Löysin pyykkikorista vieraan naisen paidan..
Eli täh? Miten se on voinut sinne joutua? Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, kun kysyin mieheltä. Väitti, ettei tiedä asiasta mitään. Ja vaikuttikin siltä. Joten miten ihmeessä jonkun pusero joutuu meidän pyykkeihin?
Kommentit (157)
miehesi!!! Onko sinulta kenties kadonnut (alus-)vaatteita ja miehesi käyttää niitä työmatkoillaan...Pahoittelen tällaista v*****lua, mutta täällä vaan jo niin kovin moni on varma miehesi uskottomuudesta, että ajattelin muistuttaa, paidan syy voi olla melkeinpä mikä vaan. En siis oikeasti usko, että miehesi on transu.
Olen itse kadottanut vaatteita, osa löytynyt ystäviltä, miehen ystäviltä ja osaa ei ole vieläkään löytynyt. Käyn kuntoilemassa ja minä myös peseydyn aina kotona, mutta silti kassistani on löytynyt vieraat housut ja kerran kengät olivat vaihtaneet omistajiaan, joten vahinkoja sattuu. Et myöskään voi olla täysin varma, että paita tuli laukusta, eikä pyykkikorista.
Jutelkaa asiasta, älä syytä miestä vaan kerro huolistasi. Ja voin vannoa, että itse toivoin n. vuosi takaperin, että mieheni olisi ennemmin vain kuksinut salaa, enkä olisi koskaan saanut tietää, että hän oli ihastunut toiseen naiseen, jonka kanssa ei tehnyt kuitenkaan mitään ja katkaisi välit, kun niin pyysin. Silti vieläkin tulee itku, kun muistelen miten hän puhui tästä naisesta ja kuinka heillä oli hauskaa yhdessä...
Se, ettei miehesi hätääntynyt, kun kerroit paidasta, ei tee hänestä syytöntä. Tietäisitpä millainen valehtelija mun mieheni on ollut ja pokka säilyy. Sain vain itseni tuntemaan vainoharhaiseksi ja syylliseksi kunnes totuus paljastui, toinen nainen.
Ja mies on todellakin luonteeltaan olevinaan joka naisen unelma, rehellinen ja luotettava. Ja paskat. No toivotaan, ettei sitä enää tapahdu.
-FF-
Et mitenkään voi tietää mitä on tapahtunut. Mies voi olla ihan viatonkin ja ajattelepas miten pahaan ja epäreiluun rakoon hänet laitat, jos nyt alat tivaamaan ja kiukkuamaan asiasta. Tuskin mies tunnustaa, vaikka olisikin jotain puuhastellut.
Unohda koko juttu ja jatka elämääsi.
Oma mielipiteeni on kyllä, että jos mies opn kotona normaali, avioliitto toimii ja on mukana arjessa eikä ravaa usein muualla, ei se mahdollinen satunnainen paneskelukaan mikään hirveä asia ole.
Mies ei voi käyttää paitaa, koska paita kokoa M. Mies n. 190 cm ja harteikas. Ei ole kadonnut alusvaatteita, tosin olemme niin eri kokoa.
Tiedän, että mies voi näytellä. On kyllä sen luonteinen, että osaa jutella ja juttelee ihmisilla asioita, mitä he haluavat kuulla.
Ap
En ole tivannut, enkä raivonnut asiasta. Juttelimme asiallisesti ja unohdimme asian. En ole sen tyylinen, että kiukkuisin. Enkä ole kyselijä-luonne. Ehkä senkin vuoksi ei ole jäänyt kiinni..
Ap
joku on voinut saada sen paidan lahjaksi, tuliaisiksi tai ostanut jostain nettihuutokaupasta.
kyllä minullekkin tulisi joku pettäminen ensimmäisenä mieleen, mutta ei se ainut mahdollisuus ole. Älä nyt ala syyttelemään miestäsi, aiheutat vaan riitoja ja kohta sitten saatta olla niitä syrjähyppyjä.
jos tosiaan riittää että teillä on outo naisten paita, se tarkoittaa tämän palstan mukaan 100 varmasti että ap:n mies köyrii jotain toista naista?
Entä jos paita olisi miesten paita, sellainen outo paita jo mies ei tunnista omakseen?? syytetäänkö sittenkin miestä? siitä että on bi tai homo? vai kääntyykö syyttävä sormi vaimon puoleen?
Ap, otan osaa. Ota pienet lapsesi ja lähde.
ja melkein mitä vaan vaatekappaleita. Ihmettelin suunnattomasti a-kupin rintsikoita (itselläni dd), myöhemmin selvisi, että ystäväni oli ollut vahtimassa lastani ja hänen äitinsä oli ollut täällä myös vierailulla ja yötäkin - olivat hänen omaisuuttaan.
Näiden lisäksi myös paitoja, sukkia, jopa kenkiäkin on löytynyt, en todella tiedä miten ajautuvat minne sattuu.
Onneksi olin vielä silloin rintsikoiden aikoihin yh, joten kamalaa riitaa ei siitä asiasta syntynyt ;)
Eivät todellakaan olleet minun. Miehen paita oli pyykkikorissa ja haisi tupakalta. Mies oli käynyt viihteellä jonka aluksi kielsi mutta joutui myöntämään koska haistatin paitaa.
Käry kävi.
Myöhemmin erottiin koska lopulta tunnusti että on sivusuhde.
Olen varma että meillä oli joku nainen silloin kun olin synnärillä en toki tästä saanut tunnustusta ja unohdin asian mutta myöhemmin kun tuo petturuus paljastui ajattelin että niin sen täytyi olla. Sukkakoriini ei ilmesty tyhjästä naisten nilkkasukkia. Väri oli sellainen jota en koskaan käyttäisi.
Luulen että miehelläsi on kuin onkin suhde ja nainen laittoi tarkoituksellisesti vaatteensa matkalaukkuun että suhde paljastuisi. Miehelläsi pysyi naama peruslukemilla koska oli jo tietoinen asiasta, teit tyhmästi kun kerroit asiasta puhelimessa etkä kasvotusten.
ei tämä nyt näin dramaattista ole. Enhän nyt voi lapsilta isää riistää sen vuoksi, että meiltä on löytynyt paita.
Olemme olleet yhdessä jo vuosia, joten en sen vuoksi eroa, että mieheni käy työmatkoilla.
Ap
tosi tyhmästi kun kerroin puhelimessa. Mutta järkytyin niin pahasti, että soitin miehelle töihin. En olisi pystynyt odottamaan 7 tuntia.
Ap
luuletko että hän pystyisi valehtelemaan sinulle päin naamaa?
Tuolle paidalla voi olla montakin selitystä, suhde on vain yksi niistä.
Miettikäähän te jotka olette varmoja että ap:n mies pettää, miltä tuntuisi jos pyykkikoriin olisikin ilmestynyt miehen paita. Ja mies syyttäisi teitä pettämisestä, ilman syytä. Ei kivaa eihän!
myrkytä, äläkä anna kenenkään myrkyttää mieltäsi. Koittakaa elää onnellista perhe-elämää ja kiinnittäkää huomiota toisiinne. Jos arki sujuu se on todella tärkeätä, toivottavasti sujuu.
Koittakaa nauttia toisistanne, siinä määrin kuin se on mahdollista, sillä pienten lasten kanssa pienetkin ongelmat voivat helposti paisua isommiksi kuin mitä ne oikeasti ovat. Järki päähän, epäilyt ovat turhia mielen myrkyttäjiä, mutta silmät pitää toisaalta pitää auki. Älä murehdi liikoja.
T "kekseinhän"
niin silti jonkun paita on voinut joutua siellä kassiisi. Tai jos on mahdollista että se on jonkun ystäväsi niin mikset kysy? ei se ole noloa jos sanoo, että löysin vaikka vaatekaapistani tälläisen paidan, eihän se ole sinun?
entä onko sinulla siskoa, miehellä siskoa? onko teillä käynyt muita sukulaisia?
Entä onko miehellä siellä työmatkalla työkavereita mukana? jonkun miehen kassissa on ollut hänen vaimonsa paita ja se mennytkin miehesi kassiin.
Tai naispuoleisen työkaverin paita on eksynyt miehen kassiin, ihan jostain viattomasta syystä. Ehkä mies ei kehtaa sanoa, että naispuoleinen työkaveri on ollut hänen huoneessaan.
Selityksia on vaikka kuinka paljon, pettaminen on vaan niistä yksin kertaisin.
periaatteessa luotan mieheeni. Mutta pienten lasten kotiäitinä jotenkin tämä huoli korostuu. Pelko siitä, että yhtäkkiä olisikin yksin.
Kyllä mies mielestäni on minulle rehellinen, mutta toista ihmistä ei koskaan voi oppia tuntemaan täydellisesti.
Ap
Jos kerran on kieltänyt tietävänsä paidasta mitään, niin tuskin toisella kysymällä vastaa, että joo, erään hoitoni kledju vahingossa ajautui mukaan. Eli yritäpä muutoin selvittää tilanne.
Surkeaa, jos mies on pettänyt, jos ihan pienet lapset(pienin 3 kk)
Voihan selitys olla jokin muukin.
Kerroit käyväsi jumpassa, jos paita on sieltä?
periaatteessa luotan mieheeni. Mutta pienten lasten kotiäitinä jotenkin tämä huoli korostuu. Pelko siitä, että yhtäkkiä olisikin yksin.
Kyllä mies mielestäni on minulle rehellinen, mutta toista ihmistä ei koskaan voi oppia tuntemaan täydellisesti.
Ap
Jotenkin nyt alkoi pistää vihaksi, jos mies tekisi jotain tällaista. Meikäläinen täällä hoitaa kodin ja lapset, jotta mies saa rauhassa hoitaa uraansa. Jotenkin tekee mun työn täällä niin arvottomaksi..
Ap