V*ttumaisimmat näkemäsi heippalaput !
Mitkä ovat olleet ärsyttävimpiä / naurettavimpia näkemiänne heippalappuja?
Kuuliko naapuri kahvinkeittimesi porinan liian aikaisin? Maukuiko kissa liian kovaa? Haukahtiko koirasi? Yskitkö liikaa flunssaisena? Veditkö vessan yöllä?
Näitä olisi hauska lukea. Oma esimerkkini:
Kerran luin lapun, jossa naapuri kertoi laittaneensa korvan patteria vasten ja näin kuulleensa, että naapuri katsoi tv:tä klo. 21 jälkeen. 😵
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Mä sain joskus heippa lapun, kun äitini oli toista kertaa kuukauden sisällä käymässä minun luonani ja pysäköi siis molemmilla kerroilla autonsa yhteen taloyhtiön vieraspaikasta. Kuulema paikat ei ole tarkoitettu tuollaiseen säännölliseen pysäköimiseen.
Ja jatkan vielä. Rekkarista oli selvittänyt myös äitini nimen ja puhelinnumeron ja soitteli hänelle aiheesta sen heippalapun lisäksi.
Meidän rapussa on pitkiä sepustuksia milloin mistäkin häiriöstä, nimettömiä tietysti. Niissä tehdään aina selväksi se, että kirjoittaja on kunnon ihminen ja käy töissä, joten pitää saada levätä öisin. No, tiedän varmaksi että rapussa on useampi vuorotyöläinen, ja heille on täysin luvallista esim käydä suihkussa, vessassa, laittaa ruokaa ja ylipäätään elää työvuorojensa mukaisesti, toki mahdollisimman hiljakseen öiseen aikaan.
"Epäreilua vetää vessa yöaikaan, pieni vauvani herää. T. Ykköskerroksen yh-äiti"
Nauroin ääneen, se lappu poistettiin kyllä noin tunnin kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koirasi pissaa parvekkeen kaiteen yli."
?
Siis pissasiko se oikeasti? Kuinka iso koira oli kyseessä? 🐘
Naaraspuolinen kultainen noutaja. Melkoista akrobatiaa olisi vaatinut.
En seurustellut siihen aikaan, joten mies ei ollut pissimässä parvekkeen kaiteen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista ei ole edes naurettavia kauheita metelijöitsijöitä olette,on erittäin weemäistä herätä yöllä norsumarssiin niin että tuntuu et naapuri tulee katosta läpi,se ei naurata yhtään eikä ole edes naurettavaa!!!
Paljon mieluummin kestän meteliä kuin hulluja kyyliä.
Senkus kestät meidän työssäkäyvien aamuvuorolaisten ei tarvitse kestää ja sietää sittenpä olen hullu jos tahdon yöllä nukkua rauhassa heräämättä naapurin bassonjumputukseen,norsumarssiin,kaappien paiskomiseen tai rappukäytävässä kaiteiden hakkaamiseen.
Noista ainoastaan bassojumputus (yöllä) on kiellettyä. Joten joudut kestämään tai muuttamaan korpeen.
Ps. Itse lähden töihin klo. 6 aamulla. Ja KYLLÄ akaisen aamulla kaappeja ja jopa kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista ei ole edes naurettavia kauheita metelijöitsijöitä olette,on erittäin weemäistä herätä yöllä norsumarssiin niin että tuntuu et naapuri tulee katosta läpi,se ei naurata yhtään eikä ole edes naurettavaa!!!
https://www.amazon.com/Moldex-M6845-Pura-Fit-Earplugs-Dispenser/dp/B015…
Tilaa noita ja käytä niitä tai muuta takaisin korpeen!
Te metelöivät kauhunaapurit sinne korpeen saisitte kadota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keroppa kuka näistä esimerkin henkilöistä on "kauhunaapuri"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keroppa kuka näistä esimerkin henkilöistä on "kauhunaapuri"?
Tuo joka tunnustautui tömistelijäksi on kauhunaapuri sieltä vittumaisimmasta päästä.
Asuttiin kerrostalossa ja alaoven viereen oli joku tuonut lapun: "Asunnon B 12 koira haukkuu koko työpäivänne ajan, voitteko hiljentää perkele koiran!!!", eli tarkoitti meidän asuntoa ja koiraa.
Ennen kuin olimme ehtineet edes huomata lappua, oli joku toinen naapuri kirjoittanut tekstin perään "Ei ole kyseisen asunnon koira joka haukkuu! Haukunta tulee yläkerroksista. B 12 koira ei aiheuta mitään häiriötä".
Tuli hyvä mieli :) Meidän koira ei siis haukkunut oikeastikaan joten kiva että joku sen korjasi.
Vierailija kirjoitti:
Asuttiin kerrostalossa ja alaoven viereen oli joku tuonut lapun: "Asunnon B 12 koira haukkuu koko työpäivänne ajan, voitteko hiljentää perkele koiran!!!", eli tarkoitti meidän asuntoa ja koiraa.
Ennen kuin olimme ehtineet edes huomata lappua, oli joku toinen naapuri kirjoittanut tekstin perään "Ei ole kyseisen asunnon koira joka haukkuu! Haukunta tulee yläkerroksista. B 12 koira ei aiheuta mitään häiriötä".
Tuli hyvä mieli :) Meidän koira ei siis haukkunut oikeastikaan joten kiva että joku sen korjasi.
Minullekin tuli tuommoinen samantapainen viesti joskus. Siinä luki, että koira haukkuu ulkona päivät. Kouluta se perkeleen rakki tai soitetaan poliisit.
No meidän koiramme ei tosiaan koskaan haukkunut, eikä edes koskaan ollut ulkona päiviä. Haukunta kuului luultavasti naapurin omakotitalosta, jonka koira satunnaisesti haukkui. Tuli tosi inhottava olo, vaikka lappu olikin asiaton. Eikä tietenkään kirjoittanut kuka lapun laittoi.
Joku kirjoitti opiskelijatalossa lappuun, että hän kuulee silloin tällöin tv:n ääniä iltaisin. Laittoi lapun hissin seinälle.
Muut asukkaat alkoivat siihen samaan lisätä semmosia "vitsi - heippalappuja", kuten; "kuulin hennon kuiskauksen klo. 15.06 viime lauantaina." Ja aina vain naurettavampia. Hissin seinä oli iltaan mennessä ihan täynnä niitä.
Se alkuperäinen laputtaja ilmeisesti sitten repi ne kaikki ja heitti lattialle. 😆
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti opiskelijatalossa lappuun, että hän kuulee silloin tällöin tv:n ääniä iltaisin. Laittoi lapun hissin seinälle.
Muut asukkaat alkoivat siihen samaan lisätä semmosia "vitsi - heippalappuja", kuten; "kuulin hennon kuiskauksen klo. 15.06 viime lauantaina." Ja aina vain naurettavampia. Hissin seinä oli iltaan mennessä ihan täynnä niitä.
Se alkuperäinen laputtaja ilmeisesti sitten repi ne kaikki ja heitti lattialle. 😆
🤣🤣😂😂😂
Naapurin narkkarinainen yritti pistää diilaamistaan ja rappukäytävän täyttävää kannabiksenkäryä minun syykseni heippalapuilla.
Veti ilmeisesti herneen nenään, kun soitin poliisit hänelle poikaystävänsä tuhannennen kerran leipoessa naista turpaan keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä vaan naapurille, joka jätti aikanaan minulle heippalapun kerrostalon yleiselle ilmoitustaululle rappukäytävään. Siinä luki, että asunto (asuntoni osoite) saunoo paljon. Siihen oli listattu tarkasti, montako kertaa viikossa minä käyn talon saunassa. Sääntöjen mukaan olin tehnyt saunavaraukset, kun saunassa oli vapaata. Kaikki meni täysin sääntöjen mukaan eikä yhtään ylimääräistä saunakertaa ollut vaan sen verran, minkä asukas sai sääntöjen mukaan saunoa.
Siinä sulle inkkarinimi "Saunoo Paljon". Ugh.
Heippalaputtajien postiluukusta kannattaa tiputtaa kusipelti (minecraftissa).
Vierailija kirjoitti:
Mä sain joskus heippa lapun, kun äitini oli toista kertaa kuukauden sisällä käymässä minun luonani ja pysäköi siis molemmilla kerroilla autonsa yhteen taloyhtiön vieraspaikasta. Kuulema paikat ei ole tarkoitettu tuollaiseen säännölliseen pysäköimiseen.
Minullekin on valitettu monta kertaa kun olen pysäköinyt auton vieraspaikoille. Eikä ole ollut kyse edes pitkistä vierailuista. Kyltissä lukee vierailjoille. Ihankuin joku omistaisi nämä vieraspaikat.
Aina on hyvä ottaa kerrostalossa naapurit huomioon ja miettiä omaa toimintaa. Näin toimin itse eikä se ole mitenkään vaikeaa. Kysymys on asenteesta.
Äskettäin tuli naapurilta lappunen, jossa tämä valitteli minun ja tyttöystäväni rakastelun ääntä. Ihan ystävällisesti kirjoitettu tosin, joten en siitä pahastunut. Ei siis varsinaisesti niin v:mäinen. Tosin joku muu olisi saattanut suhtautua tällaiseen noottiin huonommin. Ja siis pitää sanoa, ettei lappu välttämättä tullut edes oikeaan osoitteeseen. Onhan kerrostaloissa muitakin asukkaita, eikä äänen alkuperää ole aina niin helppo tunnistaa.
"Hakemaasi sivua ei voi näyttää."
Senkus kestät meidän työssäkäyvien aamuvuorolaisten ei tarvitse kestää ja sietää sittenpä olen hullu jos tahdon yöllä nukkua rauhassa heräämättä naapurin bassonjumputukseen,norsumarssiin,kaappien paiskomiseen tai rappukäytävässä kaiteiden hakkaamiseen.