Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä menet huomenna töihin?

Vierailija
24.09.2023 |

Mikä on fiiliksesi ?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesmielellä

Vierailija
2/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä ja iloisella mielellä, kuten olen mennyt jo yli 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. Ennen vitutti vasta maanantaiaamuna mutta nyt vituttaa jo sunnuntaina.

Vierailija
4/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ketutus. Olen harkinnut työttömyyttä.

Vierailija
5/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä haluavat joutuvat odottamaan että orpo luo miljoonia työpaikkoja jotta joka viidenteen voidaan palkata yksi niistä puolesta miljoonasta työtä vailla olevasta suomalaisesta joten hyvin mielin

Vierailija
6/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla.

Vierailija
7/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työssä mitään vikaa, mutta elämässä muuta murhetta mikä vaatisi myös työtä ja aikaa, joten vähän ristiriitaisin tuntein.

Vierailija
8/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jeesmielellä. Tuntuu, että aika vilisee silmissä, niin kohtahan se on taas perjantai.

Vierailija
9/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa. Ennen vitutti vasta maanantaiaamuna mutta nyt vituttaa jo sunnuntaina.

Sama. Palkka ei nouse, vaikka kuinka pukkaa tavoitteisiin, ja firman mittareissa olen top kolmosessa. Nyt olis taas palkkakeskustelut tulossa (kolmannet), mutta eiköhän taas meikäläinen taas sivuuteta. Jos näin käy, niin lähden pikkuhiljaa katselemaan muihin suuntiin, jossa työntekijää arvostetaan..

Vierailija
10/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja ahdistaa.

Vierailija
11/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vasta perjantaina. Ei vituta eikä ahdista.

Vierailija
12/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkiinnostuneena

Vierailija
13/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene moneen päivään lällällää,enkä nosta soviteltua rahaa.

Vierailija
14/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ahistaa , väsyttää, en jaksaisi kaikkia vastuita, toivoisin että tekemistä olisi vähemmän.

Onneksi on töissä kiva juttu kuitenkin mikä pelastaa huomisen !

Ja työkaverit kivoja. Aina hyvälle mielelle tulee kun menee töihin vaikka ensin ahdistaisikin. Siitä voi olla kiitollinen. Olen vaan niin väsynyt muuten, että tuntuu etten jaksa .

Vierailija
15/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päästä töihin.

Viikonloppuisin on todella tylsää.

Vierailija
16/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mielellä. Eikä tarvitse mennä sen kauemmas kuin tähän huoneeseen, jossa nyt istun.

Vierailija
17/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiva työ, jossa unohtaa arjen. Saa olla oma itsensä ja luova. . Etänä töitä teen, tässä samassa huoneessa. Ehkä joskus keskiviikkona käväisen päivän työpaikalla moikkaamassa työkamuja, joista tykkään kovasti 

Vierailija
18/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Muahhahhaa!

Huomenna alkaa loma.

Vierailija
19/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole töitä huomenna! Kolme päivää vapaata! Tänään oli yhdeksänpäiväisen työputken viimeinen työpäivä.

Vierailija
20/23 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Palkka ei nouse, vaikka kuinka pukkaa tavoitteisiin, ja firman mittareissa olen top kolmosessa. Nyt olis taas palkkakeskustelut tulossa (kolmannet), mutta eiköhän taas meikäläinen taas sivuuteta. Jos näin käy, niin lähden pikkuhiljaa katselemaan muihin suuntiin, jossa työntekijää arvostetaan..

Oletko sanonut tätä heille? En siis tällä mitenkään yritä arvostella, vaan siis kun aina sanotaan, että hyviä työntekijöitä palkitaan ja näin, niin kiinnostaisi kovasti tietää, että miksi yritykset ei sitä todellisuudessa tee. Ovatko reagoineet mitenkään kun olet vihjannut olevasi kiinnostunut muista mahdollisuuksista? Tuntuuko että sellainen keskustelu olisi edes mahdollinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi