Flimmeristäkö johtuvaa? Äkillinen
hikoilu, huono olo (oksettava olo) ja totaali väsymys (niin että voisi nukahtaa saman tien)? Muutaman kerran ilmaantunut sekä levossa että kevyen liikunnan jälkeen. Nesteytys ja ravinto olleet kohdallaan. Muutakaan selittävää yhdistävää tekijää en ole löytänyt.Verenpaineet olleet aina ihannearvoissa, yhden kohtauksen jälkeen yli 120/90.
Mahtavatko oireet kieliä poikkeavasta sydämen toiminnasta? Lääkäriin pitäisi varmaan hakeutua.
Kommentit (25)
Sydämellinen jällleen kirjoitti:
Verenpainemittari on näyttänyt näillä kerroilla epäsäännöllistä sykettä, mitä muutoin ei ole esiintynyt. Olen arvellut mittausvirheeksi.
Ylipainoa on, mutta harrastan eritasoista, eri lajeja useamman kerran viikossa. Olin myös syönyt vähän ennen tai selvästi aiemmin, mistä syystä en ole osannut ajatella matala vs:a syyksi.
Rinnassa ei tunnu kipua, mutta erikoista mahakipua, joka häviää kohtauksen jälkeen. Rinnassa tuntuu silti sellainen heikko "tärinä".
Mitäs jos nyt kuitenkin menisit sinne lääkäriin ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, sitä on tullut otettua koronapiikkejä. Tyypilliset haittaoireet silloin kun piikkiproteiini menee sydämeen.
Alapeukuttajia alkoi pelottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, sitä on tullut otettua koronapiikkejä. Tyypilliset haittaoireet silloin kun piikkiproteiini menee sydämeen.
Piikkiproteiini menee sydämeen! :-D Käypä ostamassa lisää foliota, hattu on selvästi jo kulunut.
Otahan sinä (pölvästi) asioista selvää!
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua typerystä.
Verenpainemittari on näyttänyt näillä kerroilla epäsäännöllistä sykettä, mitä muutoin ei ole esiintynyt. Olen arvellut mittausvirheeksi.
Ylipainoa on, mutta harrastan eritasoista, eri lajeja useamman kerran viikossa. Olin myös syönyt vähän ennen tai selvästi aiemmin, mistä syystä en ole osannut ajatella matala vs:a syyksi.
Rinnassa ei tunnu kipua, mutta erikoista mahakipua, joka häviää kohtauksen jälkeen. Rinnassa tuntuu silti sellainen heikko "tärinä".