Olet kylässä kutsuttuna ja tarjolla on makaronilaatikkoa. Sinä saat ottaa ensimmäisenä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan ottimen seuraavalle, en syö makaronilaatikkoa.
Siis olisit vieraana ja jäisit pöytään tyhjin suin istumaan ja katsomaan kun muut syö. Vaikka ei joku ruoka lempiruoka ole, niin kohteliasuudesta pitää lautaselle ainakin vähän ottaa ja maistaa! Nyt ei puhuta mistään pässin silmien syönnistä!
Jos ei ole erikseen juuri syömään kutsuttu, niin ei todellakaan tarvi syödä kohteliaisuudesta mitään, jos kylässä käydessä tarjotaan jotain ruokaa. Eikä tarvi olla mikään sen kummempi asia kyseessä, kuin ettei ole nälkä.
Ja on ihan ok noudattaa myös omaa ruokavaliota, jos ei nyt vaikkapa syystä tai toisesta syö vehnää, oli sitten keliaakikko tai joku muu peruste siellä takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan ottimen seuraavalle, en syö makaronilaatikkoa.
Siis olisit vieraana ja jäisit pöytään tyhjin suin istumaan ja katsomaan kun muut syö. Vaikka ei joku ruoka lempiruoka ole, niin kohteliasuudesta pitää lautaselle ainakin vähän ottaa ja maistaa! Nyt ei puhuta mistään pässin silmien syönnistä!
En maininnut mitään sellaista, että makaronilaatikko ei ole lempiruokani. Älä viitsi keksiä omiasi.
Lapsuuteni herkkua! Otan reunasta tietenkin.
Kaavin päädystä mahdollisimman paljon rapeaa kuorta, se on mielestäni paras osa.
Itse en normaalisti tee ja syö makaronilaatikkoa, tai muitakaan pastaruokia, mutta kohteliaisuudesta toki ottaisin kylässä, reunasta
Täällä joku osoitti ylimielisyyttään ettei tunne ketään joka moista moskaa tarjoaisi
Kyllä ihan sivistynyt tohtorikin voi pitää makaronilatikosta ja joskus sitä syödä
Vierailija kirjoitti:
En kävisi ihmisten luona, jotka tarjoavat makaronilaatikkoa vierailleen tai edes itselleen. Iah niin juntteja en tunne. Minun ystävillä ja tutuilla on jotain tasoa.
Mikä makaronilaatikossa on junttia?
Mautonta tarjoilla mautonta lasten ruokaa aikuiselle ihmiselle.
Kohteliaana miehenä kysyisin, että mitä jos veisin teidät kaikki ravintolaan syömään ja annettaisiin tuo laatikko koiralle?
Kiinnostaisi tietää, mistä syytä aloitus on tehty? Miten ap itse toimisi? Vai ottiko oma vieraasi keskeltä laatikkoa? Vai tekikö miehesi noin kyläpaikassa, vai mistä ihmeestä asia tuli mieleen :D
Ei kai sillä väliä ole mistä kohtaa aloittaa. Se on kuitenkin kauhottavaa laatikkoruokaa, ei mikään leikattava kakku.
Teen pyöreään vuokaan itse, joten siinä ei olisi nurkkia. Reunasta ottaisin kylläkin. Rapsakoitunut kuori on hyvää, mutta hampaat kärsii, joten kaapaisisin syvemmältä enemmän.
Keskeltä otan, pinnalta kaapien, ohuen kerroksen. Kun olen ottanut, niin sylkäisen laatikkoon, jos kukaan ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Mautonta tarjoilla mautonta lasten ruokaa aikuiselle ihmiselle.
Kohteliaana miehenä kysyisin, että mitä jos veisin teidät kaikki ravintolaan syömään ja annettaisiin tuo laatikko koiralle?
Sehän on kiinni siitä, mitä makaronilaatikkoon laittaa. Laitan makaronien ja jauhelihan lisäksi sipulia, valkosipulia, pari-kolme purkkia tomaattisäilykkeitä, chiliä, yrttimausteita, juustoa. Maidon ja kananmunat voi jättää pois.
Kohtasin siis tällaisen keskeltä aloittajan. Siksi kysyin. Aika rumasti rääpitty laatikko jäi jääkaappiin seuraavalle päivälle.
Ap
Ei tässä sanottu olevan salaattia tarjolla