Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon miehestä, joka ihastunut minuun ja liiskautuu seuraan aina töissä

Vierailija
23.09.2023 |

Kyseessä ei ole työkaveri, vaan naapurifirman pomo. Meillä on muutaman firman kanssa osa tiloista yhteisiä. Kahviakaan ei voi rauhassa hakea. Enkä voi epäkohteliaasti alkaa hätistämään. Välttelen minkä pystyn.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle miehelle tiedosksi ettei YKSIKÄÄN muslimimies ole ikinä käynyt käsiksi, huudeltu ollaan lievästi kyllä ja muuten maalitettu. Kauhulla ajattelen miten noissa pärjäisi mitä Helsingissä nyt tapahtunut. Jos vielä tuo on edessä en tiiä enää minne mennä?

Vierailija
82/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itsestäsi ruma.

No tämänkin kokeilin välillä eli leikkasin ihan äiätukan! Ei niin mitään vaikutusta kun menin junalla konnari alkoi kysellä puh nroa ja bussikuski ehdottelemaan Uudellamaalla maaseudulla ja minä olin ainoa bussissa. Silloin pelotti!

Toinen pelottava kokemus oli passinhaussa jossa minut otettiin kuulusteluun. Kuulustelu alkoi se poliisi tuumi ensisanoikseen:

- olettko sinä pahapäinen?

Sitten poliisi nousi ja KÄVI LAITTAMASSA OVEN LUKKOON JA TUUMI:

- pannaas tämä ovikin kiinni ettei kukaan häiritse tätä!

Noh onneksi kuulustelu meni asiallisesti mutta se tunne kun ukko lukitsi oven, huh!

Nämä on just niitä kauhuhetkiä että joko taas?

Et kuulosta enää ihan terveeltä :(

Ja kaikki vain ilkeiden miesten syytä!

Itse et kuulosta terveeltä ellei ole mitään tajua miten käyttäydytään. Sori sanon suoraan. Kaasuvalotukset ei tänne onnaa.

Siis että oikeasti joku on hakemassa passia laitokselta niin otetaan kuulusteluun? Miksi? Sen takia että on niin hyvännäköinen?

Ei ei vaan siksi otetttiin kuulusteluun koska passini oltiin varastettu aiemmin. Pakkohan niiden on varmistaa että on oikea hlö. En minä oven kiinnilaittamista huhhitellut vaan kun se nousi vielä kerran ja laittoi sen lukkoon sisäpuolelta se kuumotti. Hetken, ja se kysymys:

- Oletko sinä pahapäinen ?

Ajattelin että mikäs kysymys tämäkin on passinhaussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissähän joku itsensäpaljastaja sai koristepuukosta silmään ja se tuikkaaja sai rangaistuksen parin sentin Lapin muistopuukon osuttua silmään. Tällainen olisi täysi painajainen kyllä päälle. Itsepajastajat kai kuitenkaan ihan pahimpia ovat, varmaan osa ujoja? Mutta siis ihan kauhea keissi! Äijästä taisi tulla piratus heittämällä.

Vierailija
84/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse työkaverista, jonka kanssa tulee olla väleissä ja pystyä tekemään töitäkin, paras keino on sanoa seurustelevansa. Jos miehen itsetunto kolhiintuu, voi alkaa työpaikkakiusaaminen, kuten kävi entisen pomoni taholta. 

Vierailija
85/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noille puhuta mitään. Ei totta eikä satuja. Tympeä ilme naamalle ja jätät vastaamatta/ olet lyhytsanainen. Näin olen ite pärjännyt.

Et ole saanut vielä intialaista perääsi ajelemaan koko päiväksi ja ihan kotio saakka. Nämä buddhistit ilmeisesti kun eivät kuule sun ilmeestäsi välitä. Kyllä siinä naapurirapun ovesta älysi lopulta mennä sisään. Se seurasi koko päivän asioilla.

Vierailija
86/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna persettä. Mies ei luovuta ennen kuin saa haluamansa.

Vierailija
87/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ainoastaan sanomalla suoraan. Puhu myös omalle esimiehellesi asiasta.

Minä paljon ahdisteltu voin sanoa ettei suorempaan voikaan sanoa kuin minä tein:

- LOPETA NYT TUO!

- Ellet lopeta vien esimiehelle ( näin tein aina)

- Alappa kuule laputtaa oveltani

- Mun perässä ei ajella vien poliisille ( joka sanoi: luulisi tuollaisella naisella olevan jono ihan satamaan saakka)! Vttu sentään tuotakin vastausta

Joo ja ihan sekunnissa käännytty poispäin jos vaan voitu.

Tämä on jokin liskoaivo näillä täntyyppisillä ukoilla ja sille ei voi mitään, hoitoon ne eivät mene ikinä.

Vierailija
88/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap on päätellyt että tuo mies on ihastunut? Onko mies sanonut suoraan ja pyytänyt jopa treffeille?

Jos mies on puhunut suoraan niin ap voi sanoa että sorry, mutta tunteesi on yksipuolinen ja että ap:lle mies on vain työpaikkatuttava sekä pysyy myös sellaisena.

Itse olen 40+ vuotta ja sinkku. Olen miesvaltaisella alalla toimistotyössä ja välillä aina näitä ihastujia tulee töissä vastaan, tälläkin hetkellä. Kukaan heistä ei ole koskaan ehdotellut suoraan, mutta kiehnäävät vieressä, vinkkaavat silmää, saattavat halailla turhan pitkään tavattaessa jne. Ja poikkeuksetta ovat keski-ikäisiä varattuja miehiä eikä mulla ole kiinnostusta heihin. Niin kauan kun tuo pysyy tuolla tasolla niin annan olla.

Mutta jos pyytävät treffeille, työmatkoilla hotellihuoneeseen tai halaillessa käsi menee navan alapuolelle niin nostan metakan. Ei ole vielä tarvinnut. Miehet nyt vaan on mitä on.

Vierailija
89/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisijohdolle

Jos haluatte auttaa tähän maahan lapsia olkaa miehiä ja puolustakaa tämän maan naisia!

Olkaa niitä miehiä. Esimerkkinä nuorille miehille.

Vierailija
90/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noille puhuta mitään. Ei totta eikä satuja. Tympeä ilme naamalle ja jätät vastaamatta/ olet lyhytsanainen. Näin olen ite pärjännyt.

Et ole saanut vielä intialaista perääsi ajelemaan koko päiväksi ja ihan kotio saakka. Nämä buddhistit ilmeisesti kun eivät kuule sun ilmeestäsi välitä. Kyllä siinä naapurirapun ovesta älysi lopulta mennä sisään. Se seurasi koko päivän asioilla.

Ja kun K kauppaa ollaan mainostettu turvavyöhykkeenä ja sitä projektia ilkuttukin

Niin on se edes askel hyvään ideaan. Nimittäin pakenin tuota intialaista pyörätyyppiä SOKOKSELLE, siihen aikaan oli alakerrassa kotitarvikkeet ajattelin ettei SE nyt sinne tule perästä. Kerroin myyjälle tilanteen

Myyjä nauroi vaan minulle päin naamaa ja sanoo: Hahha on sulla ongelmat!

SOK ei pitäisi nauraa ihan tällaisille asioille ottakaa mallia K - Kaupan ideasta sillä

Eräänä päivänä se tyyppi voi seurailla vaikka itseäsi päivän ja pääset fiilikseen itsekin, miltä se kolmas tunti stalkattuna tuntuu kun et pääse kotiinkaan menemään kun se on saatava kintereiltä pois jotenkin!

MIKSI ET SOITTANUT POLIISIA VAIKKA PYYSYIN. ????

Vierailija
91/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun K kauppaa ollaan mainostettu turvavyöhykkeenä ja sitä projektia ilkuttukin

Niin on se edes askel hyvään ideaan. Nimittäin pakenin tuota intialaista pyörätyyppiä SOKOKSELLE, siihen aikaan oli alakerrassa kotitarvikkeet ajattelin ettei SE nyt sinne tule perästä. Kerroin myyjälle tilanteen

SOK ei pitäisi nauraa ihan tällaisille asioille ottakaa mallia K - Kaupan ideasta sillä

Eräänä päivänä se tyyppi voi seurailla vaikka itseäsi päivän ja pääset fiilikseen itsekin, miltä se kolmas tunti stalkattuna tuntuu kun et pääse kotiinkaan menemään kun se on saatava kintereiltä pois jotenkin!

Ja se intialainen laskeutui alas rappuja etsien minua - siellä missä oli vain naisia asiakkaina. Niin mikä oli epäselvää. Olin sanonut että kohta tänne tulee intialainen äijä perästä ja myyjä näki kun tuli ja vaan nauraa!

Vierailija
92/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuommoiselle perässä kulkijlale vielä näyttää avaimia ja kilisyttää niitä niin siitä se vasta innostuukin. Viesti ei ehken mene ihan suunnitellusti perille?

Vierailija
93/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein näin juuri että pakenin SOK alakertoihin että olisi todistaja että mun perässä todella ollaan. Siksi halusin että poliisi saa kuulla myös toiselta että perässä on. Kun tuossa ei saa apua niin se kyllä vei luottamuksen koko puljuun. Halonen vielä johtohenkilöitä vai juuriko siksi ei se intialaisen hyökkiminen ollutkaan mikään juttu?

Vierailija
94/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla suoraan. Ensin nätisti ja jos se ei auta, ärjäiset. Jos ärjäisyn jälkeen ei vieläkään ota etäisyyttä, silloin voi puhua esimiehelle. Ei mitään välttelyjä ja vihjailuja. Ihminen ymmärtää suoraa puhetta. 

Eikä aina ole kyse edes siitä, että mies haluaa mitään enempää. Yhtä lailla mieskin voi vain jutella ja haluta ystävystyä. 

Vierailija
95/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tylympi ja suorasanaisempi. Jos vaikka tulee lähelle, nosta vaikka käsi stop-asentoon ja sano "seis, pidä turvaväliä". Äläkä hymyile, koska se ei ole vitsi. "Lopeta", "mene pois" toimii myös joihinkin tilanteisiin. Elekielellä on suuri merkitys. Katselet häntä kylmästi hymyilemättä jne. Jos tunteet eivät viilene, niin pyydä että miespuolinen pomo tai työkaveri puhuttaa häntä. Älä jää yksin tilanteeseen, vaan tee ongelma näkyväksi, jos se jatkuu.

Vierailija
96/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske lopettamaan se tai teet valituksen hänen esimiehelle.

Vierailija
97/97 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tietää, etten ole varattu, vähän myöhäistä sellaista sepittää.

Ap

Mainitse samalla tavalla ohimennen uudesta miesystävästäsi. Anna ymmärtää, että olet nykyään varattu, vaikka aikaisemmin et ollut.