En meinaa (kerketä) tulla yhdynnän aikana
Mies laukeaa niin nopeasti, että en kerkiä siinä ajassa ite päästä huipulle. Lähelle kylläkin monesti pääsen. Ei olisi aina paljostakaan kiinni.
Ei siinä sinänsä mitään, tiiän että miestä harmittaa se ja hän oikeasti yrittää olla tulematta liian aikasin. Mutta yritykseksi jää. Monesti mies ehottaa sen jälkeen että jatketaan vielä, mutta ongelma on siinä että itellä lopahtaa kiinnostus miehen tulemisen jälkeen kokonaan, satasesta nollaan. Parempi vaan lopettaa. Tai jos ei lopeteta ja jatketaan, ni mies vaan tulee kohta uudestaan ja ite en oo taaskaan kerenny edes päästä vauhtiin. Tän jälkeen tietysti tulee vielä suurempi pettymys ja suorastaan vitutus. Eikä sen jälkeen auta enää mikään, edes sormi/kieli leikit, vaikka kumppani ehottais.
Joskus kyllä tehään niin että mies ensin hoitelee mut suulla tai sormilla. Se kyllä on tosi kiva juttu, mutta ei mun mies joka kerta niinkään jaksa tehä, mikä on ihan ymmärrettävää.
Ja jos minä oon se alotteen tekijä, ni jotenkin en osaa "vaatia" kovin kummosia esileikkejä jos toinen on vaikka vähän väsyny tms. Sit vaan elättelen toiveita, että kerkeen tulla yhdynnän aikana ja useimmiten saan pettyä.
Ollaan molemmat toistemme ensimmäiset kumppanit ja seksikumppanit myös. Eli opetellaan kumpikin vielä. Ollaan juteltu asiasta, mutta sama meno silti jatkuu. Tuntuu että alkuun meillä luisti jotenkin paremmin. En tiiä mitä nyt on tapahtunu.
Onko tuosta mun tulemattomuudesta tullu sitten jotenkin mörkö ja se ongelma vaan paisuu...
Oon yrittäny aatella että seksi on ihanaa vaikka ei tuukkaan (oikeasti onkin ja nautin siitä silti) ja koittanu hyväksyä että aina vaan ei tuu. Mutta se vaan tuntuu tosi epäreilulta. Miks toinen saa aina tulla mutta toiselle se on että "saas nähä"?
Välillä vituttaa olla nainen.
Olen koittanu harjotella lantionpohjalihaksia, tutustua omaan alakertaan ja kertonu kumppanille mistä tykkään jne. Ja välillä ihan oikeasti hetkellisesti pystynyt hyväksymään sen että en vain tule ja pitänyt silti hauskaa ilman odotuksia. Nauttinut siitä vaikken tuukkaan. Mutta välillä se pettymys vaan iskee päin naamaa ja suorastaan alkaa itkettämään.
En tiedä. Onko antaa vinkkejä? Tai vaikka vertaistukea.
Kommentit (65)
Kyllä meillä käytännössä hoitelen vaimon aina ensin ainakin kertaalleen jos ei ihan pikaisia oteta. Vaikka oma kestävyys onkin reilusti ajan myötä parantunut, ei sen riittävyydestä ole takeita.
Jaksamisessa ihmetyttää itseäni se että olen lähes aina valmis vaikka olisinkin väsynyt, vasta sitten en halua jos olen oikeasti kipeänä tms. Varsinkin jos vaimo ehdottaa niin syöksyn suoraan suihkuun jos tarvitsee ja homma käyntiin, vaikka olisin juuri töistä tullut. Yleiskunto paremmaksi että jaksaa arkea...
Jos toi jatkuu, tulet vihaamaan puolisoasi. Sitten petät. Sitten jätät. Ja puoliso ihmettelee huuli pyöreänä että mikäs tolle tuli, minullahan oli kaikki hyvin. Muija vaan ei osannut tulla...
En yhtään ymmärrä tätä asennetta. Miksette hanki leluja ja puuhaile niiden kanssa yhdessä jo ennen yhdyntää? Tietenkin miehen on jaksettava tehdä sinut tyytyväiseksi, jos kerran seksiä haluaa. Keinoja on niin lukemattomia suusta, käsistä, leluista alkaen. Tietenkin joskus voidaan päättää, että tämä kerta on vain toiselle, mutta se on poikkeus.
Itse tykkään pitkistä sessioista, joissa tulen lukuisia kertoja, harvoin yhdynnässä, joka on vain pieni osa kokonaisuutta. Mies pitkittää tulemistaan tai jatkaa siitä huolimatta. Omat haluni eivät liity miehen tulemiseen.
Lopeta seksi ja rupea kirjailiaksi, oli niin pitkä sepustus, tosin vähän raskas luettava.
No ekaks se että äijä ei jaksa mutta vielä se että hänen mielestä se on ihan ymmärrettävää... molemmissa vika ei voi ku pyörittää päätä.