Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on törkeintä mitä olet nähnyt hautajaisissa tapahtuvan?

Vierailija
24.09.2023 |

Itse olen nähnyt kun vainajan vanhemmat ja yksi sisarus lapsineen kiilasi vainajan puolison ja lasten edelle kirkosta poistuttaessa. Yleensä puoliso ja lapset kulkee heti arkun perässä, ei vanhemmat ja sisarukset.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuivat arkulta naureskellen tämä tapahtui isäni hautajaisissa. Outoa oli. Sanoikohan jotain vitsikästä vainajasta.

He muistelivat jotain mukavaa yhteistä juttua. Hautajaisissa voi myös nauraa. 

Vierailija
62/178 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin kaverilta kuultu tosi juttu: joku vieraista oli kirkossa huutanut toistuvia kirosanoja ja muita härskejä juttuja. Eli Yksittäisiä törkysanoja oudosti toistaen. Kukaan ei ollut puuttunut mitenkään vaan toimitus oli jatkunut keskeytyksittä loppuun. Tosi epäkunnioittavaa!

Olisiko ollut Touretten sdr. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistuivat arkulta naureskellen tämä tapahtui isäni hautajaisissa. Outoa oli. Sanoikohan jotain vitsikästä vainajasta.

He muistelivat jotain mukavaa yhteistä juttua. Hautajaisissa voi myös nauraa. 

No ei ihan. Sellaista vahingonilosta ivallista naurua. Ehkä tunnen paremmin lähisukulaiseni kuin sinä.

Vierailija
64/178 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka helvetti yleensä nauraa hautajaisissa. On sitten väärien kutsuttavien listalla. Ihme tonttu kommemtteja sullakin ?

Vierailija
65/178 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen asu

Vierailija
66/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänistä naurun hohotusta siihen aikaan kun vielä pidettiin isoja hautajaisia.

Vierailija
67/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore leski vastasi muistotilaisuudessa puhelimeen ja poistui eteiseen kikatellakseen soittajan eli uuden miesystävänsä kanssa. Olin itse eteisessä matkalla vessaan, enkä voinut olla kuulematta pariskunnan yhteisen lomamatkan suunnitelmia.

Vierailija
68/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoli oli ollut työnsä puolesta julkisuudessa jonkin verran, joten paikalliset toimittajat roikkui pihan aidan takana saadakseen kuvia.

Vierailija
69/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet seisoivat arkun äärellä, eivätkä ottaneet lippalakkejaan ja hattujaan päästä pois.

Vierailija
70/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen saapui hautajaisiin pukeutuneena kuin kiiltomato. Muuta mustaa ei ollut ilmeisesti kaapista löytynyt kuin kimaltelevat ja niukat pikkujouluvermeet.

Tiukka kiiltävä minihame ja paljettipusero.

Vierailija
71/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui jo melko kauan sitten. Kummisetäni oli kuollut ja oltiin hautajaisissa. Siihen aikaan vainaja usein siunattiin hautausmaalla varsinkin kesäaikaan. Niin tässäkin tapauksessa. Kummisedän poikapuoli, keski-ikäinen mies, oli kauheassa krapulassa ja kuuma kesäpäivä teki tepposet: miehen jalat pettivät ja hän putosi liki pyörtyneenä viereiselle hautakummulle polvilleen. Oli kyllä nolo tilanne. Muutamat miehet siirsivät hänet vaivihkaa varjoisaan paikkaan, jossa hän vähitellen virkistyi. Pappi ei ollut huomaavinaan koko välikohtausta, vaan jatkoi puhettaan. Eikä tapauksesta paljon puheltu jälkeenpäinkään. Lienenkö viimeinen, joka sen muistaa? En tiedä, en ole kysellyt.

Vierailija
72/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni (nelikymppinen nainen) teki erään sukulaisen hautajaisista oman laihtumisensa ja ripsien pidennysten esittelytilaisuuden. Myöskään pukeutuminen ei ollut sopivaa, kun oli tunkenut hoikistuneen ruotonsa mustiin pillifarkkuihin ja tyköistuvaan paitaan. Kaikki muut naiset olivat asiallisissa hameissa tai housupuvuissa.

Mustat farkut ja paita on kyllä ihana asiallista.

Ei hautajaisissa mitään hame- tai housupukupakkoa ole.

Kyse ei ollut pelkistä vaatteista, vaan siitä että hautajaisissa korosti koko ajan, että nää mun ripset, laitatin just ripset, nyt voi itkeä rauhassa kun ei ripsiväri valu jne. Selosti myös vähän jokaiselle naiselle sitä laihtumistaan, että miten on salilla käyty ja kuinka paljon on kiloja lähtenyt. Oikein siis esiintyi siellä hautajaisissa, eikä tuntunut muistavan miksi siellä ollaan.

Vierailija
73/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut itse näissä hautajaisissa vaan kävelin hautausmaan ohi kun ulos juoksi mies joka ensin oksensi maahan ja sitten meni kahden auton väliin,riisui housut ja ripuloi. Perästä kipitti nainen joka huusi saatanan juoppoa ja suvun häpäisemistä. Olin hetken varma että olen piilokamerassa.

Vierailija
74/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pappien ja kanttorien taso vähän vaihtelee, siis yllättävän paljon. Onneksi isäni hautajaisissa oli erinomaisen taitava kanttori ja fiksu pappi, hän oli itse uskovainen ja suuri musiiki ystävä.

En yleensä ole törmännyt mihinkään skandaaliin hautajaisissa tai häissä, ehkä pyörin väärissä piireissä?

Vierailija
75/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä törkeintä kun siinä mielentilassa ei varmaan ajatellut muita paikalla olevia mutta yksi tuttu yritti hypätä kaksoisveljensä hautaan mukaan, itki hysteerisesti ja huusi et nyt hänkin haluaaa kuolla. Neljä ihmistä kantoi häntä sivummalle väkisin rauhoittumaan kun tilanne eskaloitu tosi pahaksi.

Vierailija
76/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla monenkin mielestä törkeää, itsestäni vain pohjattoman kiusallista.

Olin parikymppisenä arkunkantajana hautajaisissa. Aamulla olin vetäissyt jalkaani suoraan paketista uudet bokserit, jotka istuivat huonosti ja hankasivat juuri väärästä paikasta. Ohkaisten puvunhousujen kanssa erittäin huono yhdistelmä. Siinä sitten kannettiin arkkua naama peruslukemilla ja peitsi terhakkaasti tanassa. 

Vierailija
77/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo ex-naisystävä teki hautajaisista, noh, sanotaan oman näköisensä. Todella vaivaannuttava melodramaattinen show teatraalisina huutoitkuineen, vainajan lapsille raivoamisineen sun muineen.

Vierailija
78/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainajan 4v. lapsi halusi lähteä kesken tilaisuuden pois kun ei jaksanut olla paikoillaan ja toinen vanhempi antoi hänen mennä ulos leikkimään.

Vierailija
79/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöty täytekakkua. Se on iloisten tapahtumien tarjottava.

Vierailija
80/178 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainajan aikuiset ja teini-ikäiset miespuoliset lapsenlapset olivat kirkossa (ja myös alttarilla) pipot syvällä päässä koko toimituksen ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi