Millä mielellä menet huomenna töihin?
Kommentit (23)
Aloitan aina tupakoinnin kun työt alkaa. Eli ilolla menen heti aamulla röökille.
Röökiä tekee jo mieli. Viikonloppuisin en polta, enkä iltaisin kotona. Olen työpaikkapolttaja ja tupakka on hyvä inspiraatio päästä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa. Ennen vitutti vasta maanantaiaamuna mutta nyt vituttaa jo sunnuntaina.
Sama. Palkka ei nouse, vaikka kuinka pukkaa tavoitteisiin, ja firman mittareissa olen top kolmosessa. Nyt olis taas palkkakeskustelut tulossa (kolmannet), mutta eiköhän taas meikäläinen taas sivuuteta. Jos näin käy, niin lähden pikkuhiljaa katselemaan muihin suuntiin, jossa työntekijää arvostetaan..
Oletko sanonut tätä heille? En siis tällä mitenkään yritä arvostella, vaan siis kun aina sanotaan, että hyviä työntekijöitä palkitaan ja näin, niin kiinnostaisi kovasti tietää, että miksi yritykset ei sitä todellisuudessa tee. Ovatko reagoineet mitenkään kun olet vihjannut olevasi kiinnostunut muista mahdollisuuksista? Tuntuuko että sellainen keskustelu olisi edes mahdollinen?
Kyllä varmasti seuraavissa keskusteluissa nostan kissan pöydälle. Tavoitemittarit on, ja niitä seurataan. Jos on ollut joku kehittämiskohde, olen siihen satsannut, että olen ollut tavoitteissa ja ylikin. Mutta jos vuodesta toiseen silti sivuutetaan, niin jossain kohtaa sitä vaan alkaa miettiä, miksi hakata päätä seinään. Johdon puolelta viesti on palkankorotusasioihin, että omalla työllä ja näissä palkkakeskusteluissa voi vaikuttaa asioihin, mutta käytäntö on karusti muuta. Rivien välistä olen ymmärtänyt, että pari muutakin on meillä samassa jamassa. No sehän on aina firmalle "halpaa" kouluttaa uutta porukkaa...
Se on aivan sama onko töissä vai työtön niin maanantai veetuttaa. Vkl pitäs olla 3 päivää. Töitä on yhä harvemmille niin jaetaan sitä lyhyempänä useammalle.