Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*ttumaisimmat näkemäsi heippalaput !

Vierailija
27.09.2023 |

Mitkä ovat olleet ärsyttävimpiä / naurettavimpia näkemiänne heippalappuja?
Kuuliko naapuri kahvinkeittimesi porinan liian aikaisin? Maukuiko kissa liian kovaa? Haukahtiko koirasi? Yskitkö liikaa flunssaisena? Veditkö vessan yöllä?
Näitä olisi hauska lukea. Oma esimerkkini:
Kerran luin lapun, jossa naapuri kertoi laittaneensa korvan patteria vasten ja näin kuulleensa, että naapuri katsoi tv:tä klo. 21 jälkeen. 😵

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli valitus lappu siitä että ravaan 30 minuutin välein tupakalla yöaikaan ja käytän hissiä, ei voi mitään, rapussa saa liikkua yölläkin niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
22/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin paappa ei tuonut heippalappuja, mutta huusi minulle aina postiluukusta, että oleppas hiljempaa poika, kun kävelin ohi. Asuin yksin, eikä minulla edes ollu tuolloin tv:tä. Väitti, että minulla on aina vieraita ja soitan musiikkia. En omistanut edes mitään välineitä musiikin kuunteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli valitus lappu siitä että ravaan 30 minuutin välein tupakalla yöaikaan ja käytän hissiä, ei voi mitään, rapussa saa liikkua yölläkin niin paljon kuin haluaa.

Eli suuttui siitä, että toimit oikein ja menit ulos tupakalle. Etkä esim. polttanut ikkkuna auki, kuten monet.

Vierailija
24/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kävelet liian raskaasti" ..Mitenkäs minä sen korjaan sitten?? Jos askeleet kuuluvat niin kovaan ääneen, niin kyllä se silloin on talossa huonot rakenteet. Ei sille asukas mitään voi......

Kyllä tasan tarkkaan asukas voi vaikuttaa siihen miten kävelee. Jos tömpsäytät jalkasi kantapää edellä lattiaan, niin siitä lähtee järkyttävä jytinä, kuin norsu tömistäisi, no matter miten paljon painat.

Jos taas kävelet normaalisti askeltaen, sitä raivostuttavaa töminää ei kuulu.

Ihan turha mussuttaa ja vänkyttää, että "näin minä kävelen, en osaa/pysty muulla tavoin kävelemään", kyllä pystyt jos vaan vähän yrität.

Täällä yksi joka ei pysty. Se on ikäjuttu. Jalat vaan jäykistyy, niin se vain on. 🤓

Vierailija
25/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kävelet liian raskaasti" ..Mitenkäs minä sen korjaan sitten?? Jos askeleet kuuluvat niin kovaan ääneen, niin kyllä se silloin on talossa huonot rakenteet. Ei sille asukas mitään voi......

Kyllä tasan tarkkaan asukas voi vaikuttaa siihen miten kävelee. Jos tömpsäytät jalkasi kantapää edellä lattiaan, niin siitä lähtee järkyttävä jytinä, kuin norsu tömistäisi, no matter miten paljon painat.

Ihan turha mussuttaa ja vänkyttää, että "näin minä kävelen, en osaa/pysty muulla tavoin kävelemään", kyllä pystyt jos vaan vähän yrität.

👍

Vierailija
26/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saimme heippalapun että koiramme täytyisi pitää pois keittiöstä, koska naapureilla petit alapuolella. Valitusta tuli jo siitä jos meillä oli vieraita. Kiva istua kahvipöydässä kun naapurin rouva koputti harjan varrella patteriin.

Kävihän tuo ovella soittamassa kelloa, ja melkein kävi mieheen käsiksi.

Pihalla kohdatessa mölisi ja huusi kuin mielipuoli.

Ja ihan normaalielämää vietettiin.

Luuliko se, että koiran karvat tippuu katon läpi?

Vierailija
27/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saimme heippalapun että koiramme täytyisi pitää pois keittiöstä, koska naapureilla petit alapuolella. Valitusta tuli jo siitä jos meillä oli vieraita. Kiva istua kahvipöydässä kun naapurin rouva koputti harjan varrella patteriin.

Kävihän tuo ovella soittamassa kelloa, ja melkein kävi mieheen käsiksi.

Pihalla kohdatessa mölisi ja huusi kuin mielipuoli.

Ja ihan normaalielämää vietettiin.

Siis mitä naapureilla on alapuolella?

28/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikan puolelle oli nostettu sellainen punakeltainen kolmijalka, johon oli kiinnitetty lappu: "Kiinteistön pelastustielle eikä Rakennuksen seinille saa pysäköidä kulkuneuvoja." Juuri noilla sanoilla ja osin isoilla kirjaimilla. Tässä talossa siis nuoret käyttävät vuokrattavia potkulautoja. Lapun kiinnittäjää sääntö ei kuitenkaan koske. Mä repesin seinille pysäköinnin kohdalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
29/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän kissansa häiriintyy, kun lenkitän koiraani ja kissa näkee ikkunasta....

Vierailija
30/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi joka ei pysty. Se on ikäjuttu. Jalat vaan jäykistyy, niin se vain on. 🤓

Minä en missään tapauksessa lähtisi opettelemaan jotain uutta kävelytapaa vain jonkun yliherkän naapurin takia. Tsori vaan.

Vierailija
31/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valituslappuja kauankin kutsuttu heippalapuiksi? Ikinä kuullut aiemmin. :D

Ja juu, en ole koskaan saanut sellaista.

Vierailija
32/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista ei ole edes naurettavia kauheita metelijöitsijöitä olette,on erittäin weemäistä herätä yöllä norsumarssiin niin että tuntuu et naapuri tulee katosta läpi,se ei naurata yhtään eikä ole edes naurettavaa!!!

Vierailija
33/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä paikassa, kun vielä tupakoin, naapurin mies oli kytännyt ovisilmästä, kun kävin röökillä ja mun menemisiä. Sinne röökipaikalle ei ollut ikkunoita. Olin röökillä ja se tuli yhtäkkiä mun seuraan ja kommentoi mun röökillä käymisiä tyyliin, käytpä usein... 

Vierailija
34/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koirasi pissaa parvekkeen kaiteen yli." 

?

Siis pissasiko se oikeasti? Kuinka iso koira oli kyseessä? 🐘

Vierailija
35/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista ei ole edes naurettavia kauheita metelijöitsijöitä olette,on erittäin weemäistä herätä yöllä norsumarssiin niin että tuntuu et naapuri tulee katosta läpi,se ei naurata yhtään eikä ole edes naurettavaa!!!

Paljon mieluummin kestän meteliä kuin hulluja kyyliä.

Vierailija
36/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisista ei tarvitse välittää. Kerrostaloissa saa kulkea mihin aikaan tahansa. Ovia saa aukoa. Ruokaa saa laittaa ja puhuakin saa VAIKKA se kuuluisi naapuriin. Suomalaiset valitettavasti eivät entisakoina ymmärtäneet vaatia parempaa äänieristystä kerrostalojen rakentamistekniikkaan. Italaiassa asutaan päällekkäin, mutta mikään ei kuulu läpi kun kaikki seinät ovat jykevää kiveä.

Vierailija
37/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kerrostaloläävissä asunut, ei kokemusta heippalapuista.

38/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko valituslappuja kauankin kutsuttu heippalapuiksi? Ikinä kuullut aiemmin. :D

Ja juu, en ole koskaan saanut sellaista.

Voi, kun oot jääny paljosta paitsi. Heippalappu on vaan jotenkin kuvaavampi kuin valituslappu. Mäkään en oo saanu lappua, mutta sanallista palautetta kyllä. Käytin taloyhtiön pesukonetta, jossa oli jotain vikaa. Soitin vikailmoituksen suoraan isännöitsijälle, niin alkuperäismummon mielestä asia olisi pitänyt kierrättää hallituksen puheenjohtajan kautta. 🤔

Vierailija
39/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.amazon.com/Moldex-M6845-Pura-Fit-Earplugs-Dispenser/dp/B015…

Tilaa noita ja käytä niitä tai muuta takaisin korpeen!

Vierailija
40/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus heippa lapun, kun äitini oli toista kertaa kuukauden sisällä käymässä minun luonani ja pysäköi siis molemmilla kerroilla autonsa yhteen taloyhtiön vieraspaikasta. Kuulema paikat ei ole tarkoitettu tuollaiseen säännölliseen pysäköimiseen.