Miten päästä eroon miehestä, joka ihastunut minuun ja liiskautuu seuraan aina töissä
Kyseessä ei ole työkaveri, vaan naapurifirman pomo. Meillä on muutaman firman kanssa osa tiloista yhteisiä. Kahviakaan ei voi rauhassa hakea. Enkä voi epäkohteliaasti alkaa hätistämään. Välttelen minkä pystyn.
Kommentit (97)
Onko se joku kärpänen kun Seuraan liiskautuu? Lyöpä ensikerralla Alibilla
Sormukset on tuota varten olleet aina.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikun kosimaan niin tulee sormukselle käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Nehän tunnetusti eivät ole este vaan hidaste.
Antaisin ymmärtää jossain keskustelussa ohimennen, että olen varattu. Mihin ikinä aihe liittyykin, toisin siihen väkisin jotain puolisoon liittyvää, kuten "appivanhemmillani on just tää sama kahvinkeitin ja se välillä reistaa" tai muuten vaan julistaisin että "anteeksi, täytyy joutua, mieheni soittaa kohta maalikaupasta remonttisuunnitelmiimme liittyen".
Aihe liippaa läheltä, itse ole juuri melko traumatisoitunut erään vähän sairaan tyypin pakkomielteestä minuun. Hän ei tajunnut, ei sitten millään. Alussa tein virheen ja kerroin että elän yksin joten tuota puoliso-seivausta ei voinut enää käyttää. Kannattaa tehdä heti selväksi.
No ehkä sinun on vaan aika myöntää pitäväsi hänestä. Rakkaudesta hevonenkin potkii. Anna hänelle anteeksi ja suostu treffeille tai mitä ikinä mies ehdottaakaan.
Mihin katosit? Tule takaisin kertomaan lisää. Täällä vauvalla on niin paljon tylsiä aloituksia eikä niitä muita jaksa. Tää oli hyvä.
"Pitää lopettaa kaffen juonti kun on vatta jatkuvasti niin kuralla"
Kunnon jarrujäljet jätät pönttöön niin varisee romanttiset kuvitelmat kerrasta.
Lopetat kihertämisen, miellyttämisen ja sen jutuille nauramisen.
Joo, toi vatta kuralla-kommentti oli hyvä! Lisäksi voisit päästää pieruja ihan vapaasti. Olisit vaan että "hitsi tätä ärtyvän suolen oireyhtymää". :D
Tiedän tunteen, kun olen itse kokenut. Vaihdoin työpaikkaa. Ahdistaa ajatuskin, että tuo mies tulisi vastaan jossain. Koin hänen lähestymisensä ahdisteluna. Mietin todella miten ja mitä sanoisin esimiehelle töissä. En sitten sanonut, kun ei tuo mies mitään kiellettyä tehnyt. Itse koin ahdisteluna hänen lähestymisensä. Muutenkin vähän yksinkertainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, kun olen itse kokenut. Vaihdoin työpaikkaa. Ahdistaa ajatuskin, että tuo mies tulisi vastaan jossain. Koin hänen lähestymisensä ahdisteluna. Mietin todella miten ja mitä sanoisin esimiehelle töissä. En sitten sanonut, kun ei tuo mies mitään kiellettyä tehnyt. Itse koin ahdisteluna hänen lähestymisensä. Muutenkin vähän yksinkertainen tyyppi.
Ymmärrän sinua erittäin hyvin. Mulla hyvin samanlainen kokemus ja tämä ihminen tietää musta jo vähän liikaa. Lisäksi on vähän ongelmainen. Ahdistavaa todellakin. Stalkkeriainesta.
Se tietää, etten ole varattu, vähän myöhäistä sellaista sepittää.
Ap
Liiskaantuu? Tulee mieleen banaani.
Joka tapauksessa häiritsevää varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Sano, että olet varattu.
Parempi olisi olla kova piereskelemään.
Sano, että olet varattu.