Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin pyykkikorista vieraan naisen paidan..

Vierailija
01.09.2008 |

Eli täh? Miten se on voinut sinne joutua? Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, kun kysyin mieheltä. Väitti, ettei tiedä asiasta mitään. Ja vaikuttikin siltä. Joten miten ihmeessä jonkun pusero joutuu meidän pyykkeihin?

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kulkeutunut.

Vierailija
142/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..haluaisimme tietää..

Joten;

Mitä teille nyt kuuluu?

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..haluaisimme tietää..

Joten;

Mitä teille nyt kuuluu?

:)

Eipä mitään ihmeempiä. Tuon paitaepisodi oli aivan irrallinen juttu meidän elämässä, ei oikeastaan vaikuttanut mitenkään. Tämän paidan jälkeen ei ole löytynyt mitään. Joskus ihmeteltiin yhdessä että miten ihmeessä se paita sinne ilmestyi.

Eli onnellisesti naimisissa vielä näiden vuosien jälkeen :)

ap

Vierailija
144/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidan merkki oli A. Myer California (made in USA). En ole ikinä tuollaisesta merkistä kuullutkaan, onko hyväkin?

ap

Taitaa olla kyllä myynnissä vain rapakon toisella puolella. Miten se mun mielestä kuitenkin pitäisi olla A Byer...? A tarkoittaa Amy.

Hotelli siivottu huolimattomasti?

Meillä oli pyykissä vieraat naisten pikkuhousut. Mustat ja pitsiset. Huomasin kanssa, kun otin kuivurista pois. Ei paljon naurattunut, mutta ei auta kuin mieheen luottaa kun väittää ettei tiedä mistä tulivat.

Vierailija
145/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidan merkki oli A. Myer California (made in USA). En ole ikinä tuollaisesta merkistä kuullutkaan, onko hyväkin?

ap

Taitaa olla kyllä myynnissä vain rapakon toisella puolella. Miten se mun mielestä kuitenkin pitäisi olla A Byer...? A tarkoittaa Amy.

Hotelli siivottu huolimattomasti?

Meillä oli pyykissä vieraat naisten pikkuhousut. Mustat ja pitsiset. Huomasin kanssa, kun otin kuivurista pois. Ei paljon naurattunut, mutta ei auta kuin mieheen luottaa kun väittää ettei tiedä mistä tulivat.

Ei sitä auta kun luottaa.

ap

Vierailija
146/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin samanlaiset opiskeluaikoina miehen repusta. Selitti pokkanaamalla että kaverit ne on jekuttaneet. Uskoin hölmöyksissäni, tai en uskaltanut luottaa vaistoihini. Nykyään tiedän pöksyjen omistajan nimenkin.

Jos en olisi antanut sinisilmäisesti höynäyttää itseäni silloin, olisin myöhemmin säästynyt paljolta...

Vierailija
147/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte sinisilmäisiä.

Voihan se olla, että haluattekin sitä.

Onnea vaan tulevaisuuteenkin........

Vierailija
148/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus naisten alushousut, sellaiset oudon lapsimaiset - tai mummomaiset, lahkeet niissä ainakin oli - ei tosiaan sellaiset, mitä voisi käyttää silloiset teini-ikäiset. Poikaystäväni väitti, ettei yhtään voi käsittää, mistä nuo kalsongit ovat ilmestyneet ja hän vakuutti minut vilpittömyydellään. Tapaus jäi siis mysteeriksi.

Tosin n. 15v myöhemmin sain kuulla, että tuo kyseinen poikaystävä oli pettänyt minua suhteemme aikana ihan jatkuvasti ja kaikki tiesivät siitä - kukaan vaan ei kertonut sitä silloin minulle.

Sorry Aapee - sun miehes on pettänyt sua, mutta on varmaan niin kauhuissaan tekosestaan, että jo itsekin uskoo, ettei tiedä, mistä paita on tullut. Eikä ainakaan koskaan myönnä mitään.

Vierailija
149/157 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ikinä pystyisi olemaan "toinen nainen" ja jos saan tietää, että miehelläni on tällainen "toinen", hakkaan ensin naisen teho-osastolle pariksi kolmeksi viikoksi ja sitten vasta tulee miehen vuoro... Mutta se on jo rankempaa ;)

Vierailija
150/157 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tarina jatkuu, vai päättyikö tähän?

