Miten päästä eroon miehestä, joka ihastunut minuun ja liiskautuu seuraan aina töissä
Kyseessä ei ole työkaveri, vaan naapurifirman pomo. Meillä on muutaman firman kanssa osa tiloista yhteisiä. Kahviakaan ei voi rauhassa hakea. Enkä voi epäkohteliaasti alkaa hätistämään. Välttelen minkä pystyn.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 tämmöstä ollut elämän aikana ja mikään ei auutanut kuin poistua aina. Kaikki kokeiltu.
Ohhoh oletpa suosittu! :D
Ei vaan ahdistettu olin! Aina kun jonnekin meni joku äiä päätti toi on mun ja ukko sekaisin. Äläkä ajattele että se on mukavaa kun joku menee sekaisin se on helvetti! Ajettiin autoilla perästä tehtiin kytiksiä kodin kulmille. Kerran oli yksi ujuttautunut sohvalleni kun palasin Lapista. Viranomainen ilmoitti pokkana että jos en päästä kotiini kun seurasi kapakista hän voi tehdä mun elämästä hankalaa täällä. Sitkein oli eräs miljonääri joka räjähti käsiin kun sanoin ettei sun rahat riitä minuun :)! Eipä siinä paljon seurustella voi kun on nämä äiät elämää pilaamassa. Joillakin valtaakin vielä eli antoivat paskan huolella levitä.
Ja älkää käsittäkö väärin olin väitöstilaisuuden jälkeen tuolla kapakassa josta ukko lähti perään. En käy edes kapakoissa kun en juo enkä polta. Kaikenhuippu oli kirjastossa kun paikallinen lekuri työnsi munansa pehvaani lehtihyllyllä. Ei jumalauta sentään!
Joo ja ettei joku sano että vahingossa toi niin ei ollut. Koko hyllyrivillä oli vaan minä ja tuo ukko ampaisee perään kirjaimellisesti. Prkl!
Sain myös supervainoojan naapurin eukosta kun se ukko tunki meille pyytelemään pitsalle ja minähän en ukkomiehen kanssa pitsasta. Se eukko järjesti naapurihelvetin ja toinen ei moikannut 30 vuoteen kun sen ukko nosteli hattuaan mulle yli innokkaasti.
Oli se mukavaa olla nuori nainen joka oli muuttanut paikkakunnalle äskettäin juu. Ketään ei ollut turvana ihan hätiin.
Minullakin on työpaikalla yksi mies, jota minun on vaikea sietää. En vaan yhtään jaksaisi kuunnella häntä, ja lisäksi hänen kanssaan työnteko on erittäin vaikeaa. Joka aamu hän tulee hakemaan kahvia juuri silloin, kun minä tulen töihin. Ei hän käyttäydy sopimattomasti ja hän kyllä tietää, että olen varattu. Ei kai sille mitään voi, jos hän ei ymmärrä lopettaa keskustelua, vaikka minä en juurikaan vastaa.
Siis jatkan minä jota ahdistettu ihan hirveästi, alkuun olin ystävällinen ja sehän ei auta, sitten suutuin ja erään ukon pää jäin kotioveli väliin ja voi voi se teki rikosilmon! Onneksi siihen aikaan poliiseillakin oli järki ja sanoivat vaan on ollut oikkeus poistaa ovelta.
Jos naisille kertoi sanoi yksi poliitikko: no eihän tuo mikään ihme olekaan kun on noin " kaunis nainen"
Toinen naistenpäivillä tokaisi kun otin puheeksi ahdistelut naisille : Meidän nuoruudessa ei edes puhuttu tuollaisia kun se katsottiin ITSENOSTATUKSEKSI! Joo ja naistenpäivät menossa...
Eli tein niin yksinkertaisesti että otin kaikki tiedot kaikkialta pois ja kamerat joka nurkkaan ja minimi hengailua missään muualla kuin pakolliset aina taksilla kaikkialle ja alkuun piiitkä kokonaan pimennossa olo. Pakko oli näin tehdä. Ja siitäkin alkoi tietysti paskapuhe" Ihmiset puhuu sinusta, äläkä aina ole vaan niin siellä kotona" . Ovikelloa soiteltiin yöllä ja sain asettumaan vasta poliisilla.
Pane sen kanssa. Antaa sitten ne väliajat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on työpaikalla yksi mies, jota minun on vaikea sietää. En vaan yhtään jaksaisi kuunnella häntä, ja lisäksi hänen kanssaan työnteko on erittäin vaikeaa. Joka aamu hän tulee hakemaan kahvia juuri silloin, kun minä tulen töihin. Ei hän käyttäydy sopimattomasti ja hän kyllä tietää, että olen varattu. Ei kai sille mitään voi, jos hän ei ymmärrä lopettaa keskustelua, vaikka minä en juurikaan vastaa.
Epäoleellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Siis jatkan minä jota ahdistettu ihan hirveästi, alkuun olin ystävällinen ja sehän ei auta, sitten suutuin ja erään ukon pää jäin kotioveli väliin ja voi voi se teki rikosilmon! Onneksi siihen aikaan poliiseillakin oli järki ja sanoivat vaan on ollut oikkeus poistaa ovelta.
Jos naisille kertoi sanoi yksi poliitikko: no eihän tuo mikään ihme olekaan kun on noin " kaunis nainen"
Toinen naistenpäivillä tokaisi kun otin puheeksi ahdistelut naisille : Meidän nuoruudessa ei edes puhuttu tuollaisia kun se katsottiin ITSENOSTATUKSEKSI! Joo ja naistenpäivät menossa...Eli tein niin yksinkertaisesti että otin kaikki tiedot kaikkialta pois ja kamerat joka nurkkaan ja minimi hengailua missään muualla kuin pakolliset aina taksilla kaikkialle ja alkuun piiitkä kokonaan pimennossa olo. Pakko oli näin tehdä. Ja siitäkin alkoi tietysti paskapuhe" Ihmiset puhuu sinusta, äläkä aina ole vaan niin siellä kotona" . Ovikelloa soiteltiin yöllä ja sain asettumaan vasta poliisilla.
Jatkan edelleenkin
Koko nuoren naisen elämäni alkoi 16 v kokemuksesta kun riistapoliisiksi itseään kutsuva naapurin usean äpärän tekaissut ukko perheensä rinnalla,
kävi kiinni suoraan työpaikallani. Olin kuitenkin seukannut säädyllisesti aiemmin kivan pojan kanssa. Se tyrehtyi sitten siihen kokemukseen joka oli ihan hirveä hyökkäys.
Demareitten ja Kepulaisten kannattaa katso peiliin miten antavat naisiaan kohdella. Vaalitappioihin on syynsä. Ehkä on muitakin puolueita päälle mutta täältä nämä terveiset jo heille!
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sinun on vaan aika myöntää pitäväsi hänestä. Rakkaudesta hevonenkin potkii. Anna hänelle anteeksi ja suostu treffeille tai mitä ikinä mies ehdottaakaan.
Juu, jos olet sinkku, niin kannattaa yrittää päästä johtajatason miehen kanssa yhteen.
Kyllä minäkin aluksi vastustelin, nyt olen tyytyväinen leski. Yhdessä oltiin 33 vuotta. Kaikkiin ihmisiin tottuu kun antaa aikaa vaan.
-Anneli 72v
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi ruma.
No tämänkin kokeilin välillä eli leikkasin ihan äiätukan! Ei niin mitään vaikutusta kun menin junalla konnari alkoi kysellä puh nroa ja bussikuski ehdottelemaan Uudellamaalla maaseudulla ja minä olin ainoa bussissa. Silloin pelotti!
Toinen pelottava kokemus oli passinhaussa jossa minut otettiin kuulusteluun. Kuulustelu alkoi se poliisi tuumi ensisanoikseen:
- olettko sinä pahapäinen?
Sitten poliisi nousi ja KÄVI LAITTAMASSA OVEN LUKKOON JA TUUMI:
- pannaas tämä ovikin kiinni ettei kukaan häiritse tätä!
