HS: Miesten lapsettomuus maailman kovinta Suomessa
Heikosti koulutetut miehet eivät pääse isiksi. Harvaa saa edes naista. Jopa puolet miehistä jää ilman lapsia. Miksi?
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä näköjään poistetaan ihan asiallisia viestejä. Miksi mä en saa naisena sanoa, että tinder (ja huonot kokemukset miehistä) on muuttaneet minunkin käytöstäni. Eli en halua enää sitoutua, vaan laitan välillä tinderin tulille kun kaipaan seksiseuraa. En aio hankkia lapsia kun se on niin huono diili näin naisena. Isäksi voisin kyllä ryhtyä.
Kyllä elämä itsellisenä äitinäkin on oikein hyvää. Suosittelen lämpimästi. Omannäköinen elämä lasten kanssa.
Tulonsiirrot vain pitäisi lopettaa täysin. Nyt tulee turhia tukia jotka käytännössä miehet maksaa...
Minä elätän lapseni työlläni, kuten tekevät kaikki tuntemani vanhemmat, naiset ja miehet.
Et saa siis lapsilisiä ja maksat tarhamaksuista sen mukaan mitä kustannukset yhteiskunnalle ovat? Asumistukeakaan et ole nostanut...
Ja sinä maksat eläkkeesi, sairaanhoitomaksusi, tien kunnossapidot ja aikaisemman koulutuksesi yksin täysin omilla rahoillasi?
Taulotasoni on sen verran korkea ollut jo pitkään, että kuten moni mies, olen nettomaksaja. Nyt ei kuitenkaan ollut kyse minusta.
Eli miten se olikaan, itsellinen nainen, elätät itse lapsesi?
Juu juu tottakai. Ainahan naisvihaaja incelli on se nettomaksaja, maksaa itse omat tiet, eläkkeensä, sairaanhoidon, lääkkeet, kuvantamisen ja kaiken. Itseasiassa maksoit kaiken itse jo synnyttyäsi eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käenpojat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että meidän pikkukaupungissa kuitenkin monella yhtenään salikuvia postaavalla väkivaltaisella piripäällä on lapsi tai lapsia. Täällä kuitenkin painotetaan sitä että miehen tulee olla turvallinen ja perheelämään osallistuva isä? Samoin jo kouluaikoina huomasi miten naisesta naiseen hypäävillä retkuilla oli paljon enemmän vientiä kuin hiljaisemmilla ja koulunkäyntiin keskittyvillä. Niillä jännemmillä miehillä on myös nuorempina lapsia ja useampi kuin koulutetuilla. Mitä se siis tarkoittaa että miehen pitää olla kunnollinen ja pitää "pinkka" kunnossa. Minun havainnot ei tue sitä ja saman huomion saa myös omien vanhempien sukupolvesta.
Monella korkeesti koulutetullakin on lapsi näitten lähiöiden "janien, ja jaanien" kanssa. Tatuoituja lihaksikkaita piripäitä ja kaljuja tappelijoita.
Joku muu mies sitten elättää ja yrittää kasvattaa näitä karjujen lapsia ja omia siinä ohessa.
Se joku muu mies ei edes saa omia lapsia kun "juoksunsa juossut" nainen ei enää halua lisää lapsia vaan fyysisesti ja taloudellisesti turvallisen miehen aisaa kannattamaan.
Kukaan ei miestä siihen aseella uhaten pakota. Vähän omaa vastuutakin voi ottaa elämästään.
Juuri näin.
Naiset ovat pilanneet maamme, sen moraalin ja arvot. Kuka haluaisi edes katsella juoppoa, laiskaa, kieroa, pahantapaista puhkinus***tua irtonaista, saati hankkia sen kanssa lapsia kärsimään!
Viimeksi ne Viisi V*****a tuhosivat Suomen taloudenkin niin, että ihmeenä pidän jos tästä sadassakaan vuodessa noustaan. "Muutosneuvotteluista" ja irtisanomisista saa lukea päivittäin, EU uhkailee ja vaatii lainaamaan lisää rahaa Kansainvälisiltä Juutalaisilta ja antamaan sen EU:lle, vaikka meillä ei ole toivoakaan maksaa edes edellisten lainojen korkoja!
Parempi on elää yksin! Suomella ei ole enää tulevaisuutta!
Pitäkää haiseva vi***nne!
Miehen johtaman hallituksen isompi laina on siis jotenkin parempaa lainaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En missään nimessä halua tehdä lapsia suomalaisen naisen kanssa. Suominaisten tulisi ensin lopettaa väkivalta miehiä kohtaan, kontrollointi, alistaminen ja nalkuttaminen. Ja koska suominaisilla ei ole mitään halua kehittää itseään, niin olen kostoksi mielummin vapaaehtoisesti sinkku vela Suomessa. Japanin vuosittaisilla lomamatkoilla käytän Tokion Tinderiä päivittäin.
Moni ikäiseni nuori mies toimii ja ajattelee samalla tavalla kuin minä. Tämä on uusi normi. M28
Niinpä. Nykyään kaupungeissa asuvat suomalaiset muijat ei suostu laittamaan edes kotiruokaa miehelle, koska se on muka naisen alentamista. Pah! Miten miehen huomioiminen, auttaminen, helliminen ja HYVÄNÄ VAIMONA oleminen on naista alistavaa?!
Naisten taso laskee... ja laskee.
Mä teen karjalanpaistia ja perunoita, lasagnea, nakkikeittoa, kinkkukiusausta, tortilloita, paistia ja lohkoperunoita, lämpimiä voileipiä, kanaa ja riisiä, kalakeittoa, lihakeittoa jne. Jouluna teen itse jouluruoat. Mutta ai niin olen jo vanha, hiukan yli 40, enkä tee enää lapsia.
Jos ei ole parisuhdetta niin osaan ainakin tehdä itselleni ruokaa. Toisaalta yksin ruoka riittää pidempään eikä tarvitse tehdä ruokaa joka päivä. Keitto riittää 4 päivää.
Naisena en tosiaan nalkuta. Yksin asuminen houkuttaa juuri siksi, että ei ole pakko siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaalla Jukalla on asiaa vauvapalstalaisille:
"Monilla nelikymppisillä naisilla lukee Tinderissä, että lapset tehty. Lapsista haaveilevat reilut kolmikymppiset naiset taas eivät lähtökohtaisesti etsi keski-ikäistä miestä, Manni sanoo.
Lue ja sisäistä. Jos haluat lapsia, aikaa ei ole rajattomasti. Jos olet lapseton vielä 35-vuotiaana, se indikoi jo vahvasti loppuelämän lapsettomuutta. Jos olet lapseton vielä 45-vuotiaana, sun on parasta olla presidentti tai rokkitähti jos meinaat vielä lapsen saada.
Tämä! 40+ miehet elelevät jossain illuusiossa, että totta kai 30 vuotiaat naiset haluavat heidän kanssaan hankkia lapsia. Miksi haluaisi? Poikkeuksia toki on, mutta itse ainakin halusin, että kumppani on suht saman ikäinen kuin itse. Ihan jo jaksamisen kannalta ja toki myös siksi, että joskus aikoinaan päästäisiin eläkkeellekin suht samoihin aikoihin.
Täälläkin jo tulleet vastaukset henkii sitä, että naisten vika sekin ettei nämä miehet saa lapsia. Ei kun ehkä olisi peiliin katsomisen paikka?
Tämän vuoksi slaavilaiset ja kaikoidän naiset ovat miesten suosiossa kun ikäerolla ei ole niin suurta merkitystä. Itsellänikin on 21 vuotta nuorempi 24 v nainen kanssani parisuhteessa. Itse olen 45.
On muuten aika huvittavaa, että suomalainen nainen on heti lompakkoloinen, jos hän elää miehen tuloilla tai jopa pariutuu sen takia, että mies on hyvätuloinen. Mutta kun kaukoidän ja slaavinaiset toimivat näin, niin se ei yhtäkkiä olekaan pahasta. Aika ristiriitaista, luuletko, että ne rakkaudesta tänne pohjolaan tulee teidän jurottajien seuraan.
Se johtuu siitä kun feministi-suominainen on julistanut olevansa itsellinen, voimakas, uhkea ja rohkea, parempi kuin yksikään mies! Siksi niitä ei oteta lompakkoloisiksi vaan saavat tienata omat rahansa, niin kuin ovat jo vuosikymmenet halunneet. Teille tällainen pieni ero on tietenkin vaikea ymmärtää.
Naisille ei ole ongelma tienata omia rahoja niin sinkkuna kuin parisuhteessakin. Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan se, että kun nainen tuo talouteen noin puolet tuloista hän myös vaatii miestä kantamaan vastuun puolesta kotitöistä ja lapsista. Mies taas odottaa naisen nostavan yhteistä elintasoa palkkarahoillaan ja miehen elintasoa hoitamalla yksin kodin ja lapset.
Nainen tuo aika harvoin puolet tuloista talouteen. Ikävän yleistä on jo ennen lapsia että mies tuo merkittävästi enemmän.
Ai niinkö? Olen aina tienannut enemmän kuin yksikään miehistäni. Sisarukseni ja ystäväni sekä tuttavani tienaavat enemmän kuin heidän miehensä. Minä elätän itseasiassa tuloillani myös miehen edellisen liiton lapsia omalta osaltani. Kumma miten meillä voikin olla näin erilaiset piirit, mistähän mahtaa johtua?
Varmaan siitä että valehtelet.
Tilastojen mukaan parisuhteissa olevista miehistä 51% tienaa merkittävästi enemmän kuin nainen, tämä ennen lapsia. Ero vain kasvaa kun nainen saa lapsia.
Vain 29% on jokseenkin tasa-arvoisia.
Kas kun en valehtelekaan. Sinä sen sijaan vedät puoleesi samaa mitä itse olet, naisvihaaja miehiä, jotka haluavat alistaa ja hallita. Heille tasa-arvoinen nainen tai menestyneempi nainen on kauhistus. Oma palkkanihan nousi vanhempainvapaiden aikana enemmän mitä miehen, eli tienaan nyt taas vielä enemmän mitä mies. Ja tämä on lähtötason palkka, mitä enemmän kokemusta kertyy, sen enemmän palkkani nousee. Miehen palkka nousee vain peruskorotusten verran. Sama molemmilla siskoilla, toinen on edennyt oman alansa erikoisasiantuntijaksi ja tekee yrittäjänä töitä, toinen edennyt johtoryhmään asti ja suunta on siitä edelleen ylöspäin. Tuttavissa naislääkäreitä ja muita korkeasti koulutettuja, miehillä alhaisempi koulutus ja vaatimattomampi ura. Sovinistit kyllä pitävät toistensa seurasta, siinä ei ole mitään uutta.
Kerroin vain mitä tilastot kertovat.
Tui tui sun fantasioillesi
Naisvihaaja sovinisti tuudittautuu siihen narratiiviinsa, että miestään paremmin tienaava ja menestyvämpi nainen on fantasiaa. Muille tämä on ihan normaalia todellisuutta.
On niitäkin naisia, ei sitä kukaan kiellä.
Miesvihaaja vain väittää hauskasti että kaikki miehet jotka tienaa naista enemmän on alistavia naisvihaajia.
Ovatkos naiset niin typeriä että pariutuvat sellaista miesten kanssa? Taitaahan ne toki olla.
Kysy niiltä naisilta jotka pariutuvat naisvihaajan kanssa. Oma mieheni ei niihin lukeudu eikä lähipiiriini ja tuttavapiiriini ylipäätänsä kuulu naisvihaajia. Jännä juttu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En missään nimessä halua tehdä lapsia suomalaisen naisen kanssa. Suominaisten tulisi ensin lopettaa väkivalta miehiä kohtaan, kontrollointi, alistaminen ja nalkuttaminen. Ja koska suominaisilla ei ole mitään halua kehittää itseään, niin olen kostoksi mielummin vapaaehtoisesti sinkku vela Suomessa. Japanin vuosittaisilla lomamatkoilla käytän Tokion Tinderiä päivittäin.
Moni ikäiseni nuori mies toimii ja ajattelee samalla tavalla kuin minä. Tämä on uusi normi. M28
Niinpä. Nykyään kaupungeissa asuvat suomalaiset muijat ei suostu laittamaan edes kotiruokaa miehelle, koska se on muka naisen alentamista. Pah! Miten miehen huomioiminen, auttaminen, helliminen ja HYVÄNÄ VAIMONA oleminen on naista alistavaa?!
Eihän naiset osaa edes kokata kun tilaavat Woltin kautta kaiken.
Niinpä. Yritäppä perustaa perhe näiden naisten kanssa, kun eivät osaa edes kastiketta tehdä.
Yritäpä löytää naisena mies, joka osaa tehdä kastikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Yritäppä perustaa perhe näiden naisten kanssa, kun eivät osaa edes kastiketta tehdä.
Miksi sinä et osaa tehdä kastiketta? Mitä sinä syöt, jos ruokasi on naisen kokkaustaidon ja halukkuuden varassa? Roiskeläppiä?
Kuka väitti ettei hän osaa tehdä ruokaa? Se nyt vain on naisen duuni jos sellainen on lähettyvillä.
Paitsi ravintolassa. Siellä nainen ei osaa edes pihviä paistaa mediumiksi.
No mitäpä jos teette itse kun olette siinä jopa parempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et osaa tehdä kastiketta? Mitä sinä syöt, jos ruokasi on naisen kokkaustaidon ja halukkuuden varassa? Roiskeläppiä?
Kuka väitti ettei hän osaa tehdä ruokaa? Se nyt vain on naisen duuni jos sellainen on lähettyvillä.
Hohhoijaa, oiskohan poika aika palata sinne ylikselle trol-laamaan? Tuo oli jo niin väsynyt ja kulunut läppä, että sille nauraa ainoastaan jonnet ja ne penalin tylsimmät terät.
En ole ikinä halunnut lapsia, joten ei asia ei vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua kun nainen voi olla vaikka autistinen läski ja 12tuntia tietokoneella ja silti hän saa itseään paremman miehen jonka kanssa persutaa perheen.
Olet väärässä. Itse olen kuvaustasi vastaava nainen, enkä ole koskaan saanut munaa.
Et ole jäänyt kovin paljosta paitsi. Rakkaudetta jääkinen onkin sitten iso juttu. Perhe on parhaimmillaan rakkautta täynnä oleva yksikkö.
Jep, nainen rakastaa lastaan ja miehen tuomaa vaurautta.
Minä rakastan lapsiani ja yksinkertaista mutta henkisesti rikasta elämää. Miestä en ole tarvinnut sperman lisäksi mihinkään.
Varo vain, pien eräs tulee haukkumaan sinut ja kertoo kuinka olet paska kun et koe RAKKAUTTA ja halua mieheltä läheisyyttä.
Eiku odotas... se tekeekin sitä vain miehille jotka kertoo ettei ne tarvitse naista mihinkään.
My bad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemmekin, ihan itsellemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaalla Jukalla on asiaa vauvapalstalaisille:
"Monilla nelikymppisillä naisilla lukee Tinderissä, että lapset tehty. Lapsista haaveilevat reilut kolmikymppiset naiset taas eivät lähtökohtaisesti etsi keski-ikäistä miestä, Manni sanoo.
Lue ja sisäistä. Jos haluat lapsia, aikaa ei ole rajattomasti. Jos olet lapseton vielä 35-vuotiaana, se indikoi jo vahvasti loppuelämän lapsettomuutta. Jos olet lapseton vielä 45-vuotiaana, sun on parasta olla presidentti tai rokkitähti jos meinaat vielä lapsen saada.
Tämä! 40+ miehet elelevät jossain illuusiossa, että totta kai 30 vuotiaat naiset haluavat heidän kanssaan hankkia lapsia. Miksi haluaisi? Poikkeuksia toki on, mutta itse ainakin halusin, että kumppani on suht saman ikäinen kuin itse. Ihan jo jaksamisen kannalta ja toki myös siksi, että joskus aikoinaan päästäisiin eläkkeellekin suht samoihin aikoihin.
Täälläkin jo tulleet vastaukset henkii sitä, että naisten vika sekin ettei nämä miehet saa lapsia. Ei kun ehkä olisi peiliin katsomisen paikka?
Tämän vuoksi slaavilaiset ja kaikoidän naiset ovat miesten suosiossa kun ikäerolla ei ole niin suurta merkitystä. Itsellänikin on 21 vuotta nuorempi 24 v nainen kanssani parisuhteessa. Itse olen 45.
On muuten aika huvittavaa, että suomalainen nainen on heti lompakkoloinen, jos hän elää miehen tuloilla tai jopa pariutuu sen takia, että mies on hyvätuloinen. Mutta kun kaukoidän ja slaavinaiset toimivat näin, niin se ei yhtäkkiä olekaan pahasta. Aika ristiriitaista, luuletko, että ne rakkaudesta tänne pohjolaan tulee teidän jurottajien seuraan.
Se johtuu siitä kun feministi-suominainen on julistanut olevansa itsellinen, voimakas, uhkea ja rohkea, parempi kuin yksikään mies! Siksi niitä ei oteta lompakkoloisiksi vaan saavat tienata omat rahansa, niin kuin ovat jo vuosikymmenet halunneet. Teille tällainen pieni ero on tietenkin vaikea ymmärtää.
Naisille ei ole ongelma tienata omia rahoja niin sinkkuna kuin parisuhteessakin. Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan se, että kun nainen tuo talouteen noin puolet tuloista hän myös vaatii miestä kantamaan vastuun puolesta kotitöistä ja lapsista. Mies taas odottaa naisen nostavan yhteistä elintasoa palkkarahoillaan ja miehen elintasoa hoitamalla yksin kodin ja lapset.
Nainen tuo aika harvoin puolet tuloista talouteen. Ikävän yleistä on jo ennen lapsia että mies tuo merkittävästi enemmän.
Ai niinkö? Olen aina tienannut enemmän kuin yksikään miehistäni. Sisarukseni ja ystäväni sekä tuttavani tienaavat enemmän kuin heidän miehensä. Minä elätän itseasiassa tuloillani myös miehen edellisen liiton lapsia omalta osaltani. Kumma miten meillä voikin olla näin erilaiset piirit, mistähän mahtaa johtua?
Varmaan siitä että valehtelet.
Tilastojen mukaan parisuhteissa olevista miehistä 51% tienaa merkittävästi enemmän kuin nainen, tämä ennen lapsia. Ero vain kasvaa kun nainen saa lapsia.
Vain 29% on jokseenkin tasa-arvoisia.
Kas kun en valehtelekaan. Sinä sen sijaan vedät puoleesi samaa mitä itse olet, naisvihaaja miehiä, jotka haluavat alistaa ja hallita. Heille tasa-arvoinen nainen tai menestyneempi nainen on kauhistus. Oma palkkanihan nousi vanhempainvapaiden aikana enemmän mitä miehen, eli tienaan nyt taas vielä enemmän mitä mies. Ja tämä on lähtötason palkka, mitä enemmän kokemusta kertyy, sen enemmän palkkani nousee. Miehen palkka nousee vain peruskorotusten verran. Sama molemmilla siskoilla, toinen on edennyt oman alansa erikoisasiantuntijaksi ja tekee yrittäjänä töitä, toinen edennyt johtoryhmään asti ja suunta on siitä edelleen ylöspäin. Tuttavissa naislääkäreitä ja muita korkeasti koulutettuja, miehillä alhaisempi koulutus ja vaatimattomampi ura. Sovinistit kyllä pitävät toistensa seurasta, siinä ei ole mitään uutta.
Kerroin vain mitä tilastot kertovat.
Tui tui sun fantasioillesi
Naisvihaaja sovinisti tuudittautuu siihen narratiiviinsa, että miestään paremmin tienaava ja menestyvämpi nainen on fantasiaa. Muille tämä on ihan normaalia todellisuutta.
On niitäkin naisia, ei sitä kukaan kiellä.
Miesvihaaja vain väittää hauskasti että kaikki miehet jotka tienaa naista enemmän on alistavia naisvihaajia.
Ovatkos naiset niin typeriä että pariutuvat sellaista miesten kanssa? Taitaahan ne toki olla.
Kysy niiltä naisilta jotka pariutuvat naisvihaajan kanssa. Oma mieheni ei niihin lukeudu eikä lähipiiriini ja tuttavapiiriini ylipäätänsä kuulu naisvihaajia. Jännä juttu sekin.
leikitään näin.
Sitten kun palataan takaisin siihen mistä aloit räksyttämään... nainen edelleen tuo harvoin edes puolia talouteen. Vielä harvemmin se tuo enemmän.
Tutkimusten mukaan naiset eivät myöskään pariudu alaspäin vaan samalle tasolle tai ylös.
Mutta sinä ja tuttavapiirisi olette täysin poikkeus väestötutkimukseen nähden.
Uskoo ken tahtoo.
Nähtävästi sitten tilastojesi mukaan olemme poikkeus. Itse olen korkeasti koulutettu ja mieheni amis, tämähän ei pitäisi olla mahdollista? Fantasiaa, sinä uliset seuraavaksi. Ystäväni on myös korkeakoulutettu ja miehensä amis, siskoni valmistui yliopistosta, miehensä ammattikorkeasta, toinen siskoni teki lapset työttömän kanssa! Fantasiaa kaikki, eikös juu?
Vierailija kirjoitti:
Nais-aines on Suomessa niin heikkoa, että valitettavasti miehet ovat mielummin lapsettomia kuin perustavat perheen.
No sehän on vaan hyvä! Ei heikon aineksen kanssa kannata lisääntyä. Erinomainen valinta miehiltä siis 👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin te sitä naista sitten ruuanlaitossa tarvitsette 😂?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse laittaa ruokaa naisellesi?
Ei jatkoon. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin te sitä naista sitten ruuanlaitossa tarvitsette 😂?
Jostain syystä luulen että tuo ns. kokkaaja on sama henkilö kuin nettomaksaja. Ihan yhtä pettämätön logiikka.
HS: Huolestuttava juttu miesten lapsettomuudesta
Vauva.fi: Miehet on p*rseestä
Voisiko tästä tehdä jotakin johtopäätöksiä?
Löytyisikö joku mahdollinen syy-seuraussuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloinhan vaihdetaan nainen - tai ainakin hankkiudutaan siitä eroon.
Mutta yleisesti ottaen miehet ovat lähes poikkeuksetta naisia parempia kokkeja ja ovathan Maailman kaikki parhaat keittiömestaritkin miehiä.
Homolandia. Bi-landia. Kaapissa olevia nsmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä näköjään poistetaan ihan asiallisia viestejä. Miksi mä en saa naisena sanoa, että tinder (ja huonot kokemukset miehistä) on muuttaneet minunkin käytöstäni. Eli en halua enää sitoutua, vaan laitan välillä tinderin tulille kun kaipaan seksiseuraa. En aio hankkia lapsia kun se on niin huono diili näin naisena. Isäksi voisin kyllä ryhtyä.
Kyllä elämä itsellisenä äitinäkin on oikein hyvää. Suosittelen lämpimästi. Omannäköinen elämä lasten kanssa.
Tulonsiirrot vain pitäisi lopettaa täysin. Nyt tulee turhia tukia jotka käytännössä miehet maksaa...
Minä elätän lapseni työlläni, kuten tekevät kaikki tuntemani vanhemmat, naiset ja miehet.
Et saa siis lapsilisiä ja maksat tarhamaksuista sen mukaan mitä kustannukset yhteiskunnalle ovat? Asumistukeakaan et ole nostanut...
Ja sinä maksat eläkkeesi, sairaanhoitomaksusi, tien kunnossapidot ja aikaisemman koulutuksesi yksin täysin omilla rahoillasi?
Taulotasoni on sen verran korkea ollut jo pitkään, että kuten moni mies, olen nettomaksaja. Nyt ei kuitenkaan ollut kyse minusta.
Eli miten se olikaan, itsellinen nainen, elätät itse lapsesi?
Juu juu tottakai. Ainahan naisvihaaja incelli on se nettomaksaja, maksaa itse omat tiet, eläkkeensä, sairaanhoidon, lääkkeet, kuvantamisen ja kaiken. Itseasiassa maksoit kaiken itse jo synnyttyäsi eikö niin?
En usko että naisvihaaja incelí on koskaan nettomaksaja.
Kas kun en vihaa naisia, tai ole incelí.
Sekös teitä harmittaa?
Kyllä vaan.