Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro joku asia miksi olet asioinut POLIISIASEMALLA ilman että olet ollut tekemässä rikosilmoa tai syytettynä jostain. Minulla tämmöinen jut

Vierailija
01.08.2024 |

Kerro joku asia miksi olet asioinut POLIISIASEMALLA ilman että olet ollut tekemässä rikosilmoa tai syytettynä jostain. Minulla tämmöinen juttu. Olin Turussa jonkin aikaa yliopisto-opintojen vuoksi todella kauan aikaa sitten. Kävelin majapaikkani ja yliopiston välin ohittaen torin. Ylitin suojatietä torin laidassa. Koko suojatie oli laitettu täyteen jotain A4 papereita. Uteliaisuuteni heräsi ja rupesin niitä poimimaan. Niissä oli aivan omituista tekstiä: Ripustetaan pieni nainen kattoon lamppuun ja vedetään sisälmykset ulos jne jne tämmöistä tyyliä. Keräsin kaikki paperit ja vein poliisiasemalle ja poliisi sanoi, että tämmöstä emme olekaan ennen nähneet. Mistä mahtoi olla kysymys - jostain Saatanan palvojista vai mitä ihmettä? Voin tästä todella pahoin pitkän aikaa enkä taida koskaan unohtaa. Otin ihan itseeni. Mitä sulle tulee tästä mieleen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majapaikkani ulkopuolella samoihin aikoihin räjähti myös jotain autoja tai auto ja moottoripyörä - olivat ihan mustia. 

Vierailija
2/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti ikinä hankkinut passia, henkilöllisyystodistusta, ajokorttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain passia.

Vierailija
4/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tosta mieleen lapsuus.

Vierailija
5/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen asiakkaasta, joka uhkaili henkeäni. t: sossu

Vierailija
6/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passihakemusta varten kävin tunnistautumassa.

Vierailija
7/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiasioissa

Vierailija
8/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli eräässä paikassa bileissä kun sinne tehtiin isolla joukolla poliisiratsia ja kaikki kaappiin. Asia alkoi selvitä minullekin seuraavan päivän aikana, kun ukkoa ei alkanut kuulua kotiin eikä saanut kiinni. Menin keskusasemalle kyseleen siitä luukusta että tietääkö ne mitään, että missä mies voisi olla. He eivät voineet semmoista tietoa antaa ollenkaan. Jätin kuitenkin miehen lääkkeet sinne , että JOS se on teidän huomassa, niin tätä lääkettä pitäisi joka päivä saada. 

Vierailija
9/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen asiakkaasta, joka uhkaili henkeäni. t: sossu

Sä et vissiin osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi

Vierailija
10/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tunnistamassa itseni automaattikameran kuvasta sillä ylinopeutta oli liikaa, jotta pelkkä kirjallinen tunnustaminen olisi riittänyt. Ylinopeus ei ollut tahallinen, ajoin moottoritietä 100km/h mutta siellä jossain kohdin olikin väliaikainen merkki 80km/h - tätä en ollut ajatuksissani huomannut.

Passihakemukseen piti käydä antamassa sormenjäljet vuonna 2021.

Vierailija
11/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi- ja ajokorttiasioissa olen asioinut. Ja olen myös käynyt hakemassa minulle kuulunutta löytötavaraa. Niin ja toimittanut kuolinpesästä löytyneen käsiaseen poliisin haltuun.

Vierailija
12/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin haku, todistaja rikostutkinnassa

Vierailija
13/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passia ja aselupia varten, sekä hakemassa löytötavaraa. 

Vierailija
14/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla just kävin Tornion poliisiasemalla antamassa sormenjäljet passia varten. Lomareissulla olin ja kotiseutuvilla pääsee huomattavasti helpommin asioimaan kuin Helsingissä.

Lukemattomia kertoja olen ollut poliisikuulusteluissa mukana. Niin syytetyn avustajana kuin asianomistajankin. 

Joskus aikoinaan vuosia sitten jouduin putkaan. Olin ollut häiriöksi kännipäissään... Aamulla sitten nolona pois.

asianajaja

Vierailija
15/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin, ajokortin ja ampuma-aseluvan hakemiseen liittyen.

Vierailija
16/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passit ja ajokortit tietysti. Kerran piti hakea autoni rekisterikilvet poliisiasemalta, kun ne oli yön aikana varastettu autosta. Voro oli jäänyt kiinni samana yönä, joten kilvet eivät kauaa olleet hukassa. Oli aika noloa ajella kilvettömällä autolla poliisiasemalle, mutta minulla oli poliisin lupa siihen.

Vierailija
17/17 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi, aseluvat, aseiden näyttö, kuolinpesän aseen luovutus, oman arvottoman aseen luovutus, vanhojen patruunoiden luovutus...