V*ttumaisimmat näkemäsi heippalaput !
Mitkä ovat olleet ärsyttävimpiä / naurettavimpia näkemiänne heippalappuja?
Kuuliko naapuri kahvinkeittimesi porinan liian aikaisin? Maukuiko kissa liian kovaa? Haukahtiko koirasi? Yskitkö liikaa flunssaisena? Veditkö vessan yöllä?
Näitä olisi hauska lukea. Oma esimerkkini:
Kerran luin lapun, jossa naapuri kertoi laittaneensa korvan patteria vasten ja näin kuulleensa, että naapuri katsoi tv:tä klo. 21 jälkeen. 😵
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä koske pelkästään kerrostaloissa asuvia. Asutaan omakotitalossa maalla ja naapuri laittoi lapun postilaatikkoon ettei ole viikkoon nukkunut kun meidän koira haukkuu yöt. Meidän koira oli nukutettu kahta kuukautta aiemmin ja tuskin haukkui enää puutarhasta kuopasta, olettaisin että aika hiljanen kaveri on.
Siinä on ollut todella sairas ja harhainen naapuri...
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä koske pelkästään kerrostaloissa asuvia. Asutaan omakotitalossa maalla ja naapuri laittoi lapun postilaatikkoon ettei ole viikkoon nukkunut kun meidän koira haukkuu yöt. Meidän koira oli nukutettu kahta kuukautta aiemmin ja tuskin haukkui enää puutarhasta kuopasta, olettaisin että aika hiljanen kaveri on.
Häh, sellaistako se nykyään on omakotitaloalueellakin.
Vierailija kirjoitti:
Olimme vasta ostaneet tämän osakkeen. Seksielämä on vilkasta vieläkin, mutta nyt välttelemme lasten takia ääniä. Aiemmin saatoin huudahtaa aika äänekkäästi tietyssä tilanteessa. No, yhtenä aamuna oli postiluukusta tullut lappu jossa luki jotenkin näin "mitä villipetoa pidät asunnossasi? Herätti taas koko rapun kun puolen yön jälkeen kuului hurjaa huutoa?
Vähän me mietiskelimme ja vaikka närkästys oli kova, ymmärsimme kuitenkin, että ehkä me (minä) aiheutan hiljaisessa talossa vähän liikaa ääntä. Ei ole tuon jälkeen muuta lappua tullut, vaikka välillä parahdus saattaa päästäkin...
Lopeta se paneskelu, jotkut käy töissäkin!
Sain vihaisen lapun naapurin mummolta, jossa vaadittiin äkäisesti että pyykkitupaan täytyy tehdä varaus jos mielii siellä pyykkejään pestä. Seuraavassa lapussa pyyteli nolona anteeksi, kun kirjoitin vastaukseksi että mummo voisi katsoa kalenteriaan tarkemmin ennen kuin alkaa rustailla lappujaan. Tämän lappujen vaihdon seurauksena huoltomies toi pyykkitupaan kalenterin ajanvarauslapun kylkeen.
Toisessa pyykkituvassa sydämistynyt mummo vaati isoilla kirjaimilla useiden huutomerkkien voimin röyhkeää varasta palauttamaan pöllimänsä muumilakanat. Siellä ne liehui tuulessa ulkonaruilla.
Vanhukset ovat pyykkituvissa muutenkin aivan perseenreikiä. Yksikin mulkoileva pappa oli vetänyt joskus pyyhkeeni alas likaiselle lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kävelet liian raskaasti" ..Mitenkäs minä sen korjaan sitten?? Jos askeleet kuuluvat niin kovaan ääneen, niin kyllä se silloin on talossa huonot rakenteet. Ei sille asukas mitään voi......
Kyllä tasan tarkkaan asukas voi vaikuttaa siihen miten kävelee. Jos tömpsäytät jalkasi kantapää edellä lattiaan, niin siitä lähtee järkyttävä jytinä, kuin norsu tömistäisi, no matter miten paljon painat.
Jos taas kävelet normaalisti askeltaen, sitä raivostuttavaa töminää ei kuulu.
Ihan turha mussuttaa ja vänkyttää, että "näin minä kävelen, en osaa/pysty muulla tavoin kävelemään", kyllä pystyt jos vaan vähän yrität.
Minulla on oikeus kävellä asunnossani siten kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, sellaistako se nykyään on omakotitaloalueellakin.
Joo, kaveri asuu kans taajama-alueen ulkopuolella harvaan asutulla alueella, naapurit lähinnä kesämökkiläisiä. Kesällä vietettiin siellä porukalla kaverin synttäreitä kun täytti pyöreitä, niin naapurimökin rouva oli tuonut puoliltaöin heippalapun sinne reilun 100m päässä olevaan postilaatikkoon. Tämä selvisi siinä kohtaa kun mökin isäntä saapui joskus kolmen aikaan kyselemään että joko me kohta mennään nukkuun, kun he ovat jo kerran kohteliaasti pyytäneet meitä olemaan hiljaa. Ei kyllä ollut tullut kenellekään meistä mieleen käydä yhdeltä yöllä tyhjentämässä postilaatikkoa niin oli jäänyt tämä kohtelias viesti näkemättä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista ei ole edes naurettavia kauheita metelijöitsijöitä olette,on erittäin weemäistä herätä yöllä norsumarssiin niin että tuntuu et naapuri tulee katosta läpi,se ei naurata yhtään eikä ole edes naurettavaa!!!
https://www.amazon.com/Moldex-M6845-Pura-Fit-Earplugs-Dispenser/dp/B015…
Tilaa noita ja käytä niitä tai muuta takaisin korpeen!
Te metelöivät kauhunaapurit sinne korpeen saisitte kadota.
Keroppa kuka näistä esimerkin henkilöistä on "kauhunaapuri"?
Tuo joka tunnustautui tömistelijäksi on kauhunaapuri sieltä vittumaisimmasta päästä.
Kyllä ihminen saa kotonansa kävellä. Ei siihen naapurin lupaa tarvita.
Kantapäätömistelijänorsut eivät selkeästi ole koskaan asuneet samanlaisen kantapäätömistelijänorsun alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 v sitten yläkerrassani asui vanha mies, joka vanhojen mieskaveriensa kanssa piti pihaparlamenttia. Elin tosi hiljaista elämää. Kerran mun sisko tuli kylään ja noin klo 18-19 naurahdettiin jollekin jutulle vähän kovempaa, niin naapuri pudotti postilaatikosta A4 järjestyssäännöt. Reilun 2 vuoden aikana sain muutamat järjestyssäännöt. Muutenkin valittivat turhasta: miksi ystäväni pyörä on ikkunani alla kyläilyn ajan yms. Myin asuntoni noiden kyylien vuoksi ja muutin pois.
20 v myöhemmin menin uuteen työpaikkaan, jossa aloin hoitaa säärihaavaa. Yhtäkkiä tajusin yhdistää nimen ja menneisyytemme Puhuimme naapuruudestamme, mutten kertonut em. asioita. Mitäpä enää 100-vuotiaalle? Meille tuli ihan myöteinen asiakkuus ja tulimme pääosin hyvin toimeen.
Täytyy nostaa hattua, itse en olisi ollut yhtä anteeksiantavainen.
Noooo Ehkä kiukkuni oli jo parissakymmenessä vuodessa lientynyt ja kuulin papan olleen elämänsä vaimonsa tossuna, niin ehkä hän oli kärsinyt jo riittävästi? Ja ei se sairaana 100-vuotiaana elämä niin hohdokasta ole, joten annoin hyvinkin anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Parkkeerasin kerran kaverin luona käydessä järkevien parkkipaikkojen puuttuessa autoni muiden rivissä parkissa olevien autojen taakse parkkipaikan vastakkaiselle laidalle. Omasta mielestäni näytti siltä, että muilla autoilla on ihan riittävästi tilaa lähteä liikkeelle, mutta arvioin varmaan väärin, koska lähtiessä tuulilasista löytyi huolella suunniteltu tulostettu heippalappu, jossa oli keskaria näyttävän Kikki Hiiren kuva ja teksti: ONNITTELUT TOMPPELI!!! ONNISTUIT TUKKIMAAN TIEN!1!!
Mutta kaipa olin sen viestin sitten ansainnut :D
Terveisiä! Minä jakelen noita lappuja kaikille parkkeeraustaidottomille törpöille 😄
Omistin puukengät.
Ilmestyi sitten ilmoitustaululle heippalappu jossa luki ettei puukenkiä saa käyttää enää iltakuuden jälkeen. Paskat,minähän jatkoin lempilenkieni käyttöä! Ei siitä niin kova ääni tule kun kävelee hissille ja hissistä asuntoonsa.
Siivoan työkseni. Eräässä kohteessa on henkilökunta vaihtunut. Nämä olivat viime viikon päätteeksi jättäneet taukohuoneen pöydälle sappea tihkuvan A4:n, jossa lueteltiin kaikki ns. tekemättä jättämäni työvaiheet, yhdessä likaisen mopin kanssa. Moppi oli pudonnut kiireessä eteiseen.
Todellisuudessa teen kaiken päivittäin, lyhyessä ajassa, hyvällä kokemuksella ja päälle ylimääräistä. Perussiivouksia ei ole voitu nyt järjestää, joten olen yrittänyt tehdä edes jotain.
Koska paikan kävijämäärä on lisääntynyt, olen tehostanut työtäni. Talo on vanha, sijainti tuo likaa suoraan ikkunoista ja pinnat on osittain uusittu väärillä materiaaleilla. Uudeksi en voi taikoa mitään.
Onneksi saan pian pitkän sijaisuuden muualta. Valittajat valittivat myös viime kesänä, kun lomani aikana siihen oli oikea syy. Ja toivoivat pikaista paluutani.
Minä olen saanut tarpeekseni.
Heräämme joka aamu klo 5.30 venäläis-suomalaisen pariskunnan erittäin voimakkaaseen oven hakkaukseen asunkon sisällä. Hirvittävä jysähdys. Ovat eläkkeellä eivätkä siis lähde töihin tms. Heippalappu näille k-päille on vasta alkua.
Täytyy nostaa hattua, itse en olisi ollut yhtä anteeksiantavainen.