Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin pyykkikorista vieraan naisen paidan..

Vierailija
01.09.2008 |

Eli täh? Miten se on voinut sinne joutua? Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, kun kysyin mieheltä. Väitti, ettei tiedä asiasta mitään. Ja vaikuttikin siltä. Joten miten ihmeessä jonkun pusero joutuu meidän pyykkeihin?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan selkeääkin selkeämpi provo.

Vierailija
22/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukkuunsa ja sieltä se on joutunut pyykkiin. Ja hotellihuoneeseen se on tullut jonkun naisen mukana. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selvinnyt mistä tuli, koska silloin olin yh, joten ei miestä ketä epäillä pettämisestä. Asuimme kerrostalossa, mutta emme käyttäneet kuivaushuonetta tai pesutupaa siellä.

Vierailija
24/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mistä se sinne oli joutunut voisit kysyä mieheltäsi. Näytä paita miehellesi ja kysy kenen se on.

Laitoin tummat vaatteet pyykkikoneeseen. Otin miehen matkalaukusta tummat vaatteet ( en siinä katsonut mitä vaatteita ne oli) ja pyykkikorista tummat vaatteet. Sitten vasta, kun laitoin pyykkejä kuivumaan, huomasin tämän oudon paidan.

ap

Vierailija
25/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestäkin voi päästä yli.. tai ainakin on helpompaa tietää totuus kuin ikuisesti pähkäillä ja kuvitella omiaan.

On minuakin syytetty vainoharhaiseksi, mutta lopulta olin oikeassa. Miehelläni oli toinen nainen, vaikka käyttäytyi minua kohtaan kuten aina ennenkin. Eikä meinannut tunnustaa, vaikka minulla oli todisteet kädessä.

Vierailija
26/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 27 on kaikista luonnollisin vastaus. Sitä yritin miehellekin sanoa, mutta ei myöntänyt mitään. Ja oli itsekin ihmeissään, ei siis ollut hätääntynyt tai punainen tms.

Mutta sitten on näitä muita selityksiä, joten en tiedä, mihin uskoa.

ap

Vierailija
27/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kysynyt mieheltä paidasta. Oli aivan ihmeissään itsekin.

Tottakai mua pelottaa, että jotain selviää. Pienin lapsi vasta 3 kk. Mutta kun tämä on ainoa merkki ikinä, mikä vähänkin viittaa pettämiseen.

Kertokaa nyt jotain tuosta merkistä A.Meyr California? En löytänyt edes googlettamalla mitään. On siis ulkomailta ostettu paita..?

ap

Vierailija
28/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paita on vaimon käsissä...

Toisin sanoen, ehkäpä miehelläsi ei ole rakastajatarta. Selitys löytyy muualta, joko hotellihuoneesta muuten tai sitten paita on jonkun ystäväsi tai sukulaisesi mutta se on onnistunut piilottelemaan jossakin mutkassa pidemmän aikaa.

Meiltä löytyi kerran naisten pikkuhousut, kun olin pessyt mieheni matkavaatteita. Housut olivat kuitenkin anoppini, ja minä olin itse ne hänen luotaan kassissani kuljettanut, unohtanut muutaman pyykättävän vaatteenkanssa pariksi viikoksi väärään paikkaan ja sitten vasta pessyt ne mieheni vaatteiden kanssa samaan aikaan. Oli aika hilpeää!

Vierailija
29/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 27 on kaikista luonnollisin vastaus. Sitä yritin miehellekin sanoa, mutta ei myöntänyt mitään. Ja oli itsekin ihmeissään, ei siis ollut hätääntynyt tai punainen tms.

Mutta sitten on näitä muita selityksiä, joten en tiedä, mihin uskoa.

ap

olisin niin kuin ei mitään ja tarkkailisin miehen tekemisiä supertarkasti (salaa) tästä eteenpäin. Jos mies on noin viilipytty, hän ei taatusti myönnä mitään ennen kuin jää tosiaan kiinni.

Toisaalta, jos mies vain yksinkertaisesti on sarjapetturi (aina eri nainen), häntä on vaikeampi saada kiinni (ei anna numeroaan tms. vaan yksinkertaisesti on aina eri naisen kanssa).

Silti on vielä myös se mahdollisuus, että asiaan on oikeasti ihan järkevä selitys, johon ei liity pettämisiä :).

Vierailija
30/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni reaktiota olenkin ihmetellyt. Mieheni punapäänä punastuu tosi helposti, mutta tuossa tilanteessa, kun näytin paidan, ei sillä ollut mitään reaktiota. Vain ihmetystä. Tosin, koska järkytys oli aika suuri, olin jo soittanut miehelle töihin paidasta. Eli tiesi asiasta kun tuli kotiin..

ap

Vierailija
31/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt jotain tuosta paidan merkistä..

Ap

Vierailija
32/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rakastaja vei vahingossa mun stayup-sukan mennessään :) Onneks purki itse matkalaukkunsa ja oli löytänyt sen.

Vierailija
33/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään suhteeseen en usko, koska mies on niin avoin puhelimensa suhteen. EIkä yleensä käy missään baareissa tms. Tiedän, ettei tuo merkitse mitään, mutta kuitenkin.

Eli jos mies pettää, on ne jotain hoitoja. Ja jos nyt pettää edelleen, niin on varmasti extravarovainen.

Joo, kivat mulle. Ap

Vierailija
34/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi noin 13 vuotta sitten niin, että silloinen avovaimoni oli toisella paikkakunnalla töissä. Viikonloppuna avovaimon siivotessa, meidän vesisängystä löytyi vieraan naisen pikkuhousut, sieltä patjan ja laidan välistä.

Mulla ei tietenkään mitään tietoa asiasta.

Samainen naishenkilö on nykyään aviovaimo ja oli lasten kanssa heinäkuussa viikonlopun mummolassa. Sieltä tultuaan löysi vaimo sängystä korvakorun lukkon ja toisen lukon sängyn alta.

Tälläkään kertaa mulla ei ollut mitään tietoa asiasta.

Näiden pienten tarinoiden opetus on se, että minulla ei ole ollut noilla kerroilla vierasta naista, en ole pettänyt, ei edes kylässä ole käynyt naistuttavaa.

Nuo molemmat tapaukset ovat täysiä mysteereitä. Itsekin olisin varmasti mustasukkainen vaimoni tilanteessa.

Meidän tilanteessa uskoakseni vaimo ei kumpaakaan tapausta muistele enää niin että epäilisi mitään, vaan elämmä tältä osin ihan tyytyväistä elämää.

PS. 13 vuotta sitten tämä avovaimo oli pitkään mustasukkainen kalenteristani löytyneelle puhelinnumerolle joka kuului Anu Saukolle. Tuon nimen ja numeron kirjoitti yksi hyvä kaverini kalenterini kulmaan kun otettiin muutama kalja ennen baariin lähtöä. Avovaimo vain hermostui enemmän, kun minua tuo epäily hymyilytti, mutta en pystynyt kommentoimaan.

Taisi mennä jokunen kuukausi ennenkuin vaimo ymmärsi lukemansa, ja minä ehdin saamaan hyvät naurut moneen kertaan. Jälkikäteen olemme tietysti vitsailleet.

Vierailija
35/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MarýMayer kyllä löytyy mutta A,myer ei

Vierailija
36/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki oli siis A. Byer California. Paita aivan tavallinen musta toppi. Eli siis B:llä ei M:llä..

Ap

Vierailija
37/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt googletin tuon paidan merkin, ja merkki on siis usalainen. Myydään macy's tavarataloissa (äkkiä luin, toivottavasti oikein).

Eli tämä tieto nyt ainakin poissulkee kaikki kaverini. Kukaan heistä ei ole käynyt Jenkeissä. Taitaa siis olla joku bisnesnainen työmatkalta :(

Ap

Vierailija
38/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti, jos hänellä olisi rakastajatar, olisi miehesi mennyt vaikeaksi, paidasta kysyttäessä. Vai onko hän hyvä näyttelijä???

Yleensä ihmisestä kuitenkin huomaa, jos valehtelee.

Vierailija
39/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitahan on voinut olla vaikka miehesi hotellihuoneessa edelliseltä majoittujalta jääneenä... kenties jenkki tämä edellinen.

Mies on sitten kaapinut vaatteet laukkuun kotiin lähtiessään ja siinä samalla tämä vieras paita meni mukana...

Vierailija
40/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän