Treffeillä, mies myöntää ettei tiedä mitä haluaa?
Mies puhuu treffeillä tulevaisuudesta ja haluaa nähdä uudestaan jonkin aktiviteetin merkeissä. Mutta myöntää myös ettei tiedä mitä haluaa.
Hän siis vitsailee että voisi tulla kuokkimaan tapahtumaan ensi kuussa tavatakseni minua, sekä kertoo olevansa maailman kiltein ihminen. Mutta ei tiedä mitä haluaa.
Onko red flag vai vaan rehellisyyttä joka tarvitsee aikaa? Tämä siis ensimmäinen tapaaminen.
Kommentit (43)
Tapaa hänet pari kertaa hänen ehdoilla. Voi olla vaan epävarma tai ujo.
Tässä teitä on nyt kaksi, jotka eivät tiedä, koska sinäkään et tiedä haluatko jatkaa tyypin tapailua. Taitaa olla eri odotukset kummallakin?
Kait haluaa tutustua. Pitääkö sitä sen enempää jo alussa tietää. Tutustumisen ja keskustelujen myötähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
"en tiedä mitä haluan" on uusi koodi lause, mitä miehet käyttää kun haluavat kyllä seksiä kanssasi, mutta ei parisuhdetta.
No siellä on kumminkin 2 kakskymppistä "aikuista" treffeillä. Aika harvalla sen ikäisellä miehellä (jos naisellakaan) on rivitalo-osake, vakituinen työpaikka ja ideana, että nyt sitä perustetaan perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälytyskellojen pitäisi soida jos mies sanoo olevansa kiltti.
Hän on kiltti ja hyvä ihminen. Miten se nyt on niin vaikea uskoa.
Miesten kohdalla kiltti tarkoittaa jotain ihan muuta kuin mitä se perinteisesti on tavannut tarkoittaa.
"Kilteillä" se pllunkiilto on aina silmissä.
Hyvä ihminen. Sisäistä kirjoittamasi.
"Hän siis vitsailee että voisi tulla kuokkimaan tapahtumaan ensi kuussa tavatakseni minua, sekä kertoo olevansa maailman kiltein ihminen. Mutta ei tiedä mitä haluaa."
En saa aloituksesta mitään selvää.
Rakastunut mies haluaa aidon parisuhteen.
Pelkkää seksiä haluava mies ei sano sitä suoraan vaan pelailee pelejä: En tiedä mitä tahdon. Se tarkoittaa ettei ole sinuun ihastunut mutta muutaman kerran voi polkaista.
Minulle olisi red flag jos treffikumppanini kyselisi nettifoorumilla konsultaatiota oman mielipiteensä muodostamiseen.
Pitäisikö ekoilla treffeillä jo tietää, mitä haluaa? Eihän siinä vielä tunne toista yhtään. Joo, en ole deittaillu kahteenkymmeneen vuoteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi vielä tietää sitä onko kiltti ja hyvä ihminen. Voi aivan hyvin esittää sitä
"en tiedä mitä haluan" vastakohtia olisi kaksi:
- haluan vain seksiä, en mitään vakavaa
- olen vakavissani, haluan perustaa perheen (sinun kanssasi)
Jos itse olet 30+ niin sinuna en jäisi odottelemaan miestä joka ei tiedä mitä haluaa.
Kiltti ihminen joka ei tiedä mitä haluaa, voi olla sellainen vietävissä oleva (vässykkä) : päätä sinä, minä vain seuraan sinua. Kaikki käy!
Jos tuo on sinun tyyppiäsi, niin hyvä juttu. Mutta haluatko tosiaan suhteen tuollaisen perässävedettävän kanssa? Voi äkkiä muuttua rasittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tiedä mitä haluaa = mies haluaa seksiin perustuvan suhteen.
Pitäisikö niille treffeillä sitten keskustella tulevien lasten nimistä? Jospa miehelle riittää että voi jutella naisen kanssa niin kuin normaalille ihmiselle ja haluaa ottaa selville mitä kummankin päässä liikkuu.
Kaikki miehet eivät ole sexin vonkaajia, sillä sekin koetaan tietyllä tavalla sitovaksi jos menee naisen kanssa sänkyyn eikä ole luonteeltaan mikään hyväksikäyttäjä. Monesti parisuhteen syntymisen voi ratkaista se onko oikeaan aikaan oikeassa paikassa eli ovatko molemmat osapuolet sopivassa elämäntilanteessa.
"en tiedä mitä haluan" kuulostaa kyllä aika epäilyttävältä aikuisen miehen suusta.
Jos se mies on hyvännäköinen, ja tykkäisin hänen luonteestaan, niin varmaan kuitenkin jatkaisin tapailua ainakin hetken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirilta ja lapsilta voi odottaa kiltteyttä, ei aikuisiltä ihmisiltä. Jos ihminen kutsuu itseään kiltiksi niin hän on erittäin todennäköisesti passiivisaggressiivinen "jees-mies" eli ei uskalla pitää keskusteluissa puoliaan ja ennemmin tai myöhemmin alkaa v**illa ja lopulta saa raivarin.
Jos aikuinen mies haluaa ilmaista olevansa kunnollinen, ystävällinen, mukava, helposti lähestyttävä tms, hänen kannattaa opetella käyttämään aikuisen ihmisen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ekoilla treffeillä jo tietää, mitä haluaa? Eihän siinä vielä tunne toista yhtään. Joo, en ole deittaillu kahteenkymmeneen vuoteen...
Joku haju olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
"en tiedä mitä haluan" kuulostaa kyllä aika epäilyttävältä aikuisen miehen suusta.
Jos se mies on hyvännäköinen, ja tykkäisin hänen luonteestaan, niin varmaan kuitenkin jatkaisin tapailua ainakin hetken aikaa.
Ja mitä aktuaalista? Ei ulkonäköä saa käyttää vapaapääsylippuna sikailulle. Ihan oikeesti!
No eipä ole kovin uusi, kun itsekin olen käyttänyt sitä jossain muodossa yli 20 vuotta. Eiköhän tuota ole käytetty hyvin kauan naisten kanssa.