Millä mielellä menet huomenna töihin?
Kommentit (23)
Hyvällä ja iloisella mielellä, kuten olen mennyt jo yli 30 vuotta.
Vituttaa. Ennen vitutti vasta maanantaiaamuna mutta nyt vituttaa jo sunnuntaina.
Voi ketutus. Olen harkinnut työttömyyttä.
töitä haluavat joutuvat odottamaan että orpo luo miljoonia työpaikkoja jotta joka viidenteen voidaan palkata yksi niistä puolesta miljoonasta työtä vailla olevasta suomalaisesta joten hyvin mielin
Ei työssä mitään vikaa, mutta elämässä muuta murhetta mikä vaatisi myös työtä ja aikaa, joten vähän ristiriitaisin tuntein.
Ihan jeesmielellä. Tuntuu, että aika vilisee silmissä, niin kohtahan se on taas perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa. Ennen vitutti vasta maanantaiaamuna mutta nyt vituttaa jo sunnuntaina.
Sama. Palkka ei nouse, vaikka kuinka pukkaa tavoitteisiin, ja firman mittareissa olen top kolmosessa. Nyt olis taas palkkakeskustelut tulossa (kolmannet), mutta eiköhän taas meikäläinen taas sivuuteta. Jos näin käy, niin lähden pikkuhiljaa katselemaan muihin suuntiin, jossa työntekijää arvostetaan..
Menen vasta perjantaina. Ei vituta eikä ahdista.
En mene moneen päivään lällällää,enkä nosta soviteltua rahaa.
Vähän ahistaa , väsyttää, en jaksaisi kaikkia vastuita, toivoisin että tekemistä olisi vähemmän.
Onneksi on töissä kiva juttu kuitenkin mikä pelastaa huomisen !
Ja työkaverit kivoja. Aina hyvälle mielelle tulee kun menee töihin vaikka ensin ahdistaisikin. Siitä voi olla kiitollinen. Olen vaan niin väsynyt muuten, että tuntuu etten jaksa .
Ihana päästä töihin.
Viikonloppuisin on todella tylsää.
Hyvällä mielellä. Eikä tarvitse mennä sen kauemmas kuin tähän huoneeseen, jossa nyt istun.
Minulla on kiva työ, jossa unohtaa arjen. Saa olla oma itsensä ja luova. . Etänä töitä teen, tässä samassa huoneessa. Ehkä joskus keskiviikkona käväisen päivän työpaikalla moikkaamassa työkamuja, joista tykkään kovasti
En mene. Muahhahhaa!
Huomenna alkaa loma.
Ei ole töitä huomenna! Kolme päivää vapaata! Tänään oli yhdeksänpäiväisen työputken viimeinen työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Palkka ei nouse, vaikka kuinka pukkaa tavoitteisiin, ja firman mittareissa olen top kolmosessa. Nyt olis taas palkkakeskustelut tulossa (kolmannet), mutta eiköhän taas meikäläinen taas sivuuteta. Jos näin käy, niin lähden pikkuhiljaa katselemaan muihin suuntiin, jossa työntekijää arvostetaan..
Oletko sanonut tätä heille? En siis tällä mitenkään yritä arvostella, vaan siis kun aina sanotaan, että hyviä työntekijöitä palkitaan ja näin, niin kiinnostaisi kovasti tietää, että miksi yritykset ei sitä todellisuudessa tee. Ovatko reagoineet mitenkään kun olet vihjannut olevasi kiinnostunut muista mahdollisuuksista? Tuntuuko että sellainen keskustelu olisi edes mahdollinen?
Bisnesmielellä