Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako (nuoret) miehet katsekontaktia kaikkiin naisiin?

Vierailija
23.09.2023 |

Olen hämmentynyt siitä miten paljon mua katsellaan nyt kun olen nostanut katseen omista kengänkärjistä ylös.

N42

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kaikkia naisia jotka katselevat vaan omia kengänkärkiään, silmiin.

Vierailija
22/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson kaikkia naisia jotka katselevat vaan omia kengänkärkiään, silmiin.

Mites tämä onnistuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa musta olisi kiva katsella vastakkaista sukupuolta, mutta moni nuori mies on niin eristäytynyt ja lässykkä, että katse on vain kännykässä.

Minusta asia on päinvastoin.

Moni ei vilkaisekkaan kehenkään.

Sen sijaan vanhat setämiehet tuijottavat kaikkea mikä elää ja liikkuu.

N21

Vierailija
24/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan katsekontaktia kaikkiin IHMISIIN. Katsekontaktin laatu voi vaihdella. Tarjoan ilmaisen palautukset.

Vierailija
25/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterot joo. Katsos kun mies on se, joka tekee aloitteen. Miehen pitää käydä läpi ihan helvetinmoinen määrä naisia, ennen kuin osuu kohdalle se, jonka kanssa pääsee ns. jatkoon, ja näistä taas se, jonka kanssa homma toimii. Naisesta moinen aktiivisuus voi ihmetyttää, mutta noin se menee.

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Isona tyttönä ymmärrät sitten vessa-asioiden ja seksin eron. 

Vierailija
26/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina katsekontaktin nuoriin tisseihin ja perseisiin! Mummot on yäk! T: M65+

Vierailija
27/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kuumia muijia

Sekin kuka on kuuma ja kuka ei on täysin makuasia.

Vierailija
28/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota katsekontaktia juurikaan kehenkään koskaan.

Vierailija
29/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku katsoo siihen suuntaan missä itse on niin kyllähän jokainen itsekeskeinen ja omahyväinen nainen kuvittelee olevamänsa kaiken huomion ja katseiden keskipiste vaidda todellisuus oli että naisen suuntaan katsottiin mutta ei naista. Itse alkaa todella paljon ärsyttämää jatkuva akkojen tujotus syytökset kun olen katsonut samaan suuntaan missä nainen oli mutta todellisuudessa en edes huomannut naista

Vierailija
30/35 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterot joo. Katsos kun mies on se, joka tekee aloitteen. Miehen pitää käydä läpi ihan helvetinmoinen määrä naisia, ennen kuin osuu kohdalle se, jonka kanssa pääsee ns. jatkoon, ja näistä taas se, jonka kanssa homma toimii. Naisesta moinen aktiivisuus voi ihmetyttää, mutta noin se menee.

Siinä sitä tuli taas sellaista yleistystä joka ei ole pitänyt paikkaansa kymmeniin vuosiin. Nainen voi tehdä aloitteen siinä kuin mieskin, ei mitään eroa. Ehkä sun nuoruudessa sata vuotta sitten noin olikin.

Joo nainen voi tehdä aloitteen mutta yleisesti naiset ei suostu alotetta tekemään vaan huutaa että se on miesten homma niin kuin joka keskustelussa täälläkin missä aiheesta puhutaan. Se että voi tehdä ei vielä tarkoita että tekee sen.

Vierailija
31/35 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamaksella eli palestiinalaisilla ei paljoa järkeä ole. Nuokin iskut Israel kostaa 100 kertaisesti. Palestiinalaiset saavat kunnolla pataansa

Vierailija
32/35 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamaksella eli palestiinalaisilla ei paljoa järkeä ole. Nuokin iskut Israel kostaa 100 kertaisesti. Palestiinalaiset saavat kunnolla pataansa

Sori väärä ketju :D

Vierailija
33/35 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ottavat.

Nuoret miehet ovat jatkuvasti niin kiimaisia, että he ahmivat silmillään kaikkia naisia.

Paitsi iäkkäitä mummeleita.

Hah. Kyllä niille mummoillekin on ottajansa.

Vierailija
34/35 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo aikapaljon.  

Mies ei voi edes katsoa eteenpäin ja ihmisiä ilman että on rape metoo sika.

Sanona tämän miehenä eli asiantuntijana.

Vierailija
35/35 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertin painajainen on juuri se, että joku, tai jotkut ottavat katsekontaktia. En vain pidä siitä yhtään. Haluan olla rauhassa. Koen tuijottamisen hyvin vaivaannuttavana ja jotenkin itseäni uhkaavana. Minulla on tosin myös traumatausta. Joutunut monta kertaa seksuaalisen hyväksikäytön ja pahoinpitelyjen kohteeksi. Pari kertaa olen ollut vangittuna pahoinpitelijän kanssa vastoin tahtoani. Ja viimeisin kerta oli myöhemmin tapoista epäillyn kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän