Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa (kerketä) tulla yhdynnän aikana

Vierailija
26.09.2023 |

Mies laukeaa niin nopeasti, että en kerkiä siinä ajassa ite päästä huipulle. Lähelle kylläkin monesti pääsen. Ei olisi aina paljostakaan kiinni.

Ei siinä sinänsä mitään, tiiän että miestä harmittaa se ja hän oikeasti yrittää olla tulematta liian aikasin. Mutta yritykseksi jää. Monesti mies ehottaa sen jälkeen että jatketaan vielä, mutta ongelma on siinä että itellä lopahtaa kiinnostus miehen tulemisen jälkeen kokonaan, satasesta nollaan. Parempi vaan lopettaa. Tai jos ei lopeteta ja jatketaan, ni mies vaan tulee kohta uudestaan ja ite en oo taaskaan kerenny edes päästä vauhtiin. Tän jälkeen tietysti tulee vielä suurempi pettymys ja suorastaan vitutus. Eikä sen jälkeen auta enää mikään, edes sormi/kieli leikit, vaikka kumppani ehottais.

Joskus kyllä tehään niin että mies ensin hoitelee mut suulla tai sormilla. Se kyllä on tosi kiva juttu, mutta ei mun mies joka kerta niinkään jaksa tehä, mikä on ihan ymmärrettävää.
Ja jos minä oon se alotteen tekijä, ni jotenkin en osaa "vaatia" kovin kummosia esileikkejä jos toinen on vaikka vähän väsyny tms. Sit vaan elättelen toiveita, että kerkeen tulla yhdynnän aikana ja useimmiten saan pettyä.

Ollaan molemmat toistemme ensimmäiset kumppanit ja seksikumppanit myös. Eli opetellaan kumpikin vielä. Ollaan juteltu asiasta, mutta sama meno silti jatkuu. Tuntuu että alkuun meillä luisti jotenkin paremmin. En tiiä mitä nyt on tapahtunu.
Onko tuosta mun tulemattomuudesta tullu sitten jotenkin mörkö ja se ongelma vaan paisuu...

Oon yrittäny aatella että seksi on ihanaa vaikka ei tuukkaan (oikeasti onkin ja nautin siitä silti) ja koittanu hyväksyä että aina vaan ei tuu. Mutta se vaan tuntuu tosi epäreilulta. Miks toinen saa aina tulla mutta toiselle se on että "saas nähä"?
Välillä vituttaa olla nainen.

Olen koittanu harjotella lantionpohjalihaksia, tutustua omaan alakertaan ja kertonu kumppanille mistä tykkään jne. Ja välillä ihan oikeasti hetkellisesti pystynyt hyväksymään sen että en vain tule ja pitänyt silti hauskaa ilman odotuksia. Nauttinut siitä vaikken tuukkaan. Mutta välillä se pettymys vaan iskee päin naamaa ja suorastaan alkaa itkettämään.

En tiedä. Onko antaa vinkkejä? Tai vaikka vertaistukea.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Hän ei  "aina jaksa"? Voihan hän todellakin sinut tyydyttää vaikka jokaikinen kerta ensin!! Taas tätä. ettei se naisen orgasmi ole yhtä tärkeä kuin sen miehen. Arvosta itseäsi.

Mitäs jos sinä sanoisit että et jaksa...kun et kuitenkaan saa.

Ihan hirveetä olla kiihoittunut ja sitten jäädä siihen kitumaan, vähintä olis mieheltä sitten jälkikäteen tehdä sinut tyytyväiseksi. Miksi se yhdyntä on niin yliarvostettu, seksiä on muutakin kuin se.

Vierailija
2/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi Emla. Puudutusvoide apteekista ilman reseptiä. Vaikuttaa kaksi tuntia. Siinä ajassa hitainkin nsinen ehtii tulla, jos yleensä tulee. Sitten kun vaikutus on lakannut, niin toinen eli palkkiokierros, niin mieskin tuntee jotain. Googlaa yliopiston apteekkisivujen hausta "Emla".

Voitiin jättää kokonaan pois puolen vuoden päästä, kun mies oli päässyt jännityksestä eroon, kun homma alkoi onnistua. Se palkkiokierros jäi meillä vakioksi, meillä ollaan yhä kaksi kertaa illassa, noin parin tunnin välein. Minä saan vasta yli 10-15 minuutin päästä, joten "pikaiset miehet" eivät sovi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Hän ei  "aina jaksa"? Voihan hän todellakin sinut tyydyttää vaikka jokaikinen kerta ensin!! Taas tätä. ettei se naisen orgasmi ole yhtä tärkeä kuin sen miehen. Arvosta itseäsi.

Mitäs jos sinä sanoisit että et jaksa...kun et kuitenkaan saa.

Ihan hirveetä olla kiihoittunut ja sitten jäädä siihen kitumaan, vähintä olis mieheltä sitten jälkikäteen tehdä sinut tyytyväiseksi. Miksi se yhdyntä on niin yliarvostettu, seksiä on muutakin kuin se.

Kyllä hän saattaisi tyydyttääkkin minut ja niin hän tekeekin välillä, mutta välillä näen hänestä, että hän ei jaksaisi tai en viiti edes ehottaa kun tiedän että hän ei vain kehtaisi kieltäytyä. En itsekkään sillon nauti jos näen miehestä sen epäkiinnostuksen. Kun olen nähnyt hänet kiinnostuneena ja innokkaana, niin tiedän kyllä millon hän tosissaan haluaa tehdä mulle "taikoja". Sillon kyllä tulen tyydytetyksi ja hyvin tulenkin.

Eli hän ei ole sanonut että ei jaksa, vaan näen ja vaistoan hänestä.

Ei välttämättä aina tietysti halut kohtaa. Oon huomannu, että ite saattaisin olla joinain iltoina sillä päällä kun toinen on just sillon vaikka väsynyt, monesti hän silti kyllä haluaa ryhtyä puuhiin. Mutta usein juuri nämä hetket on ne millon huomaan että petyn pahasti. Ei pitäisi odottaa mitään sillon jos toinen on väsynyt.

(Mainitsen vielä, että molemmat tietysti kyllä osataan kieltäytyä ja kunnioitetaan toisiamme jos ei oikeasti halua.)

Ja kyllä, mulla on varmasti parantamisen varaa tuossa, että arvostaisin enemmän itseäni.

Vierailija
4/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toimi Emla. Puudutusvoide apteekista ilman reseptiä. Vaikuttaa kaksi tuntia. Siinä ajassa hitainkin nsinen ehtii tulla, jos yleensä tulee. Sitten kun vaikutus on lakannut, niin toinen eli palkkiokierros, niin mieskin tuntee jotain. Googlaa yliopiston apteekkisivujen hausta "Emla".

Voitiin jättää kokonaan pois puolen vuoden päästä, kun mies oli päässyt jännityksestä eroon, kun homma alkoi onnistua. Se palkkiokierros jäi meillä vakioksi, meillä ollaan yhä kaksi kertaa illassa, noin parin tunnin välein. Minä saan vasta yli 10-15 minuutin päästä, joten "pikaiset miehet" eivät sovi minulle.

Hmm, ehkä vois olla kokeilemisen arvoinen, jos oikeasti ei muuta keksi. Mulle vain toi kaksi tuntia on aika pitkä aika. Ei monesti vaatisi kuin muutaman minuutin lisää kestävyyttä ja niin, että ei tarttisi pitää taukoja välissä laukeamisen estämiseksi.

Joskus käy meinaan niin, että ite olen lähellä huippua niin mies joutuu pitää pienen tauon ja tällein saattaa käydä useamman kerran kunnes lopulta hän laukeaa. Ja minä olen käynyt kymmenen kertaa lähellä, mutta en kertaakaan kerennyt tulla. Välillä vähän raastavaa.

Samalla tää harmittaa myös mieheni puolesta, kun tiedän että häntäkin harmittaa tämä homma.

Vierailija
5/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä kävisin lähellä orgasmin rajaa mutta seksi loppuisi kesken, niin kyllä minä käsin tai vibralla veisin itseni loppuun joko omin tai miehen avustamana. Miten se halu tulla voi muka loppua jos lähellä käy.

En ymmärrä miten se kiinnostus voi lopahtaa sadasta nollaan muka kun seksi loppuu? Eihän nälkäkään sillä lopu että pidät ruokaa huulilla ja sitten vedät pois, päinvastoin kyllähän se fyysinen tarve jää kytemään ja on sitten tultava jotenkin.

Toinen hyvä ja helppo vaihtoehto on toki tuo että tulet ennen yhdyntää. Voit hyvin vaatia tätä aina kun haluat saada orgasmin.

Vierailija
6/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä kävisin lähellä orgasmin rajaa mutta seksi loppuisi kesken, niin kyllä minä käsin tai vibralla veisin itseni loppuun joko omin tai miehen avustamana. Miten se halu tulla voi muka loppua jos lähellä käy.

En ymmärrä miten se kiinnostus voi lopahtaa sadasta nollaan muka kun seksi loppuu? Eihän nälkäkään sillä lopu että pidät ruokaa huulilla ja sitten vedät pois, päinvastoin kyllähän se fyysinen tarve jää kytemään ja on sitten tultava jotenkin.

Toinen hyvä ja helppo vaihtoehto on toki tuo että tulet ennen yhdyntää. Voit hyvin vaatia tätä aina kun haluat saada orgasmin.

Olen ihmetellyt tuota itsekin. En ymmärrä itekkään. Mulla jotenkin vaan lopahtaa halut, ollaan kokeiltu sen jälkeen, että kumppani tekee mulle asioita ja joskus olen kokeillut tuota että itse hoitelisin itseni, mutta en siltikään aina tule kun ei vaan enää haluta samalla tavalla kuin hetki sitten. Joskus harvoin nuin on onnistunut ja mies on saanut halut palaamaan takaisin, mutta useimmiten ei. Ja sen takia en jaksa aina edes yhdynnän jälkeen yrittää enää vaikka toinen ehdottaisikin.

Vierailija
7/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lämmitellä hieman itseäsi ennen yhteispeliä

Vierailija
8/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen orgasmi aina etusijalla. aina ja yhä vaan. Miltäs miehestä tuntuisi, kun olisi lähellä, ja nainen vain lopettaisia siihen? Tuskin tyytyisi mies moiseen!!!

Vierailija
9/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen orgasmi aina etusijalla. aina ja yhä vaan. Miltäs miehestä tuntuisi, kun olisi lähellä, ja nainen vain lopettaisia siihen? Tuskin tyytyisi mies moiseen!!!

Ongelmahan on että nainen nimenomaan tyytyy moiseen ja se ei ole suoraan sen miehen vika jos tyytyy.

Mies tietenkin varmaan ottaisi kädet käyttöön jos jäisi juuri orgasmin rajalle ja seksi loppuisi - oletan että aika moni nainenkin näin tekisi.

Vierailija
10/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidelkaa endin sinulle orkut. Samalla pillu kostuu kiimaiseksi miestäsi varten. Win win tilanne, jossa molemmat saa.

Vierailija
11/65 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se hyvältä tietenkään tunnu, mutta ihan samalla tavalla sitä ajattelee kuin naisetkin että ehkä ensi kerralla sitten.

Purkaa sitten paineet itsekseen jossain välissä

Oma kumppani oli varsinkin alkuun orgasmin jälkeen niin pois pelistä että siihen jäi hommat siltä illalta

En ehkä osannut olla itse aloitteellinen ja vaatia itseni tyydyttämistä.

Onko se sitten itsekästä ja välinpitämätöntä jos ei sellainen tule itsestään mieleen.

ehkäpä.

Vierailija
12/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies alkaa kestämään käytössä pidempään, kun ikää tulee tarpeeksi lisää. Sitä ennen voisi kokeilla Stud 100 -suihketta tai edellä mainittua Emlaa. Pojalla taitaa kuitenkin vehje toimia ihan ok? Lämppäriksi voit hyvin pyytää suuseksiä tai sormitusta. Sen verran täytyy pojan panostaa sinunkin nautintoon. Sooloseksilläkin voi paikata riittämätöntä nautintoa miehen kanssa. Jälkimmäiseen löytyy alan liikkeistä mukavia välineitäkin avuksi. N 35

Vierailija
13/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut ongelman siten että syön lääkkeitä jotka vaikuttaa siemensyöksyyn. On mieliala reseptilääke. Mun kohdalla on lääke auttanut ja nalli ei pala niin nopeasti. Ennen lääkettä hoitelin vaimoni suulla ja käsillä ja sen jälkeen vasta sain itse.

Vierailija
14/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttanut minullakin miehenä kestämiseen paremmin. Sen lisäksi voi yrittää treenata core-lihaksia, tehdä esim. siltaa, jännittää lihaksia (niinkuin pissaa pidättelisi) yms mitä näitä nyt on, voi auttaa myös.

Itse kyllä otin tavaksi hoidella vaimolle (lähes) aina orgasmin ensin suulla ja sormilla, varsinkin kun oman kestävyyden riittävyys oli epävarmaa, tämän nyt pitäisi olla itsestäänselvyys minusta jos tuommoinen ongelma on. Myös panemisen keskellä voi pitää vähän taukoa jos sulla ei fiilikset ihan siinä mene. Joskus tuntuu myös oma kestävyys paremmalta (vastoin mitä voisi kuvitella) jos vaimo ottaa vähän aikaa suihin ennen panemista, kunhan ei liian lähelle vedä... Yleensäkin kaikki missä tulee pieni tauko minulle (suihinotto -> menee hetki välissä kun valitaan asento panemiseen -> mahdollinen tauko välissä, esimerkiksi nuolen vähän lisää tms) auttanut itsellä kestämään pidempään.

Vierailija
15/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi kokeilla esinahan pitämistä taakse vedettynä, eli nupin paljaana pitämistä pöksyissä. Näin se saa jatkuvasti hieman kosketusta ja enin tuntoherkkyys vähenee  ja kestävyys paranee hieman. Ainakin meillä kävi näin. Osaatko yhtään arvioida, kuinka nopeasti miehesi tulee?

Tällaiset "luonnonmukaiset" konstit kannattaa ensin kokeilla, ennen minkään puudutus- ym. voiteen/suihkeen käyttöä.

Vierailija
16/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ehkä vois olla kokeilemisen arvoinen, jos oikeasti ei muuta keksi. Mulle vain toi kaksi tuntia on aika pitkä aika. Ei monesti vaatisi kuin muutaman minuutin lisää kestävyyttä ja niin, että ei tarttisi pitää taukoja välissä laukeamisen estämiseksi.

Joskus käy meinaan niin, että ite olen lähellä huippua niin mies joutuu pitää pienen tauon ja tällein saattaa käydä useamman kerran kunnes lopulta hän laukeaa. Ja minä olen käynyt kymmenen kertaa lähellä, mutta en kertaakaan kerennyt tulla. Välillä vähän raastavaa.

Samalla tää harmittaa myös mieheni puolesta, kun tiedän että häntäkin harmittaa tämä homma.

Eihän teidän tarvitse kahta tuntia jyystää vaan olette joka toisen kerran yhdynnässä niin, että sinä laukeat ja sitten lopetatte kesken ja joka toisen kerran niin, että mies laukeaa.

Vierailija
17/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyydyt tuollaiseen seksiin? Miksi seksi on sinulle lähinnä miehen tyydyttämistä?

Vaadit itsellesi myös orgasmi.

-Kunnon esileikki, se on osa seksiä, ei mitään ekstraa.

-Pidempi yhdyntä, esim puudutusvoiteella, kondomilla. Miehen e tarvitse aina laueta yhdynnässä.

-Jos et saa yhdynnässä niin tee selväksi, että sinulle tehdään orgasmi aina yhdynnän jälkeen. Minkälainen mies ei "jaksa" tyydytää puolisoaan? Itsekäs, naista esineellistävä mies.

Ongelmasi ap on, että et arvosta omaa seksuaaliuuttasi, vaan näet miehen orgasmin tärkeämpänä kuin omasi. Seksi ilman orgasmia on valjua. Itse en suostuisi ikinä jäämään miehen kanssa ilman orgasmia. Jos mies ei jaksaisi tehdä minullekin tyydytystä, ei tarvisi toista kertaa samaan sänkyyn tulla.

Vierailija
18/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama juttu kuin teillä. Ymmärrän täysin tuon, kun olet ensin lähellä ja sitten orkku vaan häviää. Seksi on myös tosi paljon mentaalista, että jos esim. puudutevoiteen imeytymistä pitää odotella, niin oma into häviää. Kaiken lisäksi käsipelit ja suupelit ei minua innosta. Oman orkun jälkeen taas alapää on niin hellänä, että uusiksikaan ei voi ottaa. Mies kykenee uusintaan, mutta hän taas laukeaa jopa edellistä nopeammin. Haluaisin vaan aluksi kieriskelyä ja sitten kunnon paukutusta tarpeeksi pitkään. Juteltu ollaan ummet ja lammet, mutta tämä ei poista fyysistä epäsopivuutta.

Vierailija
19/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan sama juttu kuin teillä. Ymmärrän täysin tuon, kun olet ensin lähellä ja sitten orkku vaan häviää. Seksi on myös tosi paljon mentaalista, että jos esim. puudutevoiteen imeytymistä pitää odotella, niin oma into häviää. Kaiken lisäksi käsipelit ja suupelit ei minua innosta. Oman orkun jälkeen taas alapää on niin hellänä, että uusiksikaan ei voi ottaa. Mies kykenee uusintaan, mutta hän taas laukeaa jopa edellistä nopeammin. Haluaisin vaan aluksi kieriskelyä ja sitten kunnon paukutusta tarpeeksi pitkään. Juteltu ollaan ummet ja lammet, mutta tämä ei poista fyysistä epäsopivuutta.

Miksi ette tee noin?

Vierailija
20/65 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi ei osaa ajoittaa taukojaan oikein... liike pitää osata lopettaa juuri silloin kun laukeaminen alkaa, eikä ennen sitä. Muuten ei tule lisää kestoa.