteiskunnassa on liikaa toksista maskuliinisuutta, mutta mielestäni tilanne on täysin päinvastainen: toksista maskuliinisuutta on aivan liian vähän. Miesten pitäisi muuttua kovemmiksi, fyysisesti vahvemmiksi, päämäärätietoisemmiksi ja aggressiivisemmiksi. Testosteronitasotkin laskee koko ajan...

Naiset ovat tätä muutosta ajaneet pehmeillä arvoillaan ja pehmeällä kasvatuksellaan, yh-äiteydellään, jne. Sitten kun sitä saadaan, niin se onkin väärin. Olet oikeassa sanomassasi, mutta se on hyvin pitkälti naisten oma vika. Puolet nuorista miehistä voisivat yhtä hyvin olla naisia. 

Pehmeät arvot ja pehmeä kasvatus on vain hyvä asia ja hienoa, jos puolet nuorista miehistä ovat empaattisempia ja tunneälykkäämpiä mitä aikaisemmat sukupuolet. Jos tunneäly jää gorillan tasolle, niin se näkyy väkivalta- sekä päihdetilastoissa. Emme kaipaa tänne yhtään enempää naista hakkaavaa miestä kiitos.

Älkää sitten valittako maskuliinisuuden puutteesta. Testosteroni aiheuttaa aggressiivisuutta ja kilpailuviettiä. Siksi toisekseen te kummasti sallitte nuo miehiset ominaisuudet muille paitsi suomalaisille miehille; Lähi-itäläisten ja Afrikkalaisten maskuliinisuus on naisista upeaa. 

En salli eikä salli muutkaan naiset. Ihan muistutuksena, että persut eli pääasiassa miehet ovat vastuussa siitä, että par_ta_ lapsia otettiin Suomeen sankoin joukoin. Sipilä (oletettavasti mies) jopa kutsui heidät kotiinsa majoittautumaan. Joten kanna mies vastuusi.

Kantakaahan te naiset vastuu siitä, että olette kasvattaneet tämän testosteronivajeisen miessukupolven vähättelemällä, alistamalla ja nälvimällä kaikkea miehekästä. Kuka tahansa nainen haluaisi oman poikansa olevan kiltti, soijainen beta-alistuja, mutta tosi harva haluaa sellaista mieheksi. 

Ja missäs se miesten vastuu lasten kasvatuksesta on? Niinpä, naiset ovat kautta aikojen tehneet parhaansa, miehet pakoilleet vastuuta ja siitä kärsii erityisesti lapset. Ei ne lapset missään äidin umpiossa elä, vaan tarvitsevat kasvaakseen myös miehen panostusta eli lasten isän. Missä isät ovat? Huhuu?

Vierailija
97/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45-vuotiaalla Jukalla on asiaa vauvapalstalaisille:

"Monilla nelikymppisillä naisilla lukee Tinderissä, että lapset tehty. Lapsista haaveilevat reilut kolmikymppiset naiset taas eivät lähtökohtaisesti etsi keski-ikäistä miestä, Manni sanoo.

Lue ja sisäistä. Jos haluat lapsia, aikaa ei ole rajattomasti. Jos olet lapseton vielä 35-vuotiaana, se indikoi jo vahvasti loppuelämän lapsettomuutta. Jos olet lapseton vielä 45-vuotiaana, sun on parasta olla presidentti tai rokkitähti jos meinaat vielä lapsen saada.

Jos mies ei 35-vuotiaana ole vielä hankkinut lasta, on todennäköistä, ettei hän niitä koskaan haluakaan. Kyse ei ole siitä, etteikö 35-vuotias löytäisi hedelmällistä naista, jonka kanssa niitä hankkisi, jos niin HALUAA, vaan juuri siitä, että kyseiset miehet EIVÄT HALUA lapsia. Miehet eivät keskimäärin rupsahda niin pahasti kuin naiset, joten turha esimerkiksi vertailla 35-vuotiaita naisia ja miehiä keskenään. Moni 35 v mies voi helposti löytää esimerkiksi 25 v naisen - itse olen 32 ja tyttöystäväni 19, joten minulla on vuosikaudet aikaa hankkia lapsia nuoren naisen kanssa, JOS niin haluan, oli kyse sitten nykyisestä tyttöystävästä tai lukuisista muista hypoteettisista naisista. Samaten ok säilynyt 45 v mies voinee löytää noin kolmekymppisen naisen, jonka kanssa hankkia lapsia. On totta, että 50+ ikäisten miesten kohdalla pitää jo alkaa olla jotain spessumpaa, kuten rahaa ja kuuluisuutta, jotta voi pariutua vielä hedelmällisen naisen kanssa.

Olen siinä samaa mieltä, että jos ei 35 v mennessä ole lapsia, se indikoi myös loppuelämän lapsettomuutta, mutta tässä on lähinnä kyse henkilökohtaisesta päätöksestä olla hankkimatta lapsia kuin kykenemättömyydestä, ellei kyse sitten ole todella epäviehättävästä miehestä, jolla ei ole koskaan vientiä ollutkaan, ei edes nuoruudessa. Hedelmällisten naisten kohdalla taas lapsettomuus on lähes 100% henkilökohtainen päätös, sillä naiset kyllä löytävät miehen, jos niin haluavat.

Kirhjoitit pitkän viestin täyttä paskaa.

Miehet rupsahtavat nuorempana kuin naiset. Se on tilastollinen fakta.

Luitko edes tuota aloituksen juttua? Siinä nimenomaan kerrotaan miehestä, joka haluaa lapsia, mutta ei löydä naista, koska hän on liian vanha naisille.

Ja suurin paskapuhe tuossa viestissä oli, että hänellä olisi 19-vuotias tyttöystävä. Sama inkkeli on väittänyt tuota useammassa muussa ketjussa ja puhunut toistuvasti itsensä pussiin. Mielikuvitustyttöystävällä kun on niin paljon uskomattomia ominaisuuksia, ettei niitä voi kaikkia aina muistaa. Mutta mammat muistavat :D

Kyllä akkaa katkeroittaa nyt kovasti se, että miehellä on nuorempi tyttöystävä haha. Saan tästä nautintoa. Huvittavinta tässä on se, että minulle tämä on täysin luonnollista ja arkipäiväistä olla nuoremman kanssa. Kyllähän näitä on riittänyt. Todennäköisesti et edes huomaisi ikäeroa, jos näkisit meidät yhdessä tosielämässä. Katsopas kaikki eivät rupsahda niin kuin te lihavat ja ryppyiset mammat. Itke rauhassa, eukko.

Voi kyllä te rupsahdatte. Eksäni oli yli 35-vuotias ja olevinaan ikinuori. Pukeutui huppareihin ja muihin, mutta kyllä ne rypyt ja juonteet löytävät tiensä miestenkin naamaan. Ei todellakaan näyttänyt parikymppiseltä, vaikka olikin niin sanotusti hyvin säilynyt. Toinen eksäni oli minua 8-vuotta vanhempi ja kukaan ei olisi voinut kuvitellakaan, että olemme saman ikäisiä. Nykyinen mieheni ja lapseni isä on minua pari vuotta nuorempi, juuri sopivan ikäinen tosissaan otettavaksi isäksi ja puolisoksi.

Ei kukaan sinua kadehdi eikä pidä ikäeroanne positiivisena asiana, vaan se pikemminkin kielii sitä samaa mitä kirjoituksesi: olet henkisesti jälkeenjäänyt ja haluat alistaa, olla niskan päällä. Ikäisesi naiset eivät suostu roskaämpäreiksi ja äidiksesi, teini-ikäiset eivät vielä paremmasta ymmärrä. Tuollainen ikäero on vain säälittävää ihan molempien osapuolten takia, mutta huomattavasti nolompaa se on miehelle.

Älä pliis alenna itseäsi enempää vastailemalla noin onnettomalle trollille.

Vierailija
98/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten valittako maskuliinisuuden puutteesta. Testosteroni aiheuttaa aggressiivisuutta ja kilpailuviettiä. Siksi toisekseen te kummasti sallitte nuo miehiset ominaisuudet muille paitsi suomalaisille miehille; Lähi-itäläisten ja Afrikkalaisten maskuliinisuus on naisista upeaa. 

En salli eikä salli muutkaan naiset. Ihan muistutuksena, että persut eli pääasiassa miehet ovat vastuussa siitä, että par_ta_ lapsia otettiin Suomeen sankoin joukoin. Sipilä (oletettavasti mies) jopa kutsui heidät kotiinsa majoittautumaan. Joten kanna mies vastuusi.

Kantakaahan te naiset vastuu siitä, että olette kasvattaneet tämän testosteronivajeisen miessukupolven vähättelemällä, alistamalla ja nälvimällä kaikkea miehekästä. Kuka tahansa nainen haluaisi oman poikansa olevan kiltti, soijainen beta-alistuja, mutta tosi harva haluaa sellaista mieheksi. 

Minä kasvatan poikani ennen muuta niin, että hänellä olisi hyvä olla tässä maailmassa. Suoraselkäiseksi tyypiksi, henkisesti ja fyysisesti vahvaksi ihmiseksi. En voi, enkä halua voida, luonteelleen mitään. Hän on ihana sellaisena kuin on.

Vierailija
99/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämän pleikkasukupolven isien olisi syytä katsoa peiliin. Oma veljeni ehdottomasti halusi lapsia, ja pitää niistä huolta samalla tavalla kuin isäni piti meistä.

Vierailija
100/649 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala saada naista ja sitten kun saa niin suomalaiseen naiseen menee nopeasti hermo. Lisäksi, on kivaa olla ilman lisäkuluja,vastuuja ja velvollisuuksia tuottavaa kakkatoukkaa. Viisivuotissuunnitelmani on muuttaa ulkomaille muutenkin, ei mitään tahtoa jäädä ylläpitämään meidän "hyvinvointivaltiota" ja EU:n kela-toimistoa.

Ketju on lukittu.