Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*ttumaisimmat näkemäsi heippalaput !

Vierailija
27.09.2023 |

Mitkä ovat olleet ärsyttävimpiä / naurettavimpia näkemiänne heippalappuja?
Kuuliko naapuri kahvinkeittimesi porinan liian aikaisin? Maukuiko kissa liian kovaa? Haukahtiko koirasi? Yskitkö liikaa flunssaisena? Veditkö vessan yöllä?
Näitä olisi hauska lukea. Oma esimerkkini:
Kerran luin lapun, jossa naapuri kertoi laittaneensa korvan patteria vasten ja näin kuulleensa, että naapuri katsoi tv:tä klo. 21 jälkeen. 😵

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani ollessa vielä pentu se päästi talon pihalla sellaisen ns. riemunkiljahduksen aina kun tulin töistä ja lähdimme lenkille. Tämä oli ainoa aika päivästä, jolloin koira sen teki. Joku tästäkin päätti valittaa, kun joka päivä klo. 15 kuuluu. Kuului kyllä aika paljon muutakin ääntä toki, kun kaupungissa sijaitsi talo.

Vierailija
2/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävelet liian raskaasti" ..Mitenkäs minä sen korjaan sitten?? Jos askeleet kuuluvat niin kovaan ääneen, niin kyllä se silloin on talossa huonot rakenteet. Ei sille asukas mitään voi......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan naapurille, joka jätti aikanaan minulle heippalapun kerrostalon yleiselle ilmoitustaululle rappukäytävään. Siinä luki, että asunto (asuntoni osoite) saunoo paljon. Siihen oli listattu tarkasti, montako kertaa viikossa minä käyn talon saunassa. Sääntöjen mukaan olin tehnyt saunavaraukset, kun saunassa oli vapaata. Kaikki meni täysin sääntöjen mukaan eikä yhtään ylimääräistä saunakertaa ollut vaan sen verran, minkä asukas sai sääntöjen mukaan saunoa. 

Vierailija
4/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vaan naapurille, joka jätti aikanaan minulle heippalapun kerrostalon yleiselle ilmoitustaululle rappukäytävään. Siinä luki, että asunto (asuntoni osoite) saunoo paljon. Siihen oli listattu tarkasti, montako kertaa viikossa minä käyn talon saunassa. Sääntöjen mukaan olin tehnyt saunavaraukset, kun saunassa oli vapaata. Kaikki meni täysin sääntöjen mukaan eikä yhtään ylimääräistä saunakertaa ollut vaan sen verran, minkä asukas sai sääntöjen mukaan saunoa. 

🤣🤣

Vierailija
5/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luuserimaisia tämmöiset laput. Kävisi juttelemassa asioista. Jos ei uskalla, niin sitten vain tyytyy osaansa.

Yleensä nämä valitukset ovat kyllä elämisen äänistä, jotka eivät ole kiellettyjä.

Vierailija
6/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuuli pihalla päivisin etäistä koirien haukuntaa. Ei tiennyt lähtikö naapuruston koirista vai mistä, mutta päättipä sitten kaikille ilmoittaa, ettei pidä asiasta. OK......

Vierailija
7/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin luuserimaisia tämmöiset laput. Kävisi juttelemassa asioista. Jos ei uskalla, niin sitten vain tyytyy osaansa.

Yleensä nämä valitukset ovat kyllä elämisen äänistä, jotka eivät ole kiellettyjä.

Käväisepäs sinäkin joskus valittamassa känniselle, väkivaltaiselle ex-vangille vaikka.

Alkaa laput maistua!

Vierailija
8/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiski heippalappuja mutta hullu naapurin mies huutaa päin näköä, pelottaa.

Vierailija
9/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitushan ei yleensä ole saada asiaa kuntoon. Tarkoitus on ns. nolata ja kiusata valituksen kohdetta. Mahdollisesti myös saada naapurit mukaan kiusaamiseen.

Vierailija
10/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käväisepäs sinäkin joskus valittamassa känniselle, väkivaltaiselle ex-vangille vaikka.

Alkaa laput maistua!

Väkivaltaisuudesta voi kuule ihan ilmoittaa poliisille. Mitäs luulet, että se känninen ex vanki tekee sillä heippalapulla? Parantaa heti tapansa?

Vierailija
11/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koirasi pissaa parvekkeen kaiteen yli." 

?

Vierailija
12/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa laput maistua!

No LOL. Luuletkos, että joku tuollainen sitten jotain lappua hätkähtää? Ole kunnolla tai laitan lappusen postilaatikkoon!

T. Eri

Vierailija
13/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiski heippalappuja mutta hullu naapurin mies huutaa päin näköä, pelottaa.

Mullekin tuli kerran joku naapurin akka huutamaan, että koiran kusta näkyy lumessa lenkkipolkujen varsilla. Hän ei ollut kyllä kovin pelottava. Hieman hullu vain.

Vierailija
14/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerrostalossa, jossa keski-ikäinen nainen jatkuvasti tiputteli postiluukusta heippalappuja useille eri henkilöille.

Vierailija
15/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut heippalapun, kuinka silloisesta asunnossani viikonloppuisin kuuluva meteli ja juhliminen häiritsee (ja olikohan siinä vielä jotain paheellisesta elämästakin mainittuna).

Olin 16- tai 17-vuotias ja asuin opiskelupaikkakunnalla vain viikot, eli asuntoni tyhjeni (eikä sinne ketään viikonloppuisin kyllä tilalle mennyt) perjantaina noin neljän aikoihin kun juna kotipaikkakunnalle lähti. No, toki nuori goottityylinen tyttö oli varmaankin taloyhtiön mielestä syyllinen kaikkeen mahdolliseen (kuviteltuun?) metelöintiin ja syntisen elämän harrastamiseen.

Olen saanut myös valituksen, kuinka autoni on ollut väärin pysäköity taloyhtiön piha-alueella. Muuten kiva, mutta tuohon aikaan mulla ei ollut autoa tai edes ajokorttia.

Vierailija
16/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kävelet liian raskaasti" ..Mitenkäs minä sen korjaan sitten?? Jos askeleet kuuluvat niin kovaan ääneen, niin kyllä se silloin on talossa huonot rakenteet. Ei sille asukas mitään voi......

Kyllä tasan tarkkaan asukas voi vaikuttaa siihen miten kävelee. Jos tömpsäytät jalkasi kantapää edellä lattiaan, niin siitä lähtee järkyttävä jytinä, kuin norsu tömistäisi, no matter miten paljon painat.

Jos taas kävelet normaalisti askeltaen, sitä raivostuttavaa töminää ei kuulu.

Ihan turha mussuttaa ja vänkyttää, että "näin minä kävelen, en osaa/pysty muulla tavoin kävelemään", kyllä pystyt jos vaan vähän yrität.

Vierailija
17/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tasan tarkkaan asukas voi vaikuttaa siihen miten kävelee. Jos tömpsäytät jalkasi kantapää edellä lattiaan, niin siitä lähtee järkyttävä jytinä, kuin norsu tömistäisi, no matter miten paljon painat.

Ihan turha mussuttaa ja vänkyttää, että "näin minä kävelen, en osaa/pysty muulla tavoin kävelemään", kyllä pystyt jos vaan vähän yrität.

Muuta pois kerrostalosta hullu. Ahdistavia tällaiset naapurit.

Vierailija
18/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helkkari miten raskas ihminen.

Vierailija
19/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa laput maistua!

Väkivaltaisuudesta voi kuule ihan ilmoittaa poliisille. Mitäs luulet, että se känninen ex vanki tekee sillä heippalapulla? Parantaa heti tapansa?

Ilmoitat siis poliisille että hakekaa pois, on väkivaltaisia taipumuksia! Ja tarkoitukseni on sanoa, että ei välttämättä olekaan aina se viisain tapa mennä kasvokkain tuntemattomien kanssa vääntämään- paitsi jos olet isoin ja vahvin kaikista!

Vierailija
20/94 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme heippalapun että koiramme täytyisi pitää pois keittiöstä, koska naapureilla petit alapuolella. Valitusta tuli jo siitä jos meillä oli vieraita. Kiva istua kahvipöydässä kun naapurin rouva koputti harjan varrella patteriin.

Kävihän tuo ovella soittamassa kelloa, ja melkein kävi mieheen käsiksi.

Pihalla kohdatessa mölisi ja huusi kuin mielipuoli.

Ja ihan normaalielämää vietettiin.