Noh onneksi kuulustelu meni asiallisesti mutta se tunne kun ukko lukitsi oven, huh!
Nämä on just niitä kauhuhetkiä että joko taas?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se tässä olet jolta puuttuu sosiaaliset taidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi ruma.
No tämänkin kokeilin välillä eli leikkasin ihan äiätukan! Ei niin mitään vaikutusta kun menin junalla konnari alkoi kysellä puh nroa ja bussikuski ehdottelemaan Uudellamaalla maaseudulla ja minä olin ainoa bussissa. Silloin pelotti!
Toinen pelottava kokemus oli passinhaussa jossa minut otettiin kuulusteluun. Kuulustelu alkoi se poliisi tuumi ensisanoikseen:
- pannaas tämä ovikin kiinni ettei kukaan häiritse tätä!Noh onneksi kuulustelu meni asiallisesti mutta se tunne kun ukko lukitsi oven, huh!
Et kuulosta enää ihan terveeltä :(
Ja kaikki vain ilkeiden miesten syytä!
Ja harrastehommissakin osaa ammattivalkut ja tanssiopet pelta naisia, ensin viedään toiselta valkulta se asiakas joka kiinnostaa ja alkaakin tekstaripommitus. " ethä kerro kellekään" - tyyliin. Kaljapäissään lirkutellaan ja asiakas kokee pakko vastata. Sitten äijä jääkin hiukan kiinni ja alkaakin sen naisen syyttäminen tekstareista koska muuten eukko jättää ja pomokin antaa potkut.
Naiset lähtee pois näistä harrastuksista mikä on harmi! Näitten liitot ei ikinä tutki eikä kusauta näitä ukkoja. Muutama tanssinope on kyllä jäänytkin kiinni. Sama mallipuolella ja joigassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi ruma.
- pannaas tämä ovikin kiinni ettei kukaan häiritse tätä!Noh onneksi kuulustelu meni asiallisesti mutta se tunne kun ukko lukitsi oven, huh!
Itse et kuulosta terveeltä ellei ole mitään tajua miten käyttäydytään. Sori sanon suoraan. Kaasuvalotukset ei tänne onnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi ruma.
En kertonutkaan täällä mukavista miehistä tai niistä ihan ok lähestymisistä vaan aloitus viittaa juuri ahdistelu teemaan. Siksi nämä tänne nyt.
Vierailija kirjoitti:
Se tietää, etten ole varattu, vähän myöhäistä sellaista sepittää.
Ap
Äkkiäkös sitä jonkun "tapaa". Miksi olet kertonut, ettet ole varattu?
Parhaimmat neuvot antoi NL ssä itse kasvanut nainen joka sanoi pärjänneensä kun piti kirurginveistä olkatoppauksessa josta otti sen aina pois ja paloitteli lihan ravintolassa jossa söi. No Suomessa kai laitonta?
Mutta tämä nainen nosti pomonsa yliopistolla seinää vasten myös kun ahdistelu jatku ja jatkui ja jatkui: - Nyt jo perkele vielä kerran ahdistat niin huudan niin lujaa että koko Yliopiso kuulee, oli pamauttanut palleaan ukkoa ja kävellyt ulos! Siihen oli loppunut. :)!
Tämä kyllä oli voimaannuttavaa kuunneltavaa miten hän oppinut pärjäämään näissä. Täällä kasvatettiin kiltiksi ja liian kiltiksi.
Annat huonosti pillua sille niin kyllä se kiinnostus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi ruma.
Ja kaikki vain ilkeiden miesten syytä!Itse et kuulosta terveeltä ellei ole mitään tajua miten käyttäydytään. Sori sanon suoraan. Kaasuvalotukset ei tänne onnaa.
Siis että oikeasti joku on hakemassa passia laitokselta niin otetaan kuulusteluun? Miksi? Sen takia että on niin hyvännäköinen?
Juuri tämmöisen paskan takia naisia ei pitäisi edes palkata, pysykööt kotonaan hellan ääressä jos ei normaali juttelu onnistu.