Vierailija
151/157 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin silloisen poikaystävän kanssa muuttamassa yksiin. Hänellä oli kaikki kamat kasseissa kun oli vähän aikaisemmin muuttanut pois entisen likkakaverin luota ja majaili kaverillaan. Mies oli löytänyt exän paidan omista kamoistaan -ja tässä se miehen ääliömäisyys loistaa- laittoi paidan minun kaappiini! Kun löysin vieraan paidan vaatteideni joukosta mies silmät kirkkaina sanoin että kyllä se on minun paita oli muka nähnyt päällänikin sen.

Nostin hirveän älämölön ja sitten sai kakistettua totuuden.

Tuli heti ensimmäinen epäluottamuksen ryppy rakkauteen kun miehen ensimmäinen reaktio on puhua paskaa vaikka olisin hyvin ymmärtänyt että paita on VAHINGOSSA tullut vaatteiden mukana.

Vierailija
152/157 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eksyi aikanaan toisen naisen sukka mukaan. Vaimo sen sitten huomasi. (minä en kyllä tunnistaisi omia sukkiani...). Valehtelemaan en lähtenyt, joten kriisihän siitä syntyi, mutta pienempi kuin olin luullut. Vaimo itki pari päivää ja toinen nainen itki kun kerroin lopettavan suhteen. Tajusin törkeyteni - ei ole toistunut.

Vierailija
153/157 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen nainen on halunnut sun tietävän sen olemassa olon, toi on ihan tyypillinen tapa. T: myös toinen

Vierailija
154/157 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitten sadatteli yksi aamu kaapilla, että kenen perkeleen kalsarit on mun kaapissa.

Päiviä meni ennen kuin selvisi, että esikoisemme kaveri (ovat aikuisia) oli saunonut meillä ja jättänyt bokserinsa pyykkikoriin.

Tuntui kamalalta kun mies syytti minua ja minä en tiennyt asiasta mitään.

Vierailija
155/157 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten tosi juttu. Olen kerran elämässäni ollut "toinen nainen" - vieläkin nolottaa. Mutta mitä sitä voi 18-vuotiaalta odottaa.

Ok. Kundi asui yhdessä jo kuitenkin tämän avokkinsa kanssa, mutta myöhemmin selvisi että jahtasi kaikkia jotka naisilta näyttivät. Viimeisen kerran kun tapasimme jostain oudosta syystä sujautin kondomin käärepaperit kaverin laukkuun. Halusin, että avokki tietää mikä niljake on kyseessä.

Pari erosi muutaman kuukauden kuluttua tuosta ja minä en enää miehen lepertelyihin uskonut. Sen jälkeen olen varattuja miehiä karttanut kuin ruttoa.

Vierailija
156/157 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus naisten alushousut, sellaiset oudon lapsimaiset - tai mummomaiset, lahkeet niissä ainakin oli - ei tosiaan sellaiset, mitä voisi käyttää silloiset teini-ikäiset. Poikaystäväni väitti, ettei yhtään voi käsittää, mistä nuo kalsongit ovat ilmestyneet ja hän vakuutti minut vilpittömyydellään. Tapaus jäi siis mysteeriksi.

Tosin n. 15v myöhemmin sain kuulla, että tuo kyseinen poikaystävä oli pettänyt minua suhteemme aikana ihan jatkuvasti ja kaikki tiesivät siitä - kukaan vaan ei kertonut sitä silloin minulle.

Sorry Aapee - sun miehes on pettänyt sua, mutta on varmaan niin kauhuissaan tekosestaan, että jo itsekin uskoo, ettei tiedä, mistä paita on tullut. Eikä ainakaan koskaan myönnä mitään.

en mä viitsi tuollaisella asialla stressata, jos pettää niin sitten pettää. :)

Oli mullakin vähän selittelemistä, että miksi olin sopinut erään miehen kanssa tapaamisiä hänen kotiinsa niin ettei hänen vaimonsa ole kotona ;)

ap

Vierailija
157/157 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme