Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin pyykkikorista vieraan naisen paidan..

Vierailija
01.09.2008 |

Eli täh? Miten se on voinut sinne joutua? Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, kun kysyin mieheltä. Väitti, ettei tiedä asiasta mitään. Ja vaikuttikin siltä. Joten miten ihmeessä jonkun pusero joutuu meidän pyykkeihin?

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva saada miehenkin (39 )kommenttia asiasta :) Ja kuulla, että noita selittämättömiä tapauksia sattuu..

Ap

Vierailija
42/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran kävikin juuri noin, että yksi toppini unohtui minulta hotellihuoneeseen ja joutui siten vahingossa miehen matkatavaroihin. Hänen vaimonsa tosin ei sitä ehtinyt huomata kotona. Mies oli aina "yön yli työmatkoilla" vaikka oli minun luonani tai sitten olimme yhdessä jossain toisessa kaupungissa. Mies valehteli vaimolleen päin naamaa, vaikka ei ainakaan minun mielestäni ollut erityisen hyvä siinä. Ei tietenkään kukaan tunnusta tuollaisessa tilanteessa, että se on jonkun toisen naisen paita. Pettäjä valehtelee viimeiseen asti.

Ap, sinuna tarkkailisin onko muita merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutuilla meinasi tulla avioero autosta löytyneistä naisten alushousuista, lopulta miehen kavereiden piti todella vakuutella ja vannoa että se oli vaan kepponen.

Mua ei haittaa vieraat kalsarit pyykkikorissa, meillä käy niin paljon yövieraita etten ihmettele vaikka joskus sinne jotain meille kuulumatonta joutuukin. Luota mieheesi.

Vierailija
44/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaik ihan suoraan ja sanot ettet oikeen usko ettei miehelläs oo mitään tietoa paidasta.. Merkit pikkasen viittaa että kyse on jostain aivaan muusta kuin rehellisyydestä.

Vierailija
45/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

43:

Kun kerroin asiasta ja näytin paidan miehelleni, niin mieheni oli ällistynyt. Ei siis mennyt vaikeaksi, änkännyt, alkanut haastamaan riitaa tms. Tosin olin soittanut paidasta aiemmin hänelle, joten voihan olla, että hän oli valmistautunut hyvin näyttelemään.

Ap

Vierailija
46/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa käymättömyys ei myöskään sulje pois suhdetta. Työmatkat ovat oivia tilaisuuksia ja muista etteivät niitä matkoja välttämättä ole tehty oikeasti. Miehesi voi olla "matkoilla" vaikka naapurikaupunginosassa tai jos onkin ollut jossain niin ei välttämättä yksin.

Nimimerkillä Kokemusta aiheesta (valitettavasti).

Mihinkään suhteeseen en usko, koska mies on niin avoin puhelimensa suhteen. EIkä yleensä käy missään baareissa tms. Tiedän, ettei tuo merkitse mitään, mutta kuitenkin.

Eli jos mies pettää, on ne jotain hoitoja. Ja jos nyt pettää edelleen, niin on varmasti extravarovainen.

Joo, kivat mulle. Ap

Vierailija
47/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä on jonkin verran noita työreissuja (joko firman koulutustilaisuuksia, juhlia tms. en ole paljon kysellyt), missä ollaan yötä pois. Joten hänhän voi olla missä vain. Oma kaverini on ollut toinen nainen, joten tiedän kuinka helppoa vaimoa on höynäyttää..

No, en nyt tiedä mitä tässä ajattelisi.

Ap

Vierailija
48/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt koska tämä tapahtui ja oletteko vielä "yhdessä"? Oliko tämä toppi kenties sinun? Aika kaukaa haettu..

Ap

Vierailija
49/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kuitenkin kaikille vastauksista. Sen tästä nyt opin, että liikaa en miehen varaan laske. Ehkä parasta on jatkaa tavallista elämää lastenkin kannalta ja koittaa unohtaa koko juttu. Katsoo nyt, tuleeko jotain muita merkkejä vastaan.

Ai niin, kekseinhän toisenkin jutun. Mies hankki työkoneeseensa sellaisen suojan, ettei vierestä näe, mitä koneella tehdään. AIkaisemmin ei ole ikinä käyttänyt tällaista.

Ap

Vierailija
50/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toppi oli sitäpaitsi fuksianvärinen, ei tumma.

t. 47

kerro nyt koska tämä tapahtui ja oletteko vielä "yhdessä"? Oliko tämä toppi kenties sinun? Aika kaukaa haettu..

Ap

Vierailija
51/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toppi oli musta ja hihaton. Vähän kulahtanut, joten sitä oli käytetty aika paljon.

Ap

Vierailija
52/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis länsirannikolta Porin tuntumasta ja maatöitä tai metsätöitä, kuuluu läheisesti elämään.

Vierailija
53/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Porista kotoisin, mistä sinä sen tiesit???

Ap

Vierailija
54/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis kyllä pystynyt ennustamaa. Koitin kyllä "lohduttaa" noilla selittämättömillä tapauksilla (vesisängy + korunlukot)

Toi alla oleva paljastaa syntymä/kotimurteen.

Ai niin, "kekseinhän" toisenkin jutun.

Joo. Kyllä sä oot paljon varoituksia saanut, ja ehkä miestä pitää hiukan tarkkailla. Kannattaa tietty myös miettiä, painaako parisuhteessa jokin, jokin joka voisi ajaa uskottomuuteen. Vai onko mies sitten luonteeltan villi ja vapaa.....

Vierailija
55/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain joka paljasti.

Vierailija
56/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat siis jotain murrejuttua? Luulin jo, että olet joku näkijä. Olisin pyytänyt sitten sun kertomaan, että onko mun miehellä jotain toista.

Ap

Vierailija
57/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin

Vierailija
58/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täh? Miten se on voinut sinne joutua? Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, kun kysyin mieheltä. Väitti, ettei tiedä asiasta mitään. Ja vaikuttikin siltä. Joten miten ihmeessä jonkun pusero joutuu meidän pyykkeihin?

sitten äitini muistutti, että minun sukat ne on, oli antanut ne minulle joululahjaksi. Joten se siitä draamasta.

Vierailija
59/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa, kerhoissa tai muualla? Siis missä lapset vaihtaa vaatteita tai on vaihto vaatteet mukana.

Mun poika vei kerran vahingossa omaan hoitoreppuunsa hameeni joka sitten kulkeutu hoitopaikkaan ja sieltä viereisen naulakkopaikan pojan reppuun ja hänen kotiin. Oli siinä äidillä ihmettelemistä kun naisen minihamonen on 5-v pojan repussa.

Selvisi kun tämä äiti oli tuonut hameen hoitoon ja siellä oli sitten esillä. Monet naurut on jälkeen päin saatu tuollakin hame-episodilla

Vierailija
60/157 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tuosta sanasta jäin tällä kertaa kiinni :) Olen tuosta murteesta yrittänyt poisoppia, aina jään kuitenkin kiinni :)

Lapset ovat vasta niin pieniä, joten eivät ole hoidossa.

Ja suhteemme on periaatteessa ihan hyvä, mutta kaksi tosi pientä lasta..voitte kuvitella loput.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän