Tuleeko joku oikeasti täyteen valmiskeitoista??! Pieni ruukku lihasoppaa tai siskonmakkrakeittoa.
Tarvisin varmaan niitä keittoaterioita 5 kpl, että tulisin täyteen.
Kommentit (121)
Sitten vika on sinun syömistottumuksissasi.
Kyllä valmiskeitto riittää hyvin lounaaksi minulle.
Lisäksi leipää ja joku pulla jälkiruaaksi.
no ei ole tarkoituskaan täyttyä, se on vaan osa...leipä maito salaatti sitte välipala ja iltaruuoka
Nykyihminen syö liikaa!
Se on normaalikokoinen annos mitä siinä on, se 3-4desiä.
Tuollainen hirviö kuin sinä syö kaiken eteensä tulevan...
Syön kaupan valmiskeitosta helposti kaksi tai kolmekin kertaa.
Mä syön sen kanssa pari viipaletta leipää ja lasin piimää, sillä tavalla tulen kyllä riittävästi täyteen, että iltapäivällä riittää pieni valipala, ja illalla sitten päivällinen.
Ne on mitoitettu vähän kuluttaville, raskasta työtä tekevät ostavat tuhdimpaa einestä, lihapiirakkaa, maksalaatikkoa, spagetti-bolognosea, onhan niitä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti.
Siitä 3dl kiposta?
Minä en syö itseäni täyteen kuin pari kertaa vuodessa. Siitä tulee huono olo.
Aloittaja taitaa olla aika tukevassa kunnossa.
Ei tule täyteen, mutta nälkä menee ohi.
En ole koskaan syönyt valmiskeittoja mutta itsetehdyn keiton annos on n 3dl. Tulen riittävän kylläiseksi, joskus otan 1 leipäpalan siihen lisäksi (ilman päällisiä)
Keitto ei pidä pitkään nälkää ilman leipää. Näin äitini opetti jo 80-luvulla. Samoin opetti ettei pelkällä leivällä elä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vika on sinun syömistottumuksissasi.
Kyllä valmiskeitto riittää hyvin lounaaksi minulle.
Lisäksi leipää ja joku pulla jälkiruaaksi.
No tässä ehkä meidän eromme. En syö ruoan kanssa leipää, enkä jälkiruokia. Noista tulee energiaa jo varmaan kahden pienen valmiskeiton verran. Mieluummin syön kolme valmiskeittoa kuin yhden keiton ja mätän lisäksi jotain pullaa. Todennäköisesti terveellisempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule täyteen, mutta nälkä menee ohi.
Joo, vartiksi, jos sellasen kanssa syö pari palaa leipää. Ja jos on oikein kova nälkä, niin ei siitä tule kuin vihaiseksi.
Siinäpä taas "asiallisia" kommentteja vastaukseksi.
Varsin "viehättäviä" ovat nämä MinäMInäMinä syön ja
milloin miksikin nimitteleminen.
Syön vain kasvissosekeittoja ja keiton kanssa otan yleensä viipaleen leipää ja laitan sen päälle hummusta. Keiton päälle lisään usein paahdettuja kurpitsansiemeniä tai härkistä. Juomana lounaalla aina vesi. Hyvin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti.
Siitä 3dl kiposta?
Minulle opetettiin talouskoulussa, että keittoannos on 1,5dl. 3dl valmiskeitossa on siis kaksi annosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti.
Siitä 3dl kiposta?Minulle opetettiin talouskoulussa, että keittoannos on 1,5dl. 3dl valmiskeitossa on siis kaksi annosta.
1,5 dl on alkukeiton annoskoko.
Valmiskeitto + pari palaa ruisleipää on mun vakiolounas. Just sopiva ja tulen kylläiseksi.
Täytyy ottaa huomioon, että me ei-fyysistä tekevät naiset ei tarvita yhtä tuhtia ravintoa kuin fyysistä työtä tekevät miehet.
Yleensä tarkoitus on, että ruualla elää ja jaksaa, ei tulla täyteen.