Miten päästä eroon miehestä, joka ihastunut minuun ja liiskautuu seuraan aina töissä
Kyseessä ei ole työkaveri, vaan naapurifirman pomo. Meillä on muutaman firman kanssa osa tiloista yhteisiä. Kahviakaan ei voi rauhassa hakea. Enkä voi epäkohteliaasti alkaa hätistämään. Välttelen minkä pystyn.
Kommentit (97)
Se on pakko vaan sanoa että haluaa oman tilan ja kentän. "Älä viitsi liiskautua ihan kiinni kylkeen."
Ole vain rohkeasti viileän torjuva, ettei äidy pahemmaksi. Joillekin ystävällisyys on kuin vihreä valo, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Sano että olet lepakko.
Tuo lesboksi ilmoittautuminen on kieltämättä aika kertakaikkinen torjunta. Voit alkaa puhua jostain naisesta kuin puhuisit miehestä.
Silloin vain pitää kertoa tämä juoni etukäteen työkavereille, etteivät ihmettele, jos sana kiirii.
Ala kulkea työkavereiden kanssa ja sano, että teillä on työasioita.
Millä tavalla tuo alkoi? Sanoiko hänelle jotain ruokajonossa vai mitä?
Muakin ahdisti nuorena kun työpaikkallani isäni ikäinen ukko tuli jatkuvasti horisemaan tyhjänpäiväisyyksiä.
Hulluimmat menee jotenkin ihan sekaisin ja katkeraksi, jos sanot että aloit seurustelemaan. Kuvittelevat, että ovat olleet ns. jonossa, ja ensimmäisten joukossa, joten saattavat sitten alkaa ikäväksi, koska kuvittelevat että ovat odottaneet kärsivällisesti "omaa vuoroaan" päästä tekemään lähempää tuttavuuttaan.
Minä pyrkisin sinnikkäästi tapaa grey rocking, eli jos hän kysyy sinulta jotain, vastaa parilla sanalla, äläkä anna mitään vastausta mistä hän voisi saada jatkoa keskustelulle. Älä kysy häneltä mitään, ole kylmän viileä. Sinä saat laittaa rajat ihmiselle, ketä et halua lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että olet lepakko.
Tuo lesboksi ilmoittautuminen on kieltämättä aika kertakaikkinen torjunta. Voit alkaa puhua jostain naisesta kuin puhuisit miehestä.
Silloin vain pitää kertoa tämä juoni etukäteen työkavereille, etteivät ihmettele, jos sana kiirii.
Ei mitään satuilua. Yksinkertaisesti torjuminen eli jos tulee viereen niin lähtee pois. Selvä torjuminen siis. Ei mitään liirumlaarumia ja juttuja. Innostuu vain lisää, kun saa vastakaikua. Tuollainen vain innostuu, kun saa jonkun vastauksen vaikka se olisi kielteinen.
Tiivis tunnelma teillä töissä kun liiskautuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 tämmöstä ollut elämän aikana ja mikään ei auutanut kuin poistua aina. Kaikki kokeiltu.
Ohhoh oletpa suosittu! :D
Ei vaan ahdistettu olin! Aina kun jonnekin meni joku äiä päätti toi on mun ja ukko sekaisin. Äläkä ajattele että se on mukavaa kun joku menee sekaisin se on helvetti! Ajettiin autoilla perästä tehtiin kytiksiä kodin kulmille. Kerran oli yksi ujuttautunut sohvalleni kun palasin Lapista. Viranomainen ilmoitti pokkana että jos en päästä kotiini kun seurasi kapakista hän voi tehdä mun elämästä hankalaa täällä. Sitkein oli eräs miljonääri joka räjähti käsiin kun sanoin ettei sun rahat riitä minuun :)! Eipä siinä paljon seurustella voi kun on nämä äiät elämää pilaamassa. Joillakin valtaakin vielä eli antoivat paskan huolella levitä.
Itse vaihdoin työpaikaa.Kun en kehdannut asiasta puhua työmaa viikko kokous naisena mies valtaisessa työpaikassa. Vastaavaa riesaa siten saanut vuokra kerrostalossa piha,rappuu. Sekin on tabu ei nosteta jukisuteen : Nainen jos asuu yksin ikää katsomatta.Ei ole vapaata riistaa vanhoille äijille,joilla ei enää akaa syystä tai toisesta.Se on häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että olet lepakko.
Silloin vain pitää kertoa tämä juoni etukäteen työkavereille, etteivät ihmettele, jos sana kiirii.Ei mitään satuilua. Yksinkertaisesti torjuminen eli jos tulee viereen niin lähtee pois. Selvä torjuminen siis. Ei mitään liirumlaarumia ja juttuja. Innostuu vain lisää, kun saa vastakaikua. Tuollainen vain innostuu, kun saa jonkun vastauksen vaikka se olisi kielteinen.
En minä ihan tosissani tuota lesbosatuilujuttua kirjoittanutkaan. En kannata valehtelua.
Ei noille puhuta mitään. Ei totta eikä satuja. Tympeä ilme naamalle ja jätät vastaamatta/ olet lyhytsanainen. Näin olen ite pärjännyt.
Toiset ei saa huomiota millään ja toiset joutuvat hätistelemään miehiä pois jaloista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 tämmöstä ollut elämän aikana ja mikään ei auutanut kuin poistua aina. Kaikki kokeiltu.
Ohhoh oletpa suosittu! :D
Ei vaan ahdistettu olin! Aina kun jonnekin meni joku äiä päätti toi on mun ja ukko sekaisin. Äläkä ajattele että se on mukavaa kun joku menee sekaisin se on helvetti! Ajettiin autoilla perästä tehtiin kytiksiä kodin kulmille. Kerran oli yksi ujuttautunut sohvalleni kun palasin Lapista. Viranomainen ilmoitti pokkana että jos en päästä kotiini kun seurasi kapakista hän voi tehdä mun elämästä hankalaa täällä. Sitkein oli eräs miljonääri joka räjähti käsiin kun sanoin ettei sun rahat riitä minuun :)! Eipä siinä paljon seurustella voi kun on nämä äiät elämää pilaamassa. Joillakin valtaakin vielä eli antoivat paskan huolella levitä.
Ja älkää käsittäkö väärin olin väitöstilaisuuden jälkeen tuolla kapakassa josta ukko lähti perään. En käy edes kapakoissa kun en juo enkä polta. Kaikenhuippu oli kirjastossa kun paikallinen lekuri työnsi munansa pehvaani lehtihyllyllä. Ei jumalauta sentään!
Eli jos mies tulee töissä juttelemaan niin kuvittelette että on automaattisesti ihastunut. Naurattaa aina kun naiset alkavat ohimennen kertoilla miehistään tai kumppaneistaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tietää, etten ole varattu, vähän myöhäistä sellaista sepittää.
ApSanoo, että sa et ole kiinnostunut seurasta eikä seurustelusta. Niille pitää sanoa suoraan. Tai sanoo, että sa et halua olla kanssakäymisessä häneen kanssa. He käyttävät hyväksi hyväsydämmellisiä ja liian kiltteja naisia, ketkä eivält uskalla sanoa EI. Mutta niille on pakko sanoa. Jyrkästi, torjuvasti ja lopullisesti.
Vähän tyhmä mennä sanomaan jostain seurustelusta, kun eihän se ole mitään sellaista suoraan ehdottanut. Entä jos olisin naimisissa, eihän sekään mitään seuraanlyöttäytymistä estä. Enkä ala selostamaan mitään tarinoita, koska en halua puhua ukolle sanaanaan, enkä edes nähdä.
Ap
Minulla alkoi seisomaan
Ap, ainoastaan sanomalla suoraan. Puhu myös omalle esimiehellesi asiasta.
Vähän tyhmä mennä sanomaan jostain seurustelusta, kun eihän se ole mitään sellaista suoraan ehdottanut. Entä jos olisin naimisissa, eihän sekään mitään seuraanlyöttäytymistä estä. Enkä ala selostamaan mitään tarinoita, koska en halua puhua ukolle sanaanaan, enkä edes nähdä.
Ap