50v ei näytä vanhalta. Mistä nämä "ikäisekseen nuoren näköinen" jutut juontaa?
Keskimäärin viisikymmentävuotias ei näytä vanhalta, eikä toki sitä ole edes. Huomaan, että monet ikäiseltään näyttävät viisikymppiset saavat kuulla jatkuvasti "näytät ikäistäsi nuoremmalta". Miehet ovat nimenomaan jopa komeimmillaan keskimäärin 50v iässä, jos osaavat pukeutua tyylikkäästi.
Moni suomalainen (etenkin nainen) hankkii viimeistään 47veenä tehytukan, tätirillit, luovuttaa meikkaamisen suhteen ja alkaa pukeutua hirveisiin trikootunikoihin tai sitten "uu olen sähäkkä" tyyliin. Ikää tulee lisää 15v. Näyttää vanhalta.
Sitten he, jotka ovat tarkkoja tyylistään, hiuksistaan ja jaksavat edes huulet punata näyttävät todellisuudessa ikäisiltään, mutta koska valtaosa on valinnut tätityylin, niin erottuvat heistä edukseen.
Ei tarvitse olla hoikka, vaan pulskakin voi olla erittäin edukseen, kun vähän jaksaa ulkoasuun panostaa.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalainen (etenkin nainen) hankkii viimeistään 47veenä tehytukan
Mikäs se on?
Vierailija kirjoitti:
Carrie Bradshaw huolettoman kikerretty polkka latvoista suora on nykyinen mummotukka
Linkitä kuva.
Yksilöllistä ja ainakin tupakointi alkaa tuossa iässä näkyä kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä ja ainakin tupakointi alkaa tuossa iässä näkyä kasvoissa.
Auringonotto näkyy jo 30-40-vuotiaalla ryypyinä.
Eihän 50v matamilla ole enää vuosiin ollut mitään seksuaaliarvoa miesten silmissä:) Nainen on kauneimmillaan 17-22 vuotiaana, sitten alkaa alamäki ja näin on luonto sen tarkoittanut. Mutta tuon lyhyttäkin lyhyemmän huippukautensa aikana naisen suosio on kovempaa kuin komeimmilla miehillä koskaan.
Ida Vainiokaan ei ole muuta kuin nuori ja kaunis ja hänellä on isot tissit, siksi hän seurustelee julkkismiesten kanssa. Hänen ikäisellään räkänokalla taas ei ole mitään arvoa julkkis eikä tavisnaisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Olen 50v eikä mulla ole ryppyjä. Keväällä kysyttiin paperit alkossa kun ostin lonkeroa. Olen ehkä poikkeus. Äidilläni 80v on sileä iho myöskin.
Minulle Alkon myyjä alkoi viime keväänä vänkäämään siitä että yritän ostaa äitini viinakortilla, kun ei millään uskonut että olen jo 54-vuotias.
Keskimäärin 50v on elänyt suurimman osan elämästään, kun huomioidaan elinikäennuste.
Ja kyllä, 50v iässä on lihaksen kimmoisuus vähentynyt, luusto heikentynyt, useimmilla nivelongelmia, reagointikyky, näkö ja kuulo heikentynyt jne. On lääketiett.fakta, ihmisen rappeutuminen alkaa jo 25v iässä ja ollaan menossa kohti vanhuutta. Se kuuluu elämään, halusi sitä tai.
Ja mantra, näytät nuoremmalta, perustuu ikään. Olet jo vanha, mutta et kuitenkaan niin vanha, mitä ikäisesi voisi olla. Ja sen hokeminen aloitetaan usein 40v eikä kukaan sano parikymppiselle tai 15v. näytät nuorelta.
Mut mäpäs painan vain 55kg eli olen yhä nuoruuteni mitoissa vaikka ikää on jo 50+
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin 50v on elänyt suurimman osan elämästään, kun huomioidaan elinikäennuste.
Ja kyllä, 50v iässä on lihaksen kimmoisuus vähentynyt, luusto heikentynyt, useimmilla nivelongelmia, reagointikyky, näkö ja kuulo heikentynyt jne. On lääketiett.fakta, ihmisen rappeutuminen alkaa jo 25v iässä ja ollaan menossa kohti vanhuutta. Se kuuluu elämään, halusi sitä tai.
Ja mantra, näytät nuoremmalta, perustuu ikään. Olet jo vanha, mutta et kuitenkaan niin vanha, mitä ikäisesi voisi olla. Ja sen hokeminen aloitetaan usein 40v eikä kukaan sano parikymppiselle tai 15v. näytät nuorelta.
Joo, kuolema lähellä.
Anni Hautala 40 anteeksi vain ihoanalyysin mukaan 52,
kovat on rypyt ja niiden syvyys!
Mies on komeimmillaan 30-vuotiaana, nainen kukkeimmillaan 20-vuotiaana.
Viisikymppinen on jo vahvasti kuihtumaan päin.
t. 50v.
On se karua, kun elämän viimeiset vuodet menossa. Arkku on hyvä hommata ajoissa.
Kyllä 50v pitäisi näyttää jo "vanhalta", sillä se antaa myös itsevarmuutta ja muuta hyvää elämään ja miksi ikä ei saisi näkyä naamassa ja kropassa ja kertoa elätystä elämästä, seikkailusta ja ilosta.
Jos ei halua, ihmisen pitäisi kuolla alle 30v, jolloin elämä jää kesken ja monia asioita kokematta ja näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kaunis kuin ikäistään nuoremman näköinen, nehän ei tarkoita samaa..
Mä olen noita molempia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50v pitäisi näyttää jo "vanhalta", sillä se antaa myös itsevarmuutta ja muuta hyvää elämään ja miksi ikä ei saisi näkyä naamassa ja kropassa ja kertoa elätystä elämästä, seikkailusta ja ilosta.
Jos ei halua, ihmisen pitäisi kuolla alle 30v, jolloin elämä jää kesken ja monia asioita kokematta ja näkemättä.
Ennen vanhaan 50-vuotiaana kuoltiin.
No, ajakaapa se naamanne ihoanalyysin läpi, ja ohops
no, 37vuotiaissa on vielä hehkuttajia , mutta mitä tapahtuu kymmenessä vuodess, kun 47vuotiaissa ei enää ole
muistakaa nyt Sanna Marin 37> katsokaa 47, iso muutos.
ja tää koskee 99,99%:ia ihmisistä myös miehiä.
Harri Moisio tammikuussa 50v
Kumpi on ikäisensä näköinen?
Tai Jussi-69, täytti viime vuonna 50